Vroege miskraam? pas op!! Vieze foto!

Discussie in 'Miskraam' gestart door Scarlett1985, 5 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Scarlett1985

Scarlett1985 Fanatiek lid

5 jul 2014
    1.420
    0
    36
    Dames, zoals jullie misschien hebben gelezen in mijn andere topic.
    Vanmorgen een test gedaan. Bleef wit. Weggelegd na 10 minuten. Later brak ongesteldheid door. Ik kijk paar uur later weer op test toen ik hem weg wou gooien. Duidelijke streep. Verwarring.
    Net op het toilet verlies ik dit (zie foto, sorry voor de ranzigheid maar heb je gewaarschuwd). Is dit een vroege miskraam/mislukte innesteling.
    Was duidelijk stevig weefsel en geen slijm.

2. papillons

papillons Fanatiek lid

6 aug 2014
    1.022
    159
    63
    Lijkt mij baarmoederslijmvlies. Dit verlies ik standaard tijdens de menstruatie (ook nog wel groter).

3. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Ik denk ook gewoon menstruatie.
    Was vandaag ook je NOD dan? Want ik vraag me af of je menstruatie er echt anders uit ziet bij een vroege miskraam of een mislukte innesteling.
    Mij lijkt dat je dan nog niet echt iets kunt zien.

4. Scarlett1985

5 jul 2014
    1.420
    0
    36
    Was wel iets van 5cm lang. En vrij stevig met een soort 'blaasje'. Geen slijm maar echt 'weefselig'. Ik heb dit zo nog nooit gehad (behalve bij mijn vorige miskraam, maar dat was groter)

Ja, Xelles. Vandaag was mijn NOD

5. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Bedoel je met blaasje wat er op het water drijft?
    Misschien is het beter te zien als je een foto maakt als het niet in water zit. Kan nu het verschil niet goed zien of het slijm is of weefsel.
    Wat een onzekerheid. Balen zeg.

6. zusje84

zusje84 Bekend lid

6 dec 2014
    984
    90
    28
    (Inval)leerkracht basisonderwijs
    In de buurt van Rott
    I.c.m. je andere topic (en licht positieve test), denk ik dat je gelijk hebt....

7. Love1990

Love1990 Niet meer actief

Ik denk ook baarmoederslijmvlies, mijn miskraam leek ook op een hevige menstruatie.

8. hippydepippy

hippydepippy Fanatiek lid

23 apr 2013
    2.331
    3
    38
    Achterhoek
    Ik denk ook een vmk..

9. Scarlett1985

5 jul 2014
    1.420
    0
    36
    @madelie. Ik heb het al door de wc gespoeld. Inderdaad een blaasje wat bleef drijven.

Het bloedverlies valt voor de rest erg mee.
    Niks in vergelijking met mijn eerste MK. Ben benieuwd hoe het bloedverlies gaat doorzetten.

Pff, ben er kapot van. Vanmorgen vedriet van witte test, toen verdriet van menstruatie. Toen hoop van toch een mogelijk positieve test, en nu dan denk ik toch definitief weer misgegaan.

10. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Wat akelig meis...

Als ik je verhaal zo lees denk ik vroege mk.

Sterkte!

11. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Ik heb dat op dag 4 van mijn ms ook verloren met een soort balletje eraan zo groot als een druifje en ook wat vaster iets...
    Dus denk baarmoedervllies of zo...

12. Scarlett1985

5 jul 2014
    1.420
    0
    36
    Hmm okay. Misschien toch alleen bmslijmvlies. Van dit formaat heb ik dat nog nooit gehad.

13. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

#13 Be Happy, 6 feb 2015
    Laatst bewerkt door een moderator: 6 feb 2015
    Lijkt mij normaal weefsel wat je vaker verliest tijdens een menstruatie. Want als het een vruchtje of vruchtzak zou zijn van 5 cm zoals je zegt, zou je veeeeeeel langer zwanger moeten zijn geweest en niet keurig op je NOD ongesteld zijn geworden.

Desondanks zie ik wel een duidelijk tweede streepje op je test welke wel ver na afleestijd verscheen trouwens.

Het kan dus zijn dat er wel iets heeft gezeten, maar hetgeen op je foto staat is gewoon baarmoederslijmvlies en heeft niks te maken met al dan niet zwanger zijn (geweest).

Bij net 4 weken zwanger een miskraam, dan verlies je ook nog geen vruchtje overigens. Je ziet dan niks, behalve een ongesteldheid. Dus weefsel opvangen heeft dan echt geen nut. Op een echo van 4 weken is ook nig niks te zien, behoudens mogelijk een zwangerschapsring.
    Als je die test niet had gedaan, was je er gewoon vanuit gegaan op je NOD ongesteld te zijn geworden.

14. Aloly

Aloly Actief lid

7 jan 2015
    320
    5
    18
    NULL
    Gelderland
    wat het ook is, als je een positieve test had is ongesteld worden ontzettend balen!sterkte scarlett!

15. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    Bij mijn miskramen verlies ik taaier, dikker bm-slijmvlies. Bij de vroegere miskramen heb ik nog nooit echts iets kunnen ontdekken behalve dan idd grote stukken bm-slijmvlies die afkwamen. Maar super vervelend die onzekerheid, dat zo'n test positief is en dan dat bloedverlies :( Sterkte!

16. Scarlett1985

5 jul 2014
    1.420
    0
    36
    Dank jullie wel dames, voor zowel de 'zachte' als de 'harde' reacties. Ook harde reacties kunnen fijn zijn om je weer even met beide benen op de grond te zetten.

Bloedverlies is doorgezet tot een pittige menstruatie.
    Vanmorgen nog wel een test gedaan, stond nog steeds een duidelijke streep, maar wel lichter dan die van gisteren.
    Ik wil het geen vroege miskraam noemen, maar er was toch 'iets' en dan is toch niet goed gegaan dus ik ben er wel verdrietig om.

Nogmaals bedankt voor alle soorten reacties.

17. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

En dag mag he Lieve Scarlett!!

Dikke knuffel!

18. Aloly

Aloly Actief lid

7 jan 2015
    320
    5
    18
    NULL
    Gelderland
    ja, logisch, knuffel!

19. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    Ik denk menstruatie.. al heb ik geen vergelijkingsmateriaal.. mijn miskraam zag er al uit als een beginnende baby met 8 weken...

20. sweety1979

6 feb 2015
    27
    0
    0
    #20 sweety1979, 7 feb 2015
    Laatst bewerkt: 7 feb 2015
    Beste leden

Ik heb een rare vraag. Eergisteren avond toen ik me had getest was het negatief maar had toch zoiets van misschien is het te vroeg dus ik testte me gisteren ochtend om kwart over zes en dat was heel erg licht positief binnen de 5 minuten. Hier komt het. Ik natuurlijk heel blij met me test en gelijk de verloskundige gebeld en omdat ik hiervoor 2 miskramen heb gehad kon ik 23 februari al terecht voor een vroege echo. was helemaal in de wolken want na bijna 15 jaar zou ik hopelijk nog een kind krijgen. We zijn al een jaar bezig om zwanger te kunnen raken. Heb al een dochter van 14 bijna 15. Gisteren middag ging ik naar Rotterdam en voelde me nog zwanger en helemaal blij. Op school van me dochter aangekomen voor het gesprek wou ik even naar de wc en ja hoor ik kreeg wat slijmerig bloed die oranje roze licht rood was. Alleen bij het plassen. Ik schrok en maakte me al ongerust omdat ik al 2 mk had gehad, maar ik dacht ook misschien is het wel een adertje dat gesprongen is.Na het gesprek ging ik weer naar de wc en daar bij het afvegen was het al een beetje meer dus ik maakte me nu wel zorgen. Thuis gekomen samen met mijn dochter ging ik weer naar de wc en had nog 2 testen liggen en het streepje dat in de ochtend heel licht was kwam ietsje donkerder uit. Dus weer dacht ik een gesprongen adertje of dergelijke. Ik probeerde me rustig te houden en niet te stressen. dat bloeden hield niet op, niet dat ik vloeide maar echt bij het afvegen en een paar druppels bij het plassen. 's Nacht om 03:35 toen ik naar de wc ging zag ik ook dat er een beetje bloed op mijn inleg kruisje was en bij het plassen verloor ik zelf een kleine stolsel dus het is over en deed de laatste test natuurlijk was er ook bloed in de urine toen ik me testte kwam negatief uit. Hoe kan het nou dat ie eergisteren avond negatief was en gisteren ochtend licht positief en en in de avond wat donkerder positief en in de nacht negatief? Heb na die inleg kruisje tampon gebruikt en had hem net eruit gehaald was vol met oud bloed paars enz. licht roze afgeveegd alsof ie bijna gestopt is het bloeden maar dat merk ik straks wel. heb gisteren nacht uren liggen huilen en zo in slaap gevallen. Mijn man die is ook heel erg blij maar omdat hij in het buitenland is en dinsdag pas terug komt heb ik nog niks gezegd. :( Had ook nergens last van zoals buikpijn e.d

Deel Deze Pagina