ADVIES GEVRAAGD! Ik ben een aantal weken geleden weer bij de gyn geweest. We hebben toen afgesproken dat ik op dag 12 van mijn cyclus de eerste follikelmeting zou gaan krijgen. Even bellen dus als ik ongesteld was geworden. En dat gebeurt dus niet...... (en ik ben niet zwanger) Kan dit door de spanning komen, heb nogal wat te verstouwen gehad deze week. Wie kan mij advies geven? groetjes Femke
Ik zou je gyno bellen voor advies... Want het kan zoveel oorzaken hebben dat je menstruatie wegblijft....
He jeetje, dat meen je niet! Idd even bellen.. dit is wel maf.. misschien mag je dan provera of iets dergelijks nemen om weer verder te kunnen.
Ja, balen. Ik krijg voorlopig nog geen hormonen is er besloten. Er zou bij ons IUI in de eigen cyclus plaatsvinden Ik was normaal altijd superregelmatig. kon tot op bijna het uur klokken wanneer ik op dag 1 zou zitten. Maar nu ik zit te wachten op dag 1 komt er niets! Ik denk dat ik deze week nog even afwacht en anders ga bellen.
Ik had dinsdag ongesteld moeten worden. We zijn natuurlijk nog niet eens een week verder, maar dit is pas 1x eerder gebeurd. En toen was ik zwanger. En nu echt niet want dat hebbenwe vanmorgen nog getest. Ik denk dat als ik maandag ga bellen dat ze dan gaan zeggen dat ik nog maar even af moet wachten aangezien ze natuurlijk ook genoeg te maken hebben met dames die erg onregelmatig zijn. Het grbuik van hormonen wil ik zo lang mogelijk uitstellen. Dan heb je echter dus welmet dit soort pech te maken. Vanmorgen even een goede huilbui gehad. Lijkt wel pms dus waarschijnlijk kan ik deze week wel beginnen met tellen. We blijven immers vol goede moed.
pff balen zeg! wat gek dan dat het ineens uitblijft? misschien een keer later eitje.. gek ding toch dat vrouwen lichaam.
He meis, Ik had dat na de vakantie ook...dacht nog bij mezelf: ik word toch niet gek! Ik was bang dat ik mezelf iets in mijn hoofd zou hebben gehaald (dan toch zwanger in de vakantie?) maar zo voelde het niet. Na drie dagen te laat te zijn toch het zh maar gebeld. Er zat een cyste! Weer twee dagen later werd ik ongi. Er zijn zoveel factoren die de cyclus in de war kunnen brengen. Spanning is er ook zeer zeker 1. Veel meer dan afwachten kan je denk ik helaas niet doen...succes meid! Elmo
Ik had inderdad ook al gedacht (lekker realistisch trouwens) dat ik eventueel toch zwanger zou zijn gworden in de vakantie. en dat de vorige mesntruatie gewoon wat vloeien was geweest. Gelukkig heb je dan testen die je uit die dwaze dromen halen! Bovendien wist ik eigenlijk wel dat de test negatief zou zijn. Toen ik zwanger was kanalden die weken mijn borsten haast uit elkaar en nu heb ik geen last van ze.... Wat die stress betreft: natuurlijk ben je er af en toe even mer mee bezig al anders, maar deze week was er een waar babybombardement in mijn familie en zou ik ook uitgerekend zijn geweest. Dat zal er allemaal even aan bij gedragen hebben dat mijn lijf alles even op pauze zet. Komt deze week vast allemaal wel goed. groetjes Femke
Nou, volgende week de eerste echo weer! Dan gaan we er weer voor! Doe rustig aan meid, stress kan ook heel heel diep zitten he
dat weet ik, maar volgens mij denken wij htzelfde over diep in de put zitten. Ik zorg er voor dat ik daar niet in kom, want je moet jezelf er ook weer uittrekken!
Ben er achter dat je dat niet echt kan voorkomen...het vloog mij van de week echt aan. Ben altijd zo positief en optimistisch. Hubbie wist niet wat hem overkwam volgens mij: HUILBUI! Echt een waar je U tegen zegt. Nu gaat het wel weer...denk dat het over is (hij blij). Het moet soms kunnen en ik denk wel dat het soms even goed is om je er aan over te geven....al kan ik dat ook maar even hoor...en alleen thuis met manlief Zet hem op meid! We slepen elkaar er wel doorheen! Knuffel, Elmo
ik ken die bui! Ik stootte mijn voet enkele weken terug en toen manlief bezorgd voreg of ik me pijn had gedaan ontplofte ik.Mijn hoofd draaide nog net geen 360 graden op mijn romp! Heb nog een poos na zitten snikken. Je hebt daarna de rest van de dag last van je ogen, maar je kan er weer helemaal tegen! lekker laten komen is dus ook mijn motto, maar ik kies er toch vooral en liever voor om de schouders er even onder te zetten. bovendien is even rondsnuffelen op dit forum ook erg heilzaam heb ik gemerkt. groetjes Femke (met een tevreden man op de bank want het voetballen staat 1-1)
Gheheh .... denk inderdaad dat wij een beetje dezelfde instelling hebben! Zet hem op! *kijken dancing on ice, gelukkig heb ik geen voetbalkerel getrouwd*
Meiden heel veel sterkte hoor! En ik heb weleens dat door spanningen de ongi of eisprong toch later komt dan gedacht (terwijl ik ook heel regelmatig ben). Waarom hoef jij geen hormonen te gebruiken bij de aankomende IUI? Ik vraag me af hoe dit bedacht wordt door de artsen. Ik ben heel regelmatig en tegen mij werd gezegd dat ik als ik over een half jaar (hopelijk niet) IUI krijg dit met hormonen gaat gebeuren.....
Juist omdat ik zo'n regelmatige eisprong heb en dit jaar 3 maanden zwanger ben geweest willen ze het eerst op deze manier proberen. Een hsg e.d. heb ik dus ook nog niet gehad omdat zeer van uitgaan dat ik 'open' ben. Mocht het na zes maanden nog niet gelukt zijn dan ga ik van de normalen gyn door naar de fertiliteitsarts en krijg dan hoogstwaarschijnlijk wel hormonen. Maar ja, nu die ongi niet doorzet weet ikniet wat er gaat gebeuren. Maar even afwachten dus. groetjes Femke
hehe, nog nooit zo opgelucht geweest bij het ongesteld worden! Ik heb meteen de gyn gebeld en moet volgende week donderdag voor de FM. groetjes