De zwangerschapsgloed

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Nispie, 23 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nispie

Nispie Actief lid

24 mei 2012
    337
    0
    16
    Men heeft het altijd over die prachtige zwangerschapsgloed die zwangere vrouwenhebben.
    Ze stralen, hun huid en haar zouden glanzen van gezondheid en ze zijn gewoonweg prachtig.
    Ik zit bijna op de helft van mijn zwangerschap maar ik vrees dat die gloed mij overgeslagen heeft..:(
    Mijn haar is net een bosje droog stro :(, niks meer mee te beginnen. Ik heb zowel in m'n gezicht, als op m'n hals pukkeltjes en rode vlekken. Om nog maar te zwijgen over m'n huidskleur die door een lage bloeddruk 9 van de 10 keer bleek ziet (waardoor mensen me bezorgd bij de arm pakken en vragen of het wel goed met me gaat en of ik niet even moet gaan zitten ;) ).
    Verder voel ik me nou niet bepaald op m'n mooist met cellulitis welke zich zonder pardon als een maanlandschap over m'n billen verspreid. En als klap op de vuurpijl ben ik ook al ruim 2 kilo aangekomen (en ik vrees dat die kilo's niet alleen bij m'n buik zitten;)).
    Zijn er hier lotgenoten bij wie die gloed ook heel ver te zoeken is?

Maar ik mag verder niet klagen hoor; ik heb best een mooi buikje:D en ik ben dolgelukkig met m'n zwangerschap. de rest komt daarna hopelijk wel weer goed (en anders maar niet..:cool:)

2. Sassie85

Sassie85 Actief lid

1 aug 2007
    371
    0
    0
    Telefoniste
    Rotterdam
    Het zou dan best is kunnen dat je een meisje krijgt ;)

3. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Haha, ik ben ook op heel veel dagen alles behalve stralend; de eerste maanden heb ik een groene huidskleur en als ik niet misselijk ben, wel bleek vanwege geen eetlust. Daarna slaat de vermoeidheid toe... Mn haar hangt als een vaatdoek langs mn hoofd....

4. Son1980

Son1980 Bekend lid

2 jun 2012
    689
    1
    0
    Ik krijg een meisje en mijn gezichtshuid is beter aan het worden. En mijn haar ook ! Maar een prachtige gloed. Nou nee hahahaha

5. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    Ik krijg ook een meisje en iedereen zegt maar tegen me dat ik er zo goed uit zie......vol energie en fit:D

Dus volgens mij zegt het niets over het geslacht hoor, is gewoon een fabeltje.

6. pricil

pricil Actief lid

30 dec 2011
    191
    0
    0
    Ik heb allemaal vlekjes en pukkeltjes in mijn gezicht, en hier groeit er toch echt een jongen in mijn buik ;)

het is denk k gwn pech hebben als je er niet stralend uit ziet.
    Mijn zus beide keren zwanger van een meid zag er idd prachtig/stralend uit.

Ik ook stralend alleen beetje jammer van al die vlekken.bultjes in mijn gezicht hahahaha

7. LieveMamaTrix

LieveMamaTrix Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.806
    0
    36
    Een paar weken terug riep iemand tegen me dat ik er zo goed uitzag... Fris, gezond, helder in het gezicht...
    Inmiddels is die vroege-zwangerschapsgloed heel ver te zoeken. Ik ben bleek en heb echt donkere kringen rond mijn ogen. Het valt nog wel weg te make-uppen... Maar ik heb geen idee waar ze het over hebben met die 'gloed' van ze ;)

Hopelijk in het tweede trimester meer geluk ;)....

8. Laris

Laris Fanatiek lid

27 jun 2008
    1.917
    2
    0
    *lol*...moest erg lachen om je post :D. Ik ben er ook niet mee behept....de mooie gloed. Mijn huid gedraagt zich niet erg rustig en mijn haar...ach laten we het daar maar niet over hebben.

Maar ben er gelukkig mee en dat zien mensen dan weer wel :p.

9. Chaii

Chaii Niet meer actief

Hihi, ik had dat ook met mijn dochters zwangerschap.
    Ik wijte het dus ook al snel aan mijn dochter die mijn schoonheid had gepikt!
    Ik kreeg wel van vreemden veel complimenten dat ik ozo mooi zwanger was, maar niet van fam die zagen het wel dat ik er echtniet super uitzag voor mijn doen. :D
    Mijn man vond me ook nietzo sexy (al sprak hij dat niet uit), ik straalde gewoon echt geen 'sex' uit volgensmij.
    Nu bij deze zwangerschap kreeg ik meteen van fam al te horen hoe prachtig ik eruit zie zonder dat ze wisten dat ik in verwachting ben.
    Ook vind mijn man me extra aantrekkelijk deze keer.
    Alles wat mooier kon is echt mooier aan me geworden deze keer, echt heel apart dus.
    Ik ben daardoor dus benieuwd of het deze keer een jongen zal zijn.

Deel Deze Pagina