Hallo! Wat gaan jullie vanavond kijken? Mijn man is de hort op, dus het rijk 'alleen'. We zijn een tijd terug begonnen met alle seizoenen van ER te (her)kijken. Alles wat we normaal volgen heeft een zomerstop. Alleen gaat hij weg en roept, 'niet ER kijken hoor, ik wil het niet missen!'. Tja, is ook net een boeiende verhaal lijn bezig. Ik ben wel benieuwd wat jullie vanavond gaan kijken! Of misschien een kijktip? (iets wat terug te zien is, ik heb geen Nederlandse tv)
Hahaha hier ook man de hort op! Ik ga nog een paar afleveringen van The Walking Dead seizoen 2 op DVD kijken, in de herhaling. Lekker met een wijntje erbij!
Ik weet niet of je zin hebt in iets zwaarder vermaak. Ik vond de serie Borgen erg goed. Deense serie over een vrouwelijke premier. Spannend, heftig en mooi.
Ik zit nu 'Lady with 700 cats' te kijken, bij gebrek aan beter. Denk dat het zo the Big Bang theory gaat worden!
Mijn man was thuis en had zin in een ' hoog testosteron gehalte film', dus hebben we Rocky 1 gekeken. En hij viel achterover omdat ik die film vanavond voor het eerst heb gezien hahaha
Ik zit nu Genante Lijven te kijken. Lachen joh, als mijn man ineens binnen stapt. Die gruwelt van dat soort programma's haha
Aaaaaadriaaaaaan! Er komen nu momenten in je leven, waarin je de oer neiging krijgt dit, met bijbehorede acteer bewegingen, uit te roepen. Echt waar
Wij hebben Bait gekeken op HBO en nu een film op Film1. Geen idee welke, want ik zit de hele tijd met m'n telefoon te knooien en zp te lezen
Bwuh, hier staat Troy op. Ben 'm kotsbeu. Om half 11 een onderbreking voor Shownieuws, ondertussen 50.000x reclame en nu is hij NOG bezig.