Zit ik mij gisteren nog zorgen te maken over wat ik kan proberen te eten ivm de misselijkheid, lijkt dat nu peanuts. Ik sta vanochtend op om mijn ochtendplasje op te vangen voor moeders voor moeders, zie ik plots iets raars in het potje. Ik stop met plassen, haal het potje weg en ik zie een paar flinke bruine klodders de wc in vallen. Het liep er kort even uit en nu is het steeds lichtbruin met afvegen. Ik weet dat het niets kan betekenen, maar ik heb dit met mijn dochter nooit gehad. En ik moet zeggen dat ik aardig in de stress zit nu.
Euh, dat is wel heel raar. Zou even de dokter, gyn of vk bellen hoor hierover. Misschien was het wel een miskraam? Nou sterkte ermee.
Alleen bruin of echt rood? En wat versta je onder klonters? Gewoon een boel vloeibaar of echt "vast"om het zo maar te zeggen? Misschien inderdaad een goed idee eventjes je vk te bellen. Kun je beter voor niks doen dan andersom......... heel veel succes!
Het was bruin, geen rood gezien. En het waren klodders net als afscheiding zeg maar, niet vast in ieder geval. Het liep er echt even uit en op het moment dat ik dacht " oh nee daar gaan we" hield het op. Daarna alleen lichtbruin met afvegen en nu alleen iets geliger dan normaal. Geen buikpijn. Misschien was het even veel omdat ik net uit bed kwam? Zoals je dat ook weleens hebt met een menstruatie? Ik heb vrijdagmiddag een afspraak bij de gynaecoloog. Eerder kon niet ivm vakantie. Zometeen komt moeders voor moeders; ben benieuwd hoe dan de test eruit ziet. Maar ws kun je daar helemaal niets uit afleiden of het goed gaat of niet.
Ik heb ook in het misselijkheidstopic gereageerd. Ik heb al 2 weken nonstop bruine smurrie, dit gaat soms zelfs gepaard met rood. Heb inmiddels al 2 echo's gehad en alles is okay. Ik hoop dat dit jou een beetje geruster maakt, een heleboel vrouwen hebben hier last van.
Dank je wel. Ik weet dat het kan. Maar je wordt gevoelsmatig in 1 keer teruggefloten. Ik durf niet meer heel blij te zijn. Fijn om te horen dat bij jou alles goed is. Met roodverlies is het natuurlijk nog enger.
Ik heb t vorige week ook gehad. Net zo. Zat helemaal in de stress, wad ervan overtuigd dat t weer een miskraam werd. Gelukkig kon ik dezelfde middag komen voor een echo. Alles was goed. Keurig gegroeid en het hartje klopte. volgens de gyn ging het om een innestelingsbloeding. Ik dacht dat dat al eerder hoorde, maar dit was heel normaal volgens haar. Ik hoop dat je wat aan mijn verhaal hebt. Het is zo naar om zo angstig te zijn. En dat is ook weer niet goed voor jou en je kindje.
Gelukkig maar! Ik hoop ook op goed nieuws morgen. Heb geprobeerd er niet teveel aan te denken, maar nu het dichterbij komt, begin ik toch wel behoorlijk zenuwachtig te worden. Dat het maar snel morgenmiddag 14:00 mag zijn!
Ja! Gelukkig wel. We zagen een mooi hartje knipperen en de grootte klopte wel ongeveer met het termijn. Exacte termijnbetaling kon nog niet, daar was het spruitje te klein voor. Hij zei dat je eigenlijk pas vanaf 9 weken nauwkeurig kon meten. Dus dan mag ik terug komen. Wat betreft het bloedverlies; hij zag niets bijzonders! Dus ja, waar het vandaan kwam, dat blijft een mysterie. Maar hier zitten 2 hele opgeluchte mensen! @Stephanie86: wat geligere afscheiding is heel normaal hoor! Heb ik ook sinds ik zwanger ben.