Beetje in de war....hoe zit het nou haha

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Felice88, 29 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Felice88

Felice88 Actief lid

2 feb 2012
    359
    1
    0
    Tilburg
    Ik dacht dat ik eindelijk een normale cyclus had, maar nu ben ik weer in de war......Om het kort samen te vatten:

2 wkn geleden positieve ovulatietest gehad op zondag, dan zou maandag of dinsdag mijn eisprong zijn geweest (na zondag weer 3 dagen negatieve ovutesten....). Dat zou dan toch ook betekenen dat ik 2 wkn later (nu dus.....;)) maandag of dinsdag ongi zou moeten worden.....?!

Ik dacht maandag al het een en ander te voelen, maar ik ben nog steeds niet ongi. Net een zwangerschapstest gedaan, OMO wit....

Maar mijn berekeningen kloppen toch :)?!

Bijgevoegde bestanden:

• posi.jpg
      posi.jpg
      Bestandsgrootte:
      14 KB
      Weergaven:
      136
  2. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Mss toch een later ei!?!
    Want ik vind hem inderdaad donker,maar denk dat jij nog donkerder kan hoor.
    Dus wacht nog 2dagen...succes!!

3. Kensho

Kensho Niet meer actief

De foto's zijn van de testen van 2 weken geleden en na de onderste (zondag) waren ze 3 dagen negatief. Klopt dit?

Dan zou je inderdaad nu zo'n beetje ongesteld moeten worden, maar er zijn verhalen bekend van meiden die ipv 1-2 dagen na de + ovutest pas 3-4-5 dagen na de + ovutest een eisprong kregen. Dus het kan nog wat te vroeg zijn.

En het kan ook dat je gewoon geen eisprong hebt gehad, maar dat lijkt mij stug.

Wel spannend!

4. Felice88

Felice88 Actief lid

2 feb 2012
    359
    1
    0
    Tilburg
    Hmmm oke dus gewoon even afwachten.....Maar als je een posi ovulatietest hebt, dan komt er toch altijd een eisprong (of is dat een hele domme vraagn ;)?). Pffff maak me zo druk dat het allemaal toch weer lang gaat duren. Dan maar gewoon even goed ongi hoor haha

Bedankt voor je reactie :)!

5. paniekertje

paniekertje Fanatiek lid

5 dec 2011
    1.089
    60
    48
    Hoi Felice,

Aan je onderschrift te lezen zie ik dat je bekend met lange cycli. Nu kan dit van ontpillen zijn, maar het kan ook andere oorzaken hebben zoals PCOS. Dit kan ook je rare streepjes verklaren. Ik heb namelijk ook PCOS en plas ook geregeld streepjes die tegen het positieve aanzitten. Als ik jou was zou ik de komende cycli goed in de gaten houden en als deze zo lang blijven aan de bel trekken bij de HA.

6. Kensho

Kensho Niet meer actief

Geen domme vraag. ;) Maar nee, het hoeft niet per definitie te betekenen dat er een eisprong is geweest. De temperatuurmethode is de enigste manier die je zelf kan doen om een eisprong te bevestigen. Maar ik weet dus niet hoe vaak het voorkomt; wel een positest en geen eisprong. ;) Volgens mij met PCOS lees je dat vaak, maar dat kan ik verkeerd hebben gelezen. :) Dat moet je dus even opzoeken als je het zeker wilt weten.

Heb je al tekenen van een naderende ongi? Of beginnende zwangerschap?

7. Kensho

Kensho Niet meer actief

Dit bedoel ik dus... Heb ik niet eens gelezen voordat ik reageer... :) Erg he! ;)

Deel Deze Pagina