Bedankt voor al jullie reacties, Ik zag na 5 minuten al het streepje, echter de foto heb ik na 10 min gemaakt. Ik ga dinsdag gewoon nog een keer testen als mijn menstruatie uitblijft en hoop dan op een dikkere streep.. Of zou ik morgenvroeg al kunnen testen?
Tuurlijk kan je morgenochtend al testen! Mocht je weer een streepje zien dan kan je op je nod, dus dinsdag, nog ff een cb digitaal doen ter bevestiging Ben benieuwd!! Hou ons op de hoogte
Sorry sorry! Vanmorgen vroeg getest en daarna aan het werk gegaan. Vanmorgen wederom een tuurstreepje! Wel ongeveer net zo licht als gisteren middag maar heb gisteren avond veel water op.. Ik ga nu gewoon elke ochtend even testen of hij donderder wordt.. En de CB digital is al in huis.. Zo lang het streepje licht blijft doe ik deze maar niet.. Blijft spannend! Heb sinds vanochtend al wel 4 keer geplast.. Doe ik normaal nooit! Dus dat is een goed teken! Ik houd jullie op de hoogte!
zie hem op de eerste niet maar op de 2 de wel.op naar een vette streep.maar ja mijn vk zegt een streep is een streep
Ik zie hem ook op de tweede. Zulke testen ben ik ook mee begonnen. Op de eerste test zag ik een streepje maar was ie niet op een foto te zien. Inmiddels ben ik een dikke week verder en heb ik zelfs een clearblue met 3+ gehad . Gefeliciteerd en geniet ervan!!
Ja indd 4 dagen voor NOD of naja dat denk ik dan.. Mijn 1e dag was op 1-8 en heb mijn ei de 16e gehad.. de laatste 4 maanden werd ik steeds na 29 dagen een beetje ongesteld en dan zette het na 31 dagen echt door... Ik blijf de komende dagen testen en hoop dat op een steeds duidelijker streepje! Kan niet wachten om het mijn ouders te vertellen!! Wordt hun eerste kleinkind!