Eerste ronde met ovulatietesten..

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Liza28, 23 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liza28

Liza28 Fanatiek lid

24 apr 2012
    1.229
    1
    0
    Marketing & Communicatie
    Brabant
    Deze maand voor het eerst gestart met ovutesten.. Afgelopen donderdag de eerste, spierwit had niet anders verwacht aangezien ik een lange cyclus heb.. Gister voor het eerst een heel licht streepje.. Volgens de omschrijving dus geen positieve test maar toch maar geklust! Bedoel je weet het nooit.. Weet iemand hoe lang je van die vage streepjes kunt houden tot een echte posi test? Ik weet dat je het de hele maand kunt hebben maar das bij mij zeker niet het geval omdat ik net na mijn menstruatie een proeftest deed en die ook spierwit was, net als die van afgelopen donderdag dus! Wel goed om te testen, was er een beetje tegen omdat ik bang was voor de spontaniteit maar leer mijn cyclus wel veel beter kennen zo.. En vertel manlief niet over de testresultaten om het voor hem wel spontaan te laten oh voor de duidelijkheid heb ik dipsticks van sensitest.. X

2. missdaizy

missdaizy Actief lid

23 mei 2012
    126
    2
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Liza,
    Ik zelf was de afgelopen ronde ook begonnen met de dipsticks van sensitest, bij mij duurde het 10 dagen voordat ik eindelijk een knaller had, eerste 2 dagen niks te zien, toen een heel licht streepje en die werd wel iets donkerder maar daar zat ook soms ook 2 dagen tussen voordat je echt een verschil zag in kleur.(en dan nog moest je bijna scheel kijken:cool:) Geduld hebben dus. En ik misschien een tip, als je nog vrij vroeg de ovu testen doet in je cyclus zou ik gewoon 1x per dag testen, en als je dichterbij je ei denkt te komen, volgens je berekening dan wel 2x testen op een dag, zonde van je ovu testen én je geld anders, maar dat is mijn mening :p succes!

3. Liza28

Liza28 Fanatiek lid

24 apr 2012
    1.229
    1
    0
    Marketing & Communicatie
    Brabant
    Ik test ook maar 1 keer per dag inderdaad :) dank voor je reactie, nu al benieuwd naar de test van vanmiddag ;)

Deel Deze Pagina