hai hai Ik zie het ook duidelijk is bij mij nu ook zo op dit moment maar ik krijg hemniet op foto met of zonder flits, heb al veel gemaakt,maar jah je moet over 2 dagen weer testen of morgen wat je eigen gevoel is.
ja ik zeg ook zwanger. doe gewoon een test van een ander merk en je weet het! twee testen positief dan lijkt het mij helemaal duidelijk hahahaha succes ik word hier helemaal nieuwsgierig van ik duim voor je liefs
waarvoor duim ik eigenlijk het is zo duidelijk als wat. nou ja dan duim ik voor een dikkere streep hahaha liefs
AAAAAAAAH! Heb de apotheek gebeld...zeggen ook...opzich is een streep een streep. Ik ga NU de kofferbak vol gooien met nieuwe testen en de hele dag over staafjes plassen! Aaaaaaah! Had er helemaal niet op gerekend dat het raak zou kunnen zijn. We zijn al een jaar bezig. Ik kom net terug van vakantie en ging er vanuit dat ik "gewoon" ongesteld zou worden. Ik had bedacht om het nog 1 ronde echt fanatiek te proberen (iedere dag klussen) en zo niet dan ons door laten sturen naar de huisarts. ....Zou het dan nu toch echt gewoon spontaan geberud zijn? Stresssssss! (Zo en nu testen halen, ik houd jullie op de hoogte!)
Ben inmiddels 3 drogisten langs geweest...niemand die de digitale testen verkoopt. Heb al wel 4 andere. Net even gebeld naar een andere drogist..die heeft nog 1 digitale test...ga ik eerst even ophalen...daarna ga ik echt nog een test doen...tot zo........zucht!
ja idd dat dnek ik ook ja en dan zoveel werk voor een test hahaha. ach ja dan weet je het in ieder geval zeker hihihi
Aaaaaaaaah, heb inmiddels de CB digitaal in huis en ....ik moet plassen maar ik durf niet, veel te spannend!