en heb je hem gedaan vertel vertel vertel? hahahaha je maakt mij ok helemaal zenuachtig ik ben net ongi geworden
\/ \/ Jawel CB digitaal zegt luid en duidelijk.....ZWANGER! De gewone CB geeft ook een héél vaag 2e streepje en die van de apotheek geen 2e streepje! Ben bang dat ik vast een paar flessen drank voor m'n mannetje klaar ga zetten...denk dat ie wel een beste borrel nodig heeft als hij het hoort! (Zou er zelf ook wel een paar lusten maar laat dat toch maar even achter wege.) Zal het dan echt? Ik kan geloof er niets van! (ik zal de foto's wel weer even in m'n album zetten!)
als de cb zegt zwanger dan ben je zwanger anders stond er wel niet zwanger NU NIET meer testen je bent zwanger gefeliciteerd
he meid gefeliciteerd oh super! test in pakken en geven aan je vriend/man leuk cadeautje hahaha liefs
Ohhh al zo lang bezig en nu eindelijk! Van harte gefeliciteerd .... Geen testen meer doen nu hoor.... Je bent echt zwanger Idd test inpakken en straks aan je vriend/man geven! Laat hem wel eerst zitten he anders valt hij straks achterover! Wat super mooi voor jullie
ronde 14 nou voor is het aankomende maand ook ronde 14 hoop dat die ons net zoveel geluk brengt als bij jullie. ja pak je de test in voor je man liefs
Foto's staan er in! (ben nog nooit zo aan een borrel toe geweest als nu en uitgerekend nu mag ik er geen......)
hahaha nou ja geen twijfel mogelijk he een wijntje kan geen kwaad mijn ha zegt als je het maar bij 1 houdt mar ja moet je natuurlijk zelf weten wat je doet liefs