Dank voor alle felicitaties, ik kan het nog niet helemal geloven. Jammer dat de teks "zwanger"na een uur van de test verdwijnt. Gelukkig heb ik er een foto van gemaakt. Ben dus om de minuut naar die foto aan het kijken....het staat er écht! Heb inmiddels een afspraak gemaakt met het ziekenhuis, heb trombose gehad en moet nu z.s.m. beginnen met anti stolling prikken....het wordt al een beetje reëler op deze manier. M'n mannetje komt zo thuis...heb alle flessen drank verzameld en op tafel gezet...zal ie nodig hebben. 3 positieve testen ingepakt er naast. Ben erg benieuwd naar z'n reactie. Ik ben zelf inmiddels dood moe van al het gehyper....wat een stress zeg maar wel hééééééél erg leuk! Ik hoop maar dat jullie ook snel zo mogen stressen! Dikke zoen voor jullie allemaal. (ik ben zo blijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj!)
Wauw gefeliciteerd! Je had heel wat testen nodig om het te geloven haha maar dat kan ik me voorstellen na zo'n tijd! Wat een geweldige testen he van clearblue digitaal gewoon in 1x ZWANGER! Geniet ervan !(met een sapje hihi)
van harte meid. Echt geweldig voor je. yoepi de poepiieeee ben benieuwd hoe je man het ondervind allemaal. mooie testen en natuurlijk iets verkoelends hahaa
Toen m'n vriend thuis kwam had ik alle flessen drank op tafel gezet en de testen ingepakt er naast gelegd. Op het moment van uitpakken had ie nog totaal niets in de gaten. Toen hij de testen zag heeft hij nieteens gekeken wat er op stond. "is het zover?" vroeg hij. Toen ik "Ja"zei met de tranen van blijdschap in m'n ogen hebben we elkaar heel stevig vast gehouden en samen een potje staan janken.....zucht! Wat voelt dit goed! "savonds meteen naar m'n ouders gegaan ik had een roze en een blauw sokje ingepakt en dat aan ze gegeven. Toen ze het zagen was het natuurlijk weer brullen voor zowel ons als mijn ouders. Vanacht geslapen met m'n handen op m'n buik. Ik besef me héél goed dat er in mijn buik nu een totaal nieuw mensje aan het groeien is...wat vreselijk bijzonder! Zit de hele dag zwaar op een roze wolk....heerlijk. Nu natuurlijk hopen dat het ook goed blijft gaan. Ben bang dat ik morgen ochtend voor de zekerheid nog een test doe om te kijken of de streep ook dikker wordt...dan weet ik zeker dat het voorlopig wel even goed zit....alhoewel ik me al vaag wat misselijk begin te voelen (...joepie.....) Al met al, ik geniet er vreselijk van.....heerlijk! Zo lang gewacht en daarom nog meer welkom dan dat het anders al geweest zou zijn! Héél erg bedankt voor jullie mening op de foto's van de testen en de online steun! (i feeeeeel good....nu nog wel tenminste!)
ja idd eindelijk nou super! vooral de reactie van je man echt leuk nou heel veel plezier met zijn tweeen/drieen hahaha en geniet er van meid. heel veel sterkte ook voor de zwaardere dagen (als het allemaal goed mag gaan natuurlijk, maar daar gaan we wel vanuit.) liefs
Ha ha ha, ik heb spierpijn in m'n kaken van de smile die ik al 2 dagen op m'n smoel heb. Kon het vanmorgen niet laten om een nog niet gebruikte test uit te pakken....jawel hoor...de streep wordt toch echt dikker! Heerlijk om te zien! Heb er nog 2 over...die doe ik in het weekend...vindt het veel te leuk om te zien dat die testen toch echt 2 streepjes kunnen hebben! Ik beloof plechtig om daarna géén nieuwe testen meer te halen...op=op. Hi hi hi!
Wow, wat leuk zeg!Zit hier met tranen in mn ogen van blijdschap voor jullie, dat het dan toch echt zo mag zijn nu, heel mooi dat moment met je man! Super gefeliciteerd en hou die kaakpijn
ja kan ik mij voorstellen dat dat geweldig is eindelijk twee streepjes! nee idd niet weer testen gaan kopen je wordt straks nog arm van testen kopen hahahaha meid veel plezier van alles liefs