Heej heej.. Ik heb sinds 2 dagen erge ongikrampjes..! Ik hoop dat ik niet ongesteld ga worden.. Misschien een innesteling..of zou dit nog te vroeg zijn..? Iemand enig idee..of misschien wel ervaring hiermee..?
Hoi hoi, Ongesteld nu al? Ik denk het eigenlijk niet. Denk eerder dat het je eisprong is. Of innesteling kan ook. Heb ik ook gehad de week na m'n ei tot nu steeds een beetje ongi-krampjes. Af en toe warm water drinken. Helpt goed hoor! (althans bij mij ). Liefs Vanilia
Ik heb me eitje gevoeld..dus die is het denk ik niet.. Ik heb elke keer een regelmatig cyclus..ik dacht zelf ook aan misschien een innesteling..maar hoorde dat dit meestal pas is na 7 dagen na je eitje..duss dit zou dan wel erg vroeg zijn..maar voor een eventuele ongesteldheid is het voor mij ook nog veel te vroeg... Spannend voor jou zeg..ik duim voor je..!
Je ei voelen wil nog niet zeggen dat hij dan ook op dat moment gaat springen. Hij kan eerder maar ook later springen dan wanneer jij het voelt. 7 dagen is een gemiddelde. In theorie kan je ei al binnen 5 dagen aankomen in je baarmoeder, dus wie weet.... Ja spannend he? Als ik uit zou gaan van 26 dagen had ik vandaag ongi moeten worden. Maar ik ga maar uit van 27 dagen. Mijn cyclus schommelt een beetje. Maar ik wil pas maandag gaan testen En anders is het gewoon wachten op mn ongi. Liefs Vanilia
je eitje voelen kan inderdaad een paar dagen duren... ik had het een tijdje terug, zker 4 dagen met flinke pijnen gelopen.... dacht toen zelfs aan een blinderdarmontsteking, maar was toch echt mn eisprong!
ik heb ook anderhalve week voor mijn nod last gehad van ongie krampjes..toen was ik zwanger... nu heb ik dat ook weer...dus ben beniewd...succes meis...
vandaag nog steeds erg last dervan...moest werken duss vel gelopen ensow..ook last van de rug..en had 2 druppeltjes bloed verloren.. maar goed...we wachten rustig af..
Goedemorgen.. Hier nog steeds ongikrampjes..duurt nu al 5 dagen.. Eerst was het alleen aan de linkerkant maar begint nu ook aan de rechterkant..! Ik snap er niets van...verder vlaagjes van misselijkheid..niet alleen sochtends... En nog steeds laat naar bed en errug vroeg wakker..en dan niet meer kunnen slapen..is me vriend niet gewend.. Ik zelf ook niet hoor..! haha.. Kan iemand me misschien meer vertellen..of het misschien nog steeds van me eitje is..? Of ja...wat het anders souw kunnen zijn..? Fijne dag allemaal..!
Hoi Missn, Ik ben het weekend ook behoorlijk misselijk geweest. Dit niet aleen s'morgens, maar ook wanneer ik iets te druk heb gedaan. Verder heb ik al snel weer honger en heb ik wat meer last van afscheiding dan normaal voor mijn ongi. Sinds vandaag ook wat ongikrampen dus ik ben bang dat ik gewoon ongi wordt maar we zullen zien. Groetjes Sam
Ik ben ook misselijk vooral als ik wat heb gedaan...ik heb een erg rommelende buik zelf sals ik ent heb gegeten..het gaat de hele dag door..! Ik heb ook last van veel afscheiding..! Ik heb nu al 5 dagen ongikrampen..geljk na me eitje begon het eigenlijk..vandaag (mogelijke innesteldag) begint het ook aan de rechterkant de krampjes..en lage rugpijn... En volgens me moeder...kan ik erg bot uit de hoek komen..btje sjaggie..(nooit gehad) dat me ma dat zei maar goed..we zullen zien.. Jij veel succes..duim voor je..
Ja heb er nog steeds last van..en heb nog van meer dingen last zoals je hierboven kan lezen..! Inderdaad het is zeker spannend.. Ik duim voor je...