ik had ook maar lichte streepjes met de matcare test en hij werd elke dag duidelijker. in mijn album staat een test (pagina2) en deze was 2 dg naar nod en zoals je kunt zien was hij hier nog steeds lichter als controle streep (was al ingedroogt) maar dit is wel de donkerste test die ik heb gehad van matcare.
Succes met het testen Yvetje! Maar een streepje is een steepje, dus..........GEFELICITEERD. (nou ja, een voorzichtige felicitatie eerst maar dan)
Haha,dankje.Nee zo duidelijk is mijn test niet...Mar ik heb een van de etos gekocht en die ga ik morgenvroeg doen!En dan horen jullie het wel weer!Liefs Yvette
oh oke de Etos...hoor ik niet overal hele goede dingen over...die testen vaak pas na een langer aantal dagen overtijd...tenminste heb het ergens hier op forum gelezen... Maar goed ik duim nog steeds voor je!
Ooowww,ja dat wist ik niet Dus dan weet ik morgen miss nog steeds niks?Ach een ander testje heb je zo gekocht he?Ik stond bij de kruidvat in de rij om een testje te kopen maar zag de verkoopster en heb het toen maar gelaten..Vorige keer had ik ook een test bij haar gekocht en toen vroeg ze de keer erna dat ik haar zag: ''en?''.....Verschrikkelijk!Zoeits doe je niet,vind ik..Dus bij haar koop ik geen testje meer!
nou ja hihi er hebben ook wel mensen posi getest hoor met die van de Etos...maar ergens hier op t forum stonden negatieve dingen.... Bij zwangerschap...dit is de link: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=48224 Hihi wilde alleen voorkomen dat als je morgen nega test dat je denkt dat het over is terwijl er dus mensen pas later posi testten... Succes!
Hallo meiden. Ik zit 3 dagen voor mijn nod. Ik kan bijna niet meer wachten. Maar ik wil eigenlijk niet voor mijn nod testen. Hoop dat ik t volhou het is ook zo spannend. Meiden die positief hebben getest: gefeliciteerd! gr. Kat
Aaaahh ja ik heb het gelezen...Ik heb nog staan twijfelen of een clear blue met kruis en die van de etos...Had ik nou toch maar die van clear blue gepakt Ach we zien het morgenvroeg...En...geen bloed geeft moed!Hihi.Bedankt voor het opzoeken!
haha graag gedaan...wilde je ook geen valse hoop geven hoor ik bedoel maar met etos kan het twee kanten op...en wilde wel ff dat je t wist. Succes!
pfff eigenlijk hou ik het ook niet meer! ik wil ook testen. Ik zal heel eerlijk bekennen dat ik gisteren al een test heb gedaan, negatief. Was van plan om zaterdag weer te testen als ik nog niet ongi ben. Maar.... het begint alweer te kriebelen!
is het misschien een tip om je ochtend urine op te vangen en te bewaren. stel dat je met de etos testen nog geen zekerheid hebt dan kan je een andere test halen. deze test kan je dan doen met je opgevangen urine (anders moeten we weer een dag langer wachten en je maakt het al zo spannend voor ons ) ik had met de matcare testen ook altijd hele lichte streepjes. mijn duimen draaien voor je dat je morgen een hele dikke positieve test in je handen hebt!
Ik heb eigenlijk bij alle zwangerschappen nooit een dikke streep gehad. Waren altijd lichte streepjes
Nou Yvetje1982 ben benieuwd of er al wat meer duidelijkheid is voor je. Ik duim in ieder geval voor je!
Goeiemorgen!Ik heb helaas gister niet meer op deze site gekeken,wantheb idd urine opgevangen,getest en weggedaan...De test was idd negatief.Had ik nou wat bewaard had ik nog een testje ertegenaan gegooid.Dus wéér een dag wachten.Ik heb de tampontest gedaan en die was schoon.Ik ben officieel 6 dagen overtijd omdat ik zaterdag al ongesteld had moeten worden.Ik had de banner al extra lang ingesteld!Ik vind het ook zo spannend!Maar ik ga helaas maar weer afwachten,meer kan ik toch niet doen...Sorry dat ik jullie ook zo in spanning hou! @blondie:Ik ozu er een foto van kunnen maken maar denk niet dat jullie iets zien,ze zijn zóó licht...(en dan,,hoe zet ik het op de computer? )hihi
aaaah balen meid! Ja nou ja niet opgeven want geen bloed geeft moed hoor! Gewoon ff een andere test kopen en dan later nog ff weer testen morgen of overmorgen.. Hihi heb geen duimen meer over van al dat duimen!
heel makkelijk met een snoertje En dan even naar het programma imageshack of naar photobucket en daar haal je je foto op en krijg je een code Liefs !
Hé Yvetje! Wat hou je het spannend zeg! Heb je met de matcare testen getest van hier, die met een venstertje? Die heb ik namelijk ook gebruikt en bij mij werd het nooit een dikke streep... En kijk mijn banner! Inmiddels alweer 20 weken zwanger! Ik ga heel hard voor je duimen meid! Groetjes Chris
Haha,ja sorry...Ik zal eens aan mijn vriend vragen vanavond of hij ze erop wilt zetten..Word wel pas na half 11.Kunnen jullie eens oordelen Groetjes!