héle lichte matcare test

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Yvetje1982, 5 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    ik had ook maar lichte streepjes met de matcare test en hij werd elke dag duidelijker. in mijn album staat een test (pagina2) en deze was 2 dg naar nod en zoals je kunt zien was hij hier nog steeds lichter als controle streep (was al ingedroogt) maar dit is wel de donkerste test die ik heb gehad van matcare.

2. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Succes met het testen Yvetje! Maar een streepje is een steepje, dus..........GEFELICITEERD. (nou ja, een voorzichtige felicitatie eerst maar dan)

3. Yvetje1982

Yvetje1982 Bekend lid

17 jan 2007
    700
    0
    0
    fulltime mama
    Limburg Zuid
    Haha,dankje.Nee zo duidelijk is mijn test niet...Mar ik heb een van de etos gekocht en die ga ik morgenvroeg doen!En dan horen jullie het wel weer!Liefs Yvette

4. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    oh oke de Etos...hoor ik niet overal hele goede dingen over...die testen vaak pas na een langer aantal dagen overtijd...tenminste heb het ergens hier op forum gelezen...

Maar goed ik duim nog steeds voor je!

5. Yvetje1982

Yvetje1982 Bekend lid

17 jan 2007
    700
    0
    0
    fulltime mama
    Limburg Zuid
    Ooowww,ja dat wist ik niet :( Dus dan weet ik morgen miss nog steeds niks?Ach een ander testje heb je zo gekocht he?Ik stond bij de kruidvat in de rij om een testje te kopen maar zag de verkoopster en heb het toen maar gelaten..Vorige keer had ik ook een test bij haar gekocht en toen vroeg ze de keer erna dat ik haar zag: ''en?''.....Verschrikkelijk!Zoeits doe je niet,vind ik..Dus bij haar koop ik geen testje meer!

6. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    nou ja hihi er hebben ook wel mensen posi getest hoor met die van de Etos...maar ergens hier op t forum stonden negatieve dingen....

Bij zwangerschap...dit is de link:

http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=48224

Hihi wilde alleen voorkomen dat als je morgen nega test dat je denkt dat het over is terwijl er dus mensen pas later posi testten...

Succes!

7. kattja

kattja Actief lid

11 apr 2007
    468
    0
    0
    Hallo meiden. Ik zit 3 dagen voor mijn nod. Ik kan bijna niet meer wachten. Maar ik wil eigenlijk niet voor mijn nod testen. Hoop dat ik t volhou het is ook zo spannend.

Meiden die positief hebben getest: gefeliciteerd!

gr. Kat

8. Yvetje1982

Yvetje1982 Bekend lid

17 jan 2007
    700
    0
    0
    fulltime mama
    Limburg Zuid
    Aaaahh ja ik heb het gelezen...Ik heb nog staan twijfelen of een clear blue met kruis en die van de etos...Had ik nou toch maar die van clear blue gepakt :( Ach we zien het morgenvroeg...En...geen bloed geeft moed!Hihi.Bedankt voor het opzoeken!

9. kattja

kattja Actief lid

11 apr 2007
    468
    0
    0
    Ik krijg helemaal de zenuwen met al die positieve testen.... Wil zelf ook zo graag testen..

10. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    haha graag gedaan...wilde je ook geen valse hoop geven hoor ik bedoel maar met etos kan het twee kanten op...en wilde wel ff dat je t wist.
    ;)

Succes!

11. Kejay

Kejay Niet meer actief

pfff eigenlijk hou ik het ook niet meer! ik wil ook testen.
    Ik zal heel eerlijk bekennen dat ik gisteren al een test heb gedaan, negatief. :(
    Was van plan om zaterdag weer te testen als ik nog niet ongi ben.
    Maar.... het begint alweer te kriebelen! :evil:

12. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    is het misschien een tip om je ochtend urine op te vangen en te bewaren. stel dat je met de etos testen nog geen zekerheid hebt dan kan je een andere test halen. deze test kan je dan doen met je opgevangen urine (anders moeten we weer een dag langer wachten en je maakt het al zo spannend voor ons ;) )

ik had met de matcare testen ook altijd hele lichte streepjes.
    mijn duimen draaien voor je dat je morgen een hele dikke positieve test in je handen hebt!

13. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    kan je een fotootje maken van die matcare testen?

Liefs, Paula

14. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Ik heb eigenlijk bij alle zwangerschappen nooit een dikke streep gehad.
    Waren altijd lichte streepjes

15. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Nou Yvetje1982 ben benieuwd of er al wat meer duidelijkheid is voor je. Ik duim in ieder geval voor je!

16. Yvetje1982

Yvetje1982 Bekend lid

17 jan 2007
    700
    0
    0
    fulltime mama
    Limburg Zuid
    Goeiemorgen!Ik heb helaas gister niet meer op deze site gekeken,wantheb idd urine opgevangen,getest en weggedaan...De test was idd negatief.Had ik nou wat bewaard had ik nog een testje ertegenaan gegooid.Dus wéér een dag wachten.Ik heb de tampontest gedaan en die was schoon.Ik ben officieel 6 dagen overtijd omdat ik zaterdag al ongesteld had moeten worden.Ik had de banner al extra lang ingesteld!Ik vind het ook zo spannend!Maar ik ga helaas maar weer afwachten,meer kan ik toch niet doen...Sorry dat ik jullie ook zo in spanning hou!

@blondie:Ik ozu er een foto van kunnen maken maar denk niet dat jullie iets zien,ze zijn zóó licht...(en dan,,hoe zet ik het op de computer? :oops: )hihi

17. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    aaaah balen meid!

Ja nou ja niet opgeven want geen bloed geeft moed hoor!
    Gewoon ff een andere test kopen en dan later nog ff weer testen morgen of overmorgen..

Hihi heb geen duimen meer over van al dat duimen! ;)

18. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    heel makkelijk met een snoertje :)

En dan even naar het programma imageshack of naar photobucket en daar haal je je foto op en krijg je een code :)

Liefs !

19. Chrisje79

Chrisje79 Fanatiek lid

10 okt 2006
    1.193
    0
    0
    Hé Yvetje! Wat hou je het spannend zeg!
    Heb je met de matcare testen getest van hier, die met een venstertje? Die heb ik namelijk ook gebruikt en bij mij werd het nooit een dikke streep... En kijk mijn banner! Inmiddels alweer 20 weken zwanger! Ik ga heel hard voor je duimen meid!

Groetjes Chris

20. Yvetje1982

Yvetje1982 Bekend lid

17 jan 2007
    700
    0
    0
    fulltime mama
    Limburg Zuid
    Haha,ja sorry...Ik zal eens aan mijn vriend vragen vanavond of hij ze erop wilt zetten..Word wel pas na half 11.Kunnen jullie eens oordelen ;) Groetjes!

Deel Deze Pagina