héle lichte matcare test

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Yvetje1982, 5 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    spannend spannend spannend! Hihi heb gewoon plaatsvervangende zenuwen voor jou ;)

2. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Succes morgen... hoop dat je een mooie streep te zien krijgt ;)

3. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    mmm nog geen nieuws...spannend!
    *duim duim duim duim*

4. Yvetje1982

Yvetje1982 Bekend lid

17 jan 2007
    700
    0
    0
    fulltime mama
    Limburg Zuid
    Haha,sorry ik test nu zondag pas weer....Dan ben ik lang genoeg overtijd,en heb ik mijn ongesteldheid een kans gegeven om nog te komen en het is geen weggegooid geld..Ben nog niet ongi....Heb goede hoop.Bedankt voor je medeleven O:) Liefs Yvette Oh ja en als ik ongi word vertel ik het hier als eerste ;)

5. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    haha oke dan dan wacht ik nog ff...spannend hoor!
    Knap van je dat je nog zo lang kan wachten!
    Succes en ik hoop dat de duiveltjes wegblijven!

6. Niet meer actief

hey meid
    je houd het wel spannend zeg
    ik hoop voor je dat het raak is
    veel succes ;)

7. monique83

monique83 Nieuw lid

18 mei 2007
    2
    0
    0
    verpleegkundige
    Oosterhout
    Wat een spanning hier allmemaal! Ik duim met de meute mee!

8. annika1984

annika1984 Actief lid

9 apr 2007
    116
    0
    0
    verzorgende
    deventer
    Hoi hoi!

Het is hier zeker spannend heb even alles gelezen! En hoop echt voor je dat je positief test Yvetje! dat zou wel helemaal te gek zijn!
    Ik zal hier ook voor je duimen!

Liefs Annika

9. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Spannend hoor!. Veel succes met het testen dan zondag. Het enige probleem met op een zondag testen is dat je geen nieuwe of andere testen kunt halen mocht je nog niet overtuigd zijn. Dus haal er maar een heel pakket. Hahaha, anders moeten we straks weer 3 dagen wachten! En dat trek ik niet hoor!

10. Yvetje1982

Yvetje1982 Bekend lid

17 jan 2007
    700
    0
    0
    fulltime mama
    Limburg Zuid
    Aaah wat lief allemaal!Hartstikke bedankt!Ikzelf ben eigenlijk opvallend rustig eronder...Zelfs mijn vriend kent me niet :p hihi.Nou ik ben vorige maand zo erg teleurgesteld en dat wil ik gewoon niet nog eens dus ik denk dat het een beetje zelfbescherming is.Ik stel me gewoon in dat de :evil: :evil: zullen komen dan kan het alleen maar meevallen!Bedankt voor het medeleven :D Liefs Yvette

11. Yvetje1982

Yvetje1982 Bekend lid

17 jan 2007
    700
    0
    0
    fulltime mama
    Limburg Zuid
    @maranka,
    Haha goeie tip!Ik heb wel nog een digitale van clear blue liggen voorals ik positief test met een goedkope zodat die me kan overtuigen!Maar zal 1 extra kopen!Dus zondag weten we écht meer!

12. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Hahha jij bent ook een mooie wij allemaal in de zenuwen, nagelbijtend en al...enneh mevrouw is de rust zelve ;)

Hihi nee hoor vind het wel kanp van je , ik bedoel ik ga zelf ook wel uit van ongi bij mezelf etc, om teleurstelling te voorkomen...maaar toch hihi spannend is het wel elke keer. En nu bij jou helemaal omdat je al een tijdje in spanning zit :D

*duim duim duim* (die inmiddels met pleisters zijn beplakt omdat er blaren op zijn gekomen van al dat geduim voor iedereen ;) ;) )

13. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    :) :) :)

Bij mij zit er inmiddels al eelt op mijn duimen van het vele duimen draaien, tegenwoordig doe ik het nu maar virtueel.
    :thumup: :thumup: :thumup:

Deze zijn voor jullie yvetje en mili!

14. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    :oops: hihihi wat lieeeeeef!

Nou ja ik moet nog maar ff wachten hoor...heb geen gevoel dat t raak is ofzo...dus wacht rustig af..stort me gewoon op t duimen en hopen voor alle anderen dan ben ik ook niet zo met mezelf bezig ;)

15. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    haha, waarom denk je dat ik zoveel berichtjes aan het posten ben en aanhet duimen ben.

Heerlijk tijdverdrijf en mijn gedachten lekker op anderen richten. Tot nu toe vliegt de tijd voorbij. Nog een dag of twee en dan zit ik weer op het wachtbankje. Had vandaag een positieve ovutest.

16. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    hihi dus ff flink aan de klus en dan kan ik weer voor iemand duimen draaien ;) hihi we houden elkaar leuk bezig zo hier op t forum.

17. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    haha, nou ik hoop binnenkort ook een topic te kunnen beginnen met 'vandaag ga ik testen' in ieder geval!
    En het liefst wil ik een topic starten met 'IK BEN ZWANGER!'

Maar goed, fijn dat je voor me wil duimen mili. Dan blijf ik nu even duimen voor jou.

18. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    haha ja dat wil ik ook wel...kan ik lekker mn symptomen opnoemen, hihi die ik niet heb nu ;) .

Tuuuurlijk duim ik...hihi fijn dat jij dat voor mij doet! :D

19. Yvetje1982

Yvetje1982 Bekend lid

17 jan 2007
    700
    0
    0
    fulltime mama
    Limburg Zuid
    Hoihoi.It''s me again.Ik heb dus vanmiddag toch nog getest met een digitale van clear blue.Hij zei niet zwanger.Ik had de test al weggegooid en ben gaan googelen.Stond er toen dat een vrouwtje em uit elkaar heeft gehaald en dat ze tóch streepjes zag.Ik naar de prullenbak heb em eruitgevist(pas een schone zak)en uit elkaar gesloopt,en ja hoor wel 2 streepjes.Maar wel heel licht.Wat nu?Ik ga nu toch maar tot zondag wachten ofzo want word wel heel duur nu.Iemand hier al eens van gehoord?

20. Kejay

Kejay Niet meer actief

Ik heb hier op het forum gelezen dat de digitale testen van CB heel veel hormonen nodig hebben om positief te testen. Ik weet niet wat die twee streepjes betekenen

Deel Deze Pagina