héle lichte matcare test

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Yvetje1982, 5 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mayo1982

mayo1982 Bekend lid

22 mrt 2007
    549
    0
    0
    bij de digitale moet je niet kijken naar de streepjes op het staafje.
    alleen het venster waar zwanger of niet zwanger op staat moet je naar kijken.
    staat ook wel in de bijsluiter trouwens!

gr
    mayo

2. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    yep klopt helemaal niet naar de streepies kijken maar naar t scherm en ze hebben meer hormoon nodig..dus...ff wachten gewoon!

3. Vlinderkind

Vlinderkind Niet meer actief

Exact: veel meer meiden krijgen een heel licht tweede streepje bij de digitale test van CB en die zijn echt niet zwanger. Mogelijk kan je over een paar dagen nog eens een gewone CB-test doen. Als je dan een vaag streepje heb, is dat wel een goed teken. Succes!

4. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Hoi Yvetje ik had dat ook en ik was niet zwanger! ;) Maar ik hoop dat jij wel zwanger bent! Duim voor jou! ;)

5. Yvetje1982

Yvetje1982 Bekend lid

17 jan 2007
    700
    0
    0
    fulltime mama
    Limburg Zuid
    Goeiemorgen!Vanochtned getest met een clear blue met kruis, ik zie een héél licht streepje.Mijn vriend niet.Hij zegt het streepje dat ik zie ook te zien maar dat dat niet positief is.Ik moet me er maar op gaan in stellen dat ik ongi ga worden van hem.Sorry ben ff boos.Ik ben de hele week al aan het denken,ik ga gewoon ongi worden...En het komt maar niet.Word er echt gek van.En dan ook nog van die vage testjes.Ik kon mijn vriend net wel wat aandoen!Sorry hiervoor, moest het ff kwijt!Liefs Yvette

6. mss

mss Bekend lid

18 nov 2006
    584
    0
    0
    Krijg je em op de foto? Dan kunnen wij em wel boordelen

verder is het blangrijk dat je weet waneer je ei is geweest.

Ik zit nu ook op dag 30 terwijl ik normaal een cycles van 28 heb. Dit komt omdat ik mn ei later heb gehad...met dank aan de ovutesten, weet ik dat ik het morgen moet worden....

Sterkte meid ;)

7. Yvetje1982

Yvetje1982 Bekend lid

17 jan 2007
    700
    0
    0
    fulltime mama
    Limburg Zuid
    Ik zal er dalijk een foto van nemen.Ik weet wanneer mijn ei is geweest..En mijn banner loopt fout,die had ik op 30 dagen ingesteld en mijn cyclus is 28 dus ben 8 dagen overtijd!Had vorige week zaterdag ongi moeten worden.Ik ben nog nóóit zo lang overtijd geweest.Ben al meer dan 1 jaar van de pil af dus ontpillen doe ik niet.Ik dacht stel de banner zo in,dat ik niet gelijk zie dat ik overtijd ben enzo.Bedankt voor je reactie!
    Liefs Yvette

8. Yvetje1982

Yvetje1982 Bekend lid

17 jan 2007
    700
    0
    0
    fulltime mama
    Limburg Zuid
    Waarschijnlijk heb ik 23 dagen geleden mijn eisprong gehad(donkerste streepje ovulatietesten)is dat dan 23 dpo?

9. Majel24

Majel24 Fanatiek lid

21 mei 2007
    2.779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    Jeetje meid wat vervelend voor je al die onzekerheid.
    Hoop dat je toch snel duidelijkheid gaat krijgen ( natuurlijk in de vorm van een postieve test).
    Zag jij op de cb test dan wel een kruis staan?

10. mss

mss Bekend lid

18 nov 2006
    584
    0
    0
    Sommige vrouwen testen laat positiet met een urine test. Als je ongi maandag nog niet is gekomen is het misschien handig om even een bloedtest te halen bij de huisarts...dan heb je in ieder geval meer zkerheid.

Ik zal wel even wachten op de foto......

11. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    He joh wat balen ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt!
    X mij

12. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    een streep is een streep...kijk eens in mijn album ''1e test''
    deze was echt positief.
    bel morgen anders de dokter voor een bloedtest.
    succes meid ;)

13. Yvetje1982

Yvetje1982 Bekend lid

17 jan 2007
    700
    0
    0
    fulltime mama
    Limburg Zuid
    Nou, hij heeft een paar uur geleden nog eens goed gekeken en hij ziet het ook.Ik ga morgen bellen nar de dokter voor een bloedtest ofzo.Hier word ik ook gek van.Zelf denk ik wel dat het raak is!Ben nog nooit 8 dagen overtijd geweest!Groetjes!

14. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Als je dmv ovutesten gezien hebt dat je nu 23 dpo zit, dan geef ik je ook wel grote kans dat t raak is! Succes meid, ook hier wordt er voor je geduimd!

15. Yvetje1982

Yvetje1982 Bekend lid

17 jan 2007
    700
    0
    0
    fulltime mama
    Limburg Zuid
    Hoihoi,
    ben vanochtend naar de dokter geweest.Hebben mijn urine onderzocht en de test was negatief.. :( Ik moet nu een week afwachten wat het gaat doen.Word er gek van!Mn zus had vanmiddag ook gebeld en die zei dat ik er maar op moest rekenen dat ik ongi ga worden.Dat doe ik al de hele week..Gedlud is een schone zaak, maar toch...*zucht*...Jullei horen wel weer wat!Ga ff afschakelen deze week en dan horen jullie het wel aan het eind van deze week!Bedankt voor jullie medeleven, vond ik echt fijn!Dikke knuf voor jullie allemaal!Yvette

16. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    aaah bah wat vervelend. hier wordt je niet goed van!
    ik hoop dat het dan snel door mag komen...dan weet je waar je aan toe bent.

of dat je,als dat ondanks nega van de ha nog kan,....toch og wel zwanger mag zijn...maar geen idee of dat kan hoor.... :rolleyes:

in ieder geval heel veel sterkte en succes!

Deel Deze Pagina