Ik zie wel iets.. maar erg vaag. Jullie? Ze heeft overigens geen idee van haar cyclus en de originele foto kan ze me nu niet toesturen.
Durf er geen uitspraken over te doen. Beoordeel liever de originele foto namelijk. Zie wel iets dat oplicht, maar of dat iets betekent? Dan zou ik toch echt dat origineel moeten zien. Kan je vriendinnetje geen foto van de originele test naar je toesturen en dat je die dan ook even plaatst?
Ik zal haar vragen of ze me het origineel toe kan sturen. Dat kijkt toch lekkerder. Zelf denk ik altijd indien je teveel kunstgrepen moet toepassen = negatief. Maar ik gun het haar zo! Alvast bedankt voor het meekijken!
Zit op mijn werk te koekeloeren op een telefoon, dat maakt het niet makkelijker. Maar bedankt voor de reacties. Ik denk idd nog even een dag of twee wachten en dan weet ze meer. Ik hoop op positief nieuws!
Op de orginele test zie ik ook wat. Zou het nog even twee dagen aankijken en dan nog een testen. Waar zit ze ergens in haar cyclus?
Ze heeft PCOS, ze heeft geen flauw idee. Ovulatietesten werken ook niet goed bij haar, ze heeft altijd een vergelijkbaar streepje. Daarom gun ik het haar ook zo. Het zou een klein wonder zijn!