Hét 30+ kippenhok! Nu met stokverwarming!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Alexandra2008, 26 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    Billen... daar heb ik nou meer dan genoeg van..
    Zeg maar hoeveel kilo en ik stuur het je op!!!!

@rest.. oef! Dat klkinkt inderdaad als een piekerrecept!!!!
    ik hoop dat het allemaal goedkomt meis.. Je mammografie is dat op eigen verzoek? (ik ben het een beetje kwijt)

2. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    *raapt het kwartje van karine op*
    Oud geld is ook geld:p

3. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    ow ik heb slecht nieuws...
    Ik ben van alle stress weer gaan roken..
    zucht.
    Dus nu kan ik straks weer opnieuw beginnen met stoppen....
    *verzamelt al haar moed vast*

4. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    @Leo jeetje het zit je ook niet mee zeg, en een meisje :$ Snap dat je voor de lapro kiest maar wat moet je dan weer lang wachten :x . Dikke knuff

5. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    @All druk weekend gehad hier, heb ook niet alles terug gelezen. Heb vrijdag wel lekker geshopt op de 9mb. Dat is zo lekker, geld uitgeven!

6. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Goedemorgen all!!!

@Lieve suus, wil jij even niet zo gek doen??? Tuurlijk klaag je niet meid! Het is vreselijk om je zorgen te maken over je kids.......en zeker omdat het zo ongrijpbaar is nog.
    Goed dat je gaat praten, win je informatie in zodat je vragen kan stellen. En laat anders een observatie doen door de ib-er, of is dat al gedaan? Dan weet je wat meer.
    Wel suusuus tijd blijven houden he, anders hou je het niet vol meid.
    Hele dikke knuff!!!

7. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Femme, hoe gaat het met jou???? Long time no speak!!!

8. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Femme is net weer wakker. Heb rotweken achter de rug. Maag en darmen liggen helemaal overhoop. Een groot drama. Maar met de kleine is alles top. Hij groet goed. Ligt mooi op schema. Voel hem elke dag en ben super blij en tevreden dat pluis mag groeien in mij.
    Wil niet klagen en zeuren dus vandaar dat ik er weinig ben.
    Hoe is het met jou? En de kids?

9. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    He he, en nu gaan genieten he meis!! Heerlijk altijd de eerste keer dat je de VK kan bellen, begint het wat te leven.

@Leo goodmorning!!!

10. Alexandra2008

Alexandra2008 Fanatiek lid

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    @Leo
    Je bent gewoon prachtig, praat jezelf geen complex aan. ;)

@Suus
    In goede en in slechte tijden hoor. Het hoeft hier niet altijd maar te gaan over dingen die goed gaan. Wij kippetjes zijn ook wel eens niet in tralala stemming. Kijk maar naar mij, ik ben de laatste tijd ook af en toe VRESELIJK ongezellig en negatief en gefrustreerd en noem maar op. Maar niemand die me er op veroordeelt. Je voelt wat je voelt en je hebt geen controle over alle dingen om je heen. That's called life.
    Dus kom hier gewoon lekker klagen en een knuffel halen af en toe.
    *knuffel*

@Nanette
    Neeeeeee!!!! Meid toch... Ik hoef je niet te vertellen hoe slecht het is om te roken als je zwanger wil worden, dat weet je zelf ook wel.
    Roken reduceert stress niet, dat is een fabeltje. Ja, voor de duur van het roken van een sigaret, maar sigaret op = stress gewoon weer terug. Ik heb zelf vanaf mijn 11e jaar gerookt en ben definitief gestopt toen ik zwanger wilde worden. Ik ken het gevoel van "Het kan me allemaal niks meer schelen, nu ga ik roken." Zo ben ik een paar keer weer in die valkuil gestapt.
    Maar meid, het geeft niks als je een zwak moment hebt. Accepteer dat het je even niet lukt en ga er weer voor. En PRAAT! Ik had al het gevoel dat je helemaal niet lekker in je vel zat, maar je ventileert het niet. Zoals jij ook altijd een luisterend oor voor iedereen hebt, hebben wij dat ook voor jou!
    *knufs*

11. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Lentebloempje hoe gaat het met je zoontje en alle onderzoeken???

@Sanne in the house!!! Hoe gaat het meis? Lukt het al om wat rustiger aan te doen?

12. Alexandra2008

Alexandra2008 Fanatiek lid

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    Oeps ik moet naar het zkh. Laters!

13. lentebloempje

lentebloempje Fanatiek lid

23 nov 2009
    1.411
    0
    0
    bejaardenverzorgende
    zuid holland
    Hoi meiden

Zo gisteren eindelijk weer eens een avonddienst gehad. heerlijk.
    dochter heeft vakantie en bij zoontje gaat het gewoon door in de vakantie.
    Dus die is nu lekker aan het spelen. om half 12 mag hij weer gehaald worden. Dus zo weer richting alphen.
    zo blijf ik bezig.

14. lentebloempje

lentebloempje Fanatiek lid

23 nov 2009
    1.411
    0
    0
    bejaardenverzorgende
    zuid holland
    Lief dat je het vraagt. M.r.i was goed. Alles goed in de hersentjes gelukkig.

Nu nog zo 3 maanden wachten op uitslag d.n.a onderzoek en op uitslag urine onderzoek.

Verder gaat hij nu naar de prisma school in Alphen. Vind hij heerlijk.
    Gewoon lekker spelen.
    Hij gaat echt vooruit , gaat alleen zo langzaam.
    maar het is een heerlijk vrolijk mannetje.

Hoe is het met jou mannetjes? Kom je al een beetje in je ritme?

15. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Oh schat, weet hoe je je kan voelen hoor in een zwangerschap, anders pb je me maar als je een luisterend oor wil. Want kan me voorstellen dat het zo dubbel is om het hier neer te zetten.

Hier goed hoor, ook hetzelfde een beetje als bij jou over het gevoel.
    Kids groeien goed, Toine blijft wisselend qua hoe een beeb hoort te zijn. Dinsdag weer naar de manuele therapeute......ik weet dat het tijdelijk is, hij begint wel steeds meer te lachen, ook nu is hij op het speelkleed in slaap gevallen, deken erover heen en laten slapen, als ik hem overleg wordt ie wakker.....;) En moe door de slapeloze nachten.....maar ooohhhhhh wat voel ik me gezegend met twee gezonde kinderen. En de lieve schatten hier doen me dat elke keer weer beseffen.

16. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    He dat is bij mij in het "dorp" kom anders een bakkie doen als je zin hebt een keer als je hem hebt weggebracht, of breng je hem niet weg?

Fijn dat hij vooruit gaat, moeilijk om te zien dat het langzaam gaat alleen lijkt me. Je wil zo graag meer voor het kereltje, maar als hij maar vrolijk is dan weet je dat hij wel lekker in zijn vel zit, dat scheelt weer als een pleister op een wond.

Hier zoals je hierboven kan lezen wel goed! Heerlijke mannetjes, maar druk!! En dus ben ik regelmatig in de reservers aan het tasten.

17. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    Thnx voor je lieve post!
    *plengt weer een traantje weg*
    Ik weet dat het slecht is en de kans op mk vergroot..
    En ik zit inderdaad niet super lekker in mijn velletje.. ben alleen beter in luisteren dan praten over gevoelens ed;) (behalve tegen manlief en moeders en vriendinnetje)
    En weet je.. Komt bij dat ik er gewoon zo klaar mee ben! Crisis op crisis... het ene gehad.. komt het andere er weer aan..
    Als ik er even niet over praat bestaat het niet denk ik dan..
    Heerlijk die techniek!

Maar het komt zoals altijd wel goed! Want verder gaat het hier ondanks alles eigenlijk wel goed.

18. Sprokkel

Sprokkel Fanatiek lid

6 jul 2010
    1.165
    0
    0
    Ben ook heel benieuwd Marjo. Hoop dat het wat voor je kan betekenen!

19. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    Volgens mij had ik al eerder gelezen dat de mri goed was! Maar omdat het zulk goed nieuws is:D Wat fijn he meis. Kan me voorstellen dat je op was van alle zenuwen..

Wat is de prisma school? speciaal onderwijs heb je ooit verteld he..

20. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    Ik vind het zo fijn dat jij qua toine gewoon je gevoel hebt gevolgd en dat dat goed was!
    BEn blij dat het mannetje stees vrolijker wordt.

Laatst had ik het meiske van mijn zusje hier. Dat is ook een baby die slecht speelt/alleen kan zijn en veel huilt.
    us met jou verhaal in mijn hoofd heb ik met het meiske een warm bad genomen..
    Ze zuchte het uit, zo heerlijk vond ze het!
    Legde ze haar hoofdje op mijn buik en zei
    "ahhhhhhh"
    Daarna met babyolie zachtje massage gegeven..
    En het meiske knapte zelfs daar al van op..
    Heeft zelf op het speelkleed gelegen en lachen enz..
    Mijn zusje wist niet wat ze hoorde..

Deel Deze Pagina