Hét 30+ kippenhok! Nu met stokverwarming!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Alexandra2008, 26 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    da's belgisch:D:D:D

2. Alexandra2008

Alexandra2008 Fanatiek lid

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    Hebben de Belgen dan niet dat Pattex gen? Wat sjielug! :D

3. leonieke

leonieke Niet meer actief

hihi.. moest hier erg om lachen... eitje en vooral 'vrouwtje'... briljant! :D

4. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    *dikke knufffffffff* van mij @ all ;)

5. Alexandra2008

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    Hihi ja ik ook hoor, Femme :D

6. Alexandra2008

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    Dikke knuff terug!

7. leonieke

Alex, Goed dat je het kunt handelen en accepteren.. maar weetje.. soms heb je je moeder (of zoals ik onlangs mijn vader) toch ineens weer ff heel hard nodig.. en wel NU.. en dan is het allemaal weer eventjes net zo driedubbelkut als toen..:( knuf!

Nette, *spreekt je heel klein beetje streng toe* meiske.. je mag hier alles maar dan ook alles eruit gooien, boos worden of schreeuwen.. Hou je niet in omwille van wie? Je bent er altijd voor anderen.. laat ons er ook voor jou zijn hoor!

Ik ben geen roker, dus kan je ook niet veroordelen of toespreken.. Hoop dat je snel de kracht weer heb tom te stoppen.. want ik lees dat je jezelf er eigenlijk niet goed bij voelt..

Nettekind, Haha.. die ziet ook alles... kan leuk worden als je visite hebt en mw krijgt een brainwave met de koffiekopjes.. :p Daar zit je dan ...:)

Goed dat ze grondig onderzochtgaat worden, wel spannend.. maar een half tof kind is ook zielig.. auw.. scheurtje trommelvlies..

Sanne, Onderdruk is netjes iig.. dus weliswaar geen grote zorgen. maar wel goed dat ze je bovendruk goed gaan volgen.
    Handig dat ze daar 1 lijn trekken met het bloeddruk beleid.. (NOT)

Sprokkel, Goed te lezen dat het allemaal goed gaat.. ook hier niet de tip tegen de buik/buro complicatie..

haha.. Heal the world: In bed with Michael Jackson :p

Femmel, Die darmen ook.. kan me voorstellen dat je van alles geniet maar niet van je darmen.. en dat is meer dan logsich en dat mag je best uitspreken...!

Saskia33, Woensdag weer iui...! Spannend weer meis.. ik zag dat je in de lijst staat.. ik ga je niet vergeten en zal voor je duimen!

Jippiejee, HELLO terug...:D!!

MamavanDewi, Meis.. logisch dat je je hormo's voelt.. je grafiek ziet er prima uit.. en die post-ei hormomen heb je tijden niet gevoeld waarschijnlijk.. Tel daarbij op dat je een eisprong hebt gehad (!!!!!) en dat dat ook best een spannende tijd is gewest (springt ie of springt ie niet?) en ik snap helemaal dat je je wiebelig voelt..
    Als je deze ronde niet zwanger raakt geloof ik dat je in volgende rondes vast minder last zult gaan hebben.. maar we gaan er gewoon keihard op hopen dat er niet teveel rondes meer zullen volgen voorlopig.. !

Kristel, hoe is het met jou? Had je idd een blaasontsteking en helpen de ab's je goed?

SuusSuus, Oh meis.. natuurlijk maak je je hartstikke druk om het welzijn van je zoon! Ik hoop dat school zich inmiddels wat genuanceerder heeft uitgedrukt en dat er wel iets gedaan wordt (test?) zonder grote gevolgen...
    Eerst lekker op reis.. komt op een mooi moment volgens mij... dikke knuf!

8. C78

C78 Niet meer actief

Leo, dank je!! X

9. mammavan2snoetjes

mammavan2snoetjes Fanatiek lid

25 okt 2009
    1.882
    0
    0
    Tandartsassistente
    Leiden
    dames even een vraagje... misschien weten jullie dit. is een peuterspeelzaal open of gesloten tijdens (voorjaars)vakantie?

10. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    ik weet dat ik alles mag zeggen hoor;) jullie zijn super lief!
    Heb iig respect van mijn ha gekregen.. hahahaha
    Is een nieuwe ha.. zegt hij.. bent u de partner van...
    Dus ik
    "ja.. maar u klinkt verbaast"
    zegt ie
    "ja ben ik ook.. Jij bent 1 brok levenslust en hij is zo anders"
    Dus ik..
    "" tja.. hij is depressief.. ik niet"
    Toen hebben we daar nog ffies over geklets/... Maar toen ik thuis was deed zijn opmerking over verbazing mij eigenlijk wel een beetje zeer..
    Mensen kijken zo slecht door de buitenlaag van mijn man heen..
    Hij is inderdaad depri, stil, gesloten, tikketltje ik-gericht;)
    Maar hij is wel mijn man! En ik houd van hem

11. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    gesloten... ze houden altijd de schoolvakanties (basisschool) aan

12. leonieke

Hmmmzz... is ook wel een beetje een aparte opmerking van een arts.. beetje veroordelend.. ;)
    Maar vast wel goed bedoeld..!!!

13. mammavan2snoetjes

mammavan2snoetjes Fanatiek lid

25 okt 2009
    1.882
    0
    0
    Tandartsassistente
    Leiden
    thanx... staat zo lullig als ik voor een dichte deur sta met een hyper kind die maar o zo graag naar binnen wilt....;)

@hier.... vanmorgen nogmaals potje pies ingeleverd om te testen op blaasontsteking.... maar negatief. Het is dus nu een compleet raadsel waar die vele (lees 10-15x p.d) harde buiken vandaan komen met krampen. de VK weet t niet, de huisarts weet t niet en de bekkenfysio weet t niet... hoe moet k t dan weten.... pfffff
    Moet t zowiezo rustiger aan doen... maar ik heb een vent thuis die opeens de schoonmaakkriebels heeft???:(:D iedere dag staat hij af te wassen en stof te zuigen..... moet er wel aan wennen, maar ik geef m maar stug als beloning de afstandsbediening voor voetbal op tv.... goed gedrag BELONEN!!!!!!!!

14. Alexandra2008

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    Huisartsen hebben ook geen cursus mensenkennis gedaan. Laat lekker gaan. Jij kent je lief en houdt van hem dat is het belangrijkste.
    De meeste mensen zijn ook gewoon echt oppervlakkig en kijken (of denken) niet verder dan hun neus lang is.
    Trouwens, ik heb de foto's op je Hyves gezien van Netteman met Nettekind en zijn blik verraad veel en veel meer dan iemand die alleen maar depri, stil en gesloten is. (En wat een knappe vent trouwens!) Stille wateren, diepe gronden en opposites attract. ;)

15. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    @kristel.. wat vreemd dat ze het niet weten... Houd je maar zo rustig mogelijk.. en ik ben trots op kristelman..luistert hij toch.. GEef hem bij het voetballen vanaaf maar een bitterbal..

@Alex.. ik vind mijn man ook een lekkerding:p:p
    En bedankt voor je berichtje. Meeste mensen kijken inderdaad niet verder.. Beetje jammer...

16. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    wij hebben vanavond een deel van de rommelkamer uitgeruimd.. Nettekind is toe aan haar nieuwe kamertje.. Een ruimere kamer dan de babykamer (waar ze met 3 nog in ligt:p)
    Dus chaiselong, kast en bureau naar beneden.. pfffffffff was een heel werk.. Kreeg van netteman op mijn donder omdat ik meehielp;) maar ja het was dat of hem naar beneden horen flikkeren;)
    Morgen komt de kringloop de spullen halen en dan nog wat spul naar grofvuil en dan mag ik los:D:D:D:D

Al een soort kussenvullingspulletje gehaald om zo'n zacht memobord te maken van mdf en stof:D Heerlijke foute zuurstokroze gordijnen op de rommelkamer:p liggen en die ga ik gebruiken..
    Gaan het heel langzaam aan doen ivm mijn rug... Maar binnenkort heeft onze dame haar paleisje..

17. Alexandra2008

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    Ook? Hahaha, die term bewaar ik voor mijn eigen knappe vent. ;)

Dat paleisje van Nettekind... geef maar toe, jij wil stiekem ook een zuurstokroze kamer! Wij weten intussen heus wel dat Nettekind d'r ideetjes van jou oppikt hoor! :p (D'r was ook iets met een spiegel...)

18. suussuus

suussuus Niet meer actief

Goeiemorgen, lieve kipjes !!!

Bedankt voor al jullie lieve knuffels !
    Het zal wel goed komen allemaal!

Loop vandaag al vanaf 5 uur te spoken door het huis van de zenuwen voor straks !!Om 11 uur de mammografie !
    Dus kom alvast even wat kippepootjes reserveren !

Ik laat vanavond wel even weten hoe het was , want ik krijg meteen de uitslag , moet alleen werken tot 18 uur .

xxxxxxxxxxxxx @ all
    liefs suus;)

19. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Succes meis! Hierbij mijn pootje... ;)

20. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Lieve Suus

Heel makkelijk gezegd, maar probeer te ontspannen voor de foto zelf. Dan wordt de pijn ook minder. Geef aan dat je het eng vind, dan kan de laborant daar rekening mee houden. Tenminste dat doe ik altijd wel bij de patienten.
    En nu maar hopen dat de uitslag gewoon goed is. Wel goed dat je gaat. Heel veel succes en ik duim met je mee.

Hierbij overhandig ik mijn pootje. Ik beloof plechtig dat deze je zal helpen in deze moeilijke tijd.

Liefs

Deel Deze Pagina