Zo en nu ben ik er ook weer vandoor. Weer een dagje werken. Hopelijk vandaag weinig files omdat het vakantie is. Dag lieve kippetjes, tot vanavond!
Werkze! Ga hier vandaag met 2 collega's naar Zutphen en Apeldoorn voor het werk. Hoe vervelend nou...een dagje niet op kantoor...
Goedemorgen meiden, Marjolein heeft problemen met de pc.. kan wel meelezen maar niet schrijven.. Gyneacoloog heeft gisteren gebeld en wellicht (b)lijkt het mee te vallen. Ze weten de risico's gewoon nog niet..
@ nanette: Wat leuk een meid die zo creatief is met allerlei ideetjes die ze ooit eens gehoord of gezien heeft!! (spiegels?!?! *LOL*) @ Suus: Succes straks.. Probeer inderdaad te ontspannen (makkelijk gezegd ) Je mag mijn handje ook lenen @ Femmele: Werk ze vandaag.. @ Mykelti: Jij ook: werk ze! Geniet van een dagje geen kantoor @ Marjo: Balen dat ze nog niets weten.... (B)Lijkt is een beetje dubbel woord he?!?! Eerst zekerheid, of niet? *knuffff* @ Leo: Thanx voor doorbrieven Was nu wel erg benieuwd naar Marjo
Suus, ook vanaf hier veel succes.. neem mijn pootje ook maar mee.. onderzoek zelf valt mee.. de zenuwen van te voren niet.. ik hoop dat de tijd snel gaat en dat je om half 12 weer opgelucht buiten staat.. (((knuffel)))
@all, weet zeker dat jullie steun en pootjes mij erdoor heen slepen !!! Wordt zo door moeders gehaald, hoef dus gelukkig niet alleen !! Jullie denken aan mij, maar ik ook aan jullie !!! Hele dikke knuf !
Hoi kippetjes, Karine van harte gefeliciteerd meis echt gaaf. En verder heb ik aan jullie allemaal heel veel gedacht maar heb zo`n last van mijn rug dat ik echt niet lang kan zitten staan liggen dus geen puf voor de pc. Veel gebeurt hier in huis zoontje van 3 heeft gebroken voet op 3 plts. is met grote zus van de trap gevallen die had niks. ik nu weer mega hoofdpijn en rug pijn. maar wil jullie allemaal een dikke knuf geven en succes wensen dikke kus jo
@ Jolan: Dank je Doe jij een beetje rustig aan?!?! Voorzichtig met die rug.. Al gaat dat nu wat moeilijker met je zoontje.. Ach arme jongen!! Gaat het met zus wel een beetje? Die zal wel geschrokken zijn?!? *knufffffff* meis
Hee lieve meiden,vanaf mn werk lukt het wel, dus effe kort een samenvatting. Waar het op neer kwam is dat mijn nuchtere waarde goed was en daar kijken ze vooral naar. Dus conclusie: vooral mn B vitamines blijven slikken. Of ik daarmee ook de risico's op hart-vaatziektes en trombose verminder, dat weten ze niet. Ik ga dus maar heel gezond leven en hopen op het beste. Wat betreft erfelijkheid, dat weten ze niet. Ik moet mijn dochtertje voor de zekerheidheid, preventief B vitamines geven. Wat betreft een volgende zwangerschap, er loopt nou een trial voor heparine en aspirine, als het zover is, moet ik het navragen en dan krijg ik dat wellicht ook (is ook afhankelijk van mn nier). Ik geloof dat het dat wel zo'n beetje was... Suus, heel veel sterkte lieve meid!! Ook ik denk aan je en duim voor je!!!
Heee.. fijn dat het op je werk wel lukt! Aspirine /herparine... net als met stollingsproblemen dus.. Klinkt logisch.. dus er is iig tijdens zwangerschap van alles preventief te organiseren..? Hoop wel dat ze snel ontdekken wat het voor effect heeft op het 'gewone leven'... voor mannen en vrouwen dus.. zwanger of niet zwanger.. Weet wel dat veel mensen het hebben zonder dat ze het weten en er ook nooit klachten van zullen krijgen, maar het idee blijft een beetje gek..
ja jij hebt ook een knappe kerel. Gisteraaf jullie trouwfoto's bekeken.. maar wat zijn die gaaf! Wat waren/zijn jullie mooi samen... samen met de opmerking van alex heb ik nu officieël het gevoel gepest te worden.. zucht
Waarom krijg jij geen injectiesb12? Dat blijkt beter te zijn dan slikken toch? Verder komt het op mij nogal gelaten over.. Waarom doen ze zo'n onderzoek als ze zo'n uitslag geven en dat dan koppelen aan dit advies.. Daar kun je toch niks mee?? Of zie ik dit verkeerd? Een dikke knuf voor jou marjo..een extra dikke want jij hebt ook zware tijden meis
he wat fijn jou even weer te lezen.. Maar dan kom je gelijk weer met drama's meis.. NEtjes dat je zoon als valkussen voor je dochter heeft gefunctioneert.. beet je jammer dat dat gelijk zo dramatisch is. Kan het vanzelf helen? Zat het bot nog op de juiste plek? En hoe kom jij weer aan de rug en hoofdpijn? Spanning? Ook een knuffel voor jou!
Ja, omdat ik verhoogde kans heb op tromose. Ja, B vitamines slikken en dus eventueel aspirine/heparine (als ik dat dan weer mag met mn ene nier) Ja dat hoop ik ook. Misschien moet ik me aanmelden als proefkonijn Iedereen preventief aan de B complex vitamines!!!
Volgens de gyn zijn B12 pillen in mijn situatie net zo goed als injecties. Hij noemde het zelf. Hij gaf aan dat hij dat kon zien aan andere waardes in mn bloed. Met betrekking tot miskramen en neurale buisdefecten wel. Er is volgens mij wel aangetoond dat het slikken van de B vitamines wel deze kansen verkleint. En bijv met mn hart ook. Door te sporten verklein ik ook de kans op miskramen. Dus ik snap je opmerking wel, maar aan de andere kant, kunnen ze er wel iets mee in relatie tot zwangerschappen. (Alhoewel ik het wel heeeel erg slecht vind dat ze het niet onderzocht hebben na Luna*...) Dank je lieve meis!!! Op zich gaat het wel. Ik ga het zien als een nieuwe start! Ga nog gezonder leven en heel hard hopen dat ik gewoon heel oud mag worden!!!! Ik las dat jij het ook niet makkelijk hebt... Heel begrijpelijk lieverd! Ik sla een dikke arm om je heen en geef je een knuffel (En geef dat sigaretje maar aan mij meis, dan gooi ik m wel voor je weg)