Hét 30+ kippenhok! Nu met stokverwarming!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Alexandra2008, 26 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Uhm... Volgens mij wel. Hoe kan ik dat zien op de lijst? (Mn lijst staat in mn album)

2. leonieke

leonieke Niet meer actief

Geen idee.. Ik zat naar je prius-uitslagen te kijken toen ik me dat afvroeg.. ;) :p
    Maar anders was je vast meteen aan de bloederverdunners gezet..

Tja daa ze dat bij Luna* niet onderzocht hebben..:( maar we zijn 'ook al' 3 jaar verder.. dat kan veel zijn qua kennis en wetgeving..
    Maar cru blijft het wel..

Het is met name belangrijk voor je eigen hart en vaat stelsel wn voor de eerste ontwikkeling van het kindje toch? Aanleg hartje (vandaar ws die herhaalde mk's rond 6-7 wkn) en de hersentjes..?

3. rieanne

rieanne Fanatiek lid

3 nov 2008
    1.138
    0
    0
    deventer
    hey lieve strijdvaardige kipjes,

ik heb een tijdje zitten twijfelen of ik dit zal posten of niet want de rust in het hok is net weer een beetje terug.... maar ik ga het toch doen.

Ik neem even een tijdje afstand van jullie lieve kipjes, ik heb afgelopen weekend een paar pbtjes gehad van twee kipjes die het vast goed bedoelen maar mij niet het idee geven hier welkom te zijn zoals het nu loopt.
    aanleiding van hun post is dat ik bij een ander topic heel open ben geweest over de inhoud van mijn rugzak, nou ja over een bodempje zeg maar en daar kunnen zei niks mee.
    Iig niet op een manier waarin ik me fijn voel.
    Het klinkt nu allemaal heel heftig maar eigenlijk valt dat wel mee, zij hebben de mening dat als ik niet in dit hok deel waarmee mijn rugzak is gevuld ik mensen niet de kans geef om mij als totaal persoon te zien, terwijl ik vind dat mijn verleden mij wel maakt tot wie ik ben maar dat is wat anders dan een slachtofferrol aannnemen.
    Ik denk dat niemand gebaat is bij mijn levensverhaal, puur omdat het geen toegevoegde waarde heeft maar helaas stuit ik daarbij op een muur, en dat doet heel erg zeer.

Ik voel mij in een hoek gedrukt waarin ik niet wil zitten, waarin ik niet van plan ben te gaan zitten en ik ben het zo zat te moeten vechten voor iets waar ik niks aan kan doen.
    Ik wil graag worden gezien als Rieanne, moeder van een prachtige zoon die heel welkom was in ons leven en zwanger van een tweede wonder die ozo gewenst is!!
    Natuurlijk zijn er nu complicaties in mijn zwangerschap die terug te leiden zijn naar vroeger maar moet ik die dan vermelden om een duidelijker beeld te geven???? Ik vind van niet, je mag me ook gewoon zien al Rieanne en niets meer dan dat. Ik verwacht van niemand dat zij hun geheimen, zorgen of hersenspinsels op tafel gooien, ik heb heel veel bewondering voor degene die het wel doen en als ik denk dat ik verzuip trek ik wel aan de bel en tot die tijd red ik mezelf prima en hoe ik straks eruit kom als de kleine er is dat zie ik dan wel maar ik hoop en ik denk dat ik eruit kom als een trotse moeder die het mooi even heeft geflikt.... want zo sta ik in mijn leven en als ik dan hier niet op mijn plek sta, dan doet dat pijn maar is tegelijk gewoon weer een hindernis die ik dan maar zal moeten nemen.

Lieve kipjes, ik ga jullie missen en ik hoop ooit weer welkom te zijn hier in het hok maar voor nu telt dat voor iig twee kipjes niet en hoewel twee kipjes niet het hok maken voelt het voor mij niet meer prettig om nu actief te tokken hier.
    Ik wens jullie heel veel kracht toen en natuurlijk een hoop roze wolken!!!
    dikke knuf

4. Haha, ik weet het ook niet. Maar als het niet goed was geweest. had ik het wel gehoord lijkt me... Ergens moet je toch vertrouwen hebben in de doktoren.;)

Volgens mij ligt het niet aan de jaren hoor. Dit weten ze al heel lang. Heeft meer te maken met gyn die niet verder willen (kunnen?) kijken dan hun eigen neus.

Het is belangrijk voor mezelf inderdaad.
    Maar wat betreft het zwanger worden en mn hart. Doordat je zwanger bent wordt er als het ware een caravan aan de auto (lichaam) gehangen. Je hart moet harder pompen en in mijn geval te hard. Dan voorziet het hart de essentiele onderdelen (hersenen, etc) van bloed en de baarmoeder te weinig waardoor je kans hebt op miskramen rond de 5 weken.
    En wat betreft de homocysteine: heeft inderdaad invloed op neurale buisdefecten, open ruggetje/buikje, schedeltje, hazelipje ed. Maar ook op placenta loslating bijvoorbeeld in later stadium,

5. leonieke

leonieke Niet meer actief

Rieanne, Meis ik schrik met te pletter!!!! Ik wil niet zonder jou..!
    Had je wel al eventjes gemist (en je elders gelukkig ook gevonden..) Ieder mag zeggen wat ze wil, maar ook voor zich houden wat ze wil..
    Dikke, dikke knuffel voor jou!!

6. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    he verdikkie rieanne.. wat jammer meis!
    Ik zou het fijn vinden als je blijft.
    En van mij hoef je niet alles te vertellen hoor;)

7. Rieanne, ik sluit me ook aan bij de meiden. Ik zou het echt erg vinden als je wegblijft..

8. Meijke

Meijke Niet meer actief

Rieanne, je hebt een PB. Niet weggaan hoor...:).

@all, ik kom later reageren en ook Marjo haar uitslagen lezen, nu druk aan het werk!

9. Sanne1975

Sanne1975 Fanatiek lid

20 apr 2010
    2.173
    0
    0
    Flevoland
    Heel veel succes!!!!!

10. Sanne1975

Sanne1975 Fanatiek lid

20 apr 2010
    2.173
    0
    0
    Flevoland
    Huh? Dit kipje begrijpt het even allemaal niet meer.....:(

11. Ik ook niet..:(

12. Alexandra2008

Alexandra2008 Fanatiek lid

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    @Suus
    Denk aan je!

@Jolanda
    Heh getverdegetverdeget wat een pech weer! Beterschap met je zoontje!

@Marjolein
    Als ik het goed begrijp is het dus nog steeds een beetje vaag allemaal... Maar in ieder geval geen slecht nieuws dus. *phew* Och wat een gedoe he.

@Rieanne
    Sapperdeflap! Niet wegblijven hoor, echt niet! Jij hoort hier, ook als er even wat strubbeling is tussen jou en wie dan ook. Eenieder mag hier vertellen wat ze kwijt wil. Niet meer en niet minder. Ik zou ook nog heeeel veel kunnen vertellen over mijn verleden maar ik bepaal zelf wel of en wanneer ik dingen vertel. Ik vind je in ieder geval een topwijf en daarvoor hoef ik niet jouw hele levensverhaal te kennen om dat te vinden.

Knuffel aan iedereen die het nodig heeft!

13. saskia33

saskia33 Niet meer actief

Rieanne: heel jammer meid dat je dat gevoel hebt gekregen. Ik snap je wel hoor. De inhoud van je hele rugzak laten zien is niet iets wat je de hele tijd en overal wil doen. Ook moet er misschien maar net aanleiding zijn om daar iets over te vertellen. En je hebt gelijk, je bent wie je bent mede door de inhoud van dat rugzakje, maar je bent absoluut niet alleen dat rugzakje. Ik hoop dat je toch op de kippenstok blijft!

Alex: ik heb je eitje toegesproken, dus ik hoop dat je follikel snel zal groeien!

Femmelepem: wat ontzettend naar dat je zo'n last heb van je darmen. Ik weet hoeveel pijn en ongemak je daardoor kan hebben (ik heb IBS).

Nanette: heel begrijpelijk dat je door alle stress weer bent gaan roken. Hoop voor je dat je er weer snel vanaf raakt. Enne wat een prachtig verhaal weer over nettekind en de kopjes in de wc! Kan me voorstellen dat je een beetje verdrietig was over de reactie van HA over je man. Jammer dat ze niet verder kijken dan de buitenkant, maar waarschijnlijk wel goed bedoelt door HA.

MvD: vervelend dat je bijwerkingen van de hormonen lijkt te hebben!

Kristel: hoop voor je dat de oorzaak voor die harde buiken snel gevonden wordt.

Suussuus: hoop dat de mammografie is mee zal vallen!

Marjolein een hele dikke knuffel voor jou, je hebt weer veel op je bordje!

Sanne: fijn dat je onderdruk nu beter was.

Gisteravond weer pregnyl geprikt (au moet het de volgende keer maar eerst een tijdje uit koelkast halen, want nu brandde het heel erg). Heb deze cyclus ook meer last van de Clomid, voel me weer erg jeugdig met mijn jeugdpuistjes, mijn buik blubbert over mijn boekrand heen en helemaal lekker voelt mijn buikt vanbinnen ook niet.

14. Sanne1975

Sanne1975 Fanatiek lid

20 apr 2010
    2.173
    0
    0
    Flevoland
    Vind het al knap dat je jezelf durft te prikken. Ik heb altijd de neiging om iedereen die maar in mijn buurt komt met een naald te slaan :D.

15. Alexandra2008

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    Dankje!

Awww... ja dat klopt, we zijn je hartstikke aan het pesten. :p Maar je mag me terugpesten hoor!

16. Alexandra2008

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    @Saskia
    Dank aan je eitje! :D

Goh dat jij zelf de Pregnyl moet prikken. Ik moest daarvoor naar de Eerste Hulp om het intramusculair te laten doen. Het leek me ook wel risky om zelf die 2 componenten te moeten mixen. Of heb jij een andere soort Pregnyl die je gewoon in je buik mag injecteren?
    Volgens mij brand die Pregnyl toch wel trouwens. (Ik kon 2 dagen later nog voelen waar ik geprikt was. :D)

17. saskia33

@Alex: ik krijg ampullen mee, 2 met poeder en 1 met oplosvloeistof. Grote opzuignaald op spuit en dan vloeistof opzuigen en dan in ampul met poeder doen, dat weer opzuigen en weer in volgende ampul met poeder doen, dan opzuignaald vervangen door priknaald en dan op hoop van zeggen in een vetrol (en door de clomid zijn die er wel) bij mijn navel prikken.

18. saskia33

Ja ben ook best heel erg trots op mezelf, voel me heel stoer (aangezien ik nogal kleinzerig ben, denk ik). Sasseman (held op sokken) keek deze keer voor het eerst mee en werd wel een beetje pips zeker toen ik naald in mijn buik prikte (moet die er helemaal in vroeg hij):D

19. saskia33

Vanmorgen best heftig het nieuws: aardbeving in Nieuw-Zeeland in de stad waar mijn ex-man nu met nieuwe vrouw woont. Meteen maar even mailtje naar ex-schoonmoeder gestuurd (met haar heb ik nog af en toe e-mail contact, met hem absoluut niet). Zij stond net op punt om mij te bellen dat zij in orde waren. Toch raar wat dat dan toch met je doet na 5 jaar....

20. Alexandra2008

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    Ja best een ingewikkeld prikje dus. Maar wel logisch dat je het zelf mag doen als het toch niet intramusculair hoeft.
    Nu prikt mijn man sowieso altijd voor me, dus ik vind het wel stoer van je dat jij het gewoon zelf doet!

Deel Deze Pagina