Hét 30+ kippenhok! Nu met stokverwarming!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Alexandra2008, 26 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    poeh heftig hier.... hoop dat het voor iedereen wordt opgelost

2. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    @marjolein dat is vreemd, vervelend.

3. Alexandra2008

Alexandra2008 Fanatiek lid

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    @Eternity
    Ik ken je natuurlijk niet in real life, maar als ik dan toch een beeld moet schetsen dan zie ik jou als iemand die geen blad voor haar mond neemt en eerlijk is. Ik las overigens niet dat Hexje het ook over Sanne had. Ben ik nou zo'n blind kipje dat ik er ergens overheen gelezen heb?
    Anyways. Ik vertelde net de situatie aan mijn man die hier uiteraard objectief in staat. Het eerste waar hij mee kwam is: "Is haar account misschien gehackt door iemand die onrust wilde stoken?" Om er aan toe te voegen dat het wel vergezocht is.
    Welnu, ik gooi toch het balletje even op want ik vind dat we niets uit moeten sluiten.

Niemand is "schuldig" tot het tegendeel bewezen is en alle partijen hebben recht op een advocaat... eh... advokip. (Sorry voor het flauwe grapje, maar ik probeer wat zinnigs in te brengen. ;))

4. leonieke

leonieke Niet meer actief

Vlindersite, Marjolein, Meen je dat nou? Jeetje wat klote zeg! Ze hadden je toch best even een mailtje kunnen sturen zodat je het wist.. nu is het zomaar ineens weg? Kunnen ze eigenlijk niet maken.. juist niet bij een vlindersite..:( knuf!

5. Dank je lieve meis. Denk dat vooral ook jij je wel kan voorstellen hoe het voelt..

6. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    Och meis... Wat moet dit zeer doen!!! *knuffffff*

7. C78

C78 Niet meer actief

Haha, daar ben ik al hard over na aan het denken!!!
    Vandaag pas 8 DPO... Ik denk overmorgen maar eens proberen of morgen en vrijdag of zo.

Hoe vroeg/laat testen jullie normaal??
    Ik testte vaak op NOD en dat was altijd tussen 7 en 10 DPO... Nu was mijn ei mooi op tijd dus heb ik nog alle tijd voor het mijn NOD is.

Moeilijk hoor, die wacht weken zijn ineens veel langer geworden ;)

8. Alexandra2008

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    Via Internet Archive: Wayback Machine kun je oude sites altijd nog oproepen. Probeer het eens.

9. eternity

eternity Niet meer actief

Nee, Hexje stuurde me dat in een pb, dat Sanne de andere was waar ze het hier over hadden.

Maar er staan ook geen verzonden berichten in mijn pb-box. Daar had ik al naar gekeken. En ik heb meteen mijn password gewijzigd. Just to be safe. Maar ik kan het me niet voorstellen dat iemand m'n account had gehacked.
    En dan erbij: waarom heeft Rieanne dan niet gereageerd op mijn pb?!?!!? Als ik zo'n pb gestuurd zou hebben, dan zou ik daar toch wel op aangesproken zijn, lijkt mij????
    (ik krijg op mijn prive email altijd bericht van nieuwe pbtjes op ZP)

En ik zeg idd altijd wel wat ik op mijn lever heb!
    En dan niet via pb! Maar gewoon via hier.

Ik vind het gewoon zo belachelijk dat ik hiervan beschuldigd wordt.

Ik heb bij de moderator een aanvraag gedaan om mijn account te laten verwijderen. Zo laat ik me echt niet behandelen!!
    Met z'n allen allemaal ineens tegen mij!! Terwijl ik verdomme helemaal niks verkeerds heb gedaan!

Dus Hex, MVL, Bieb, Rieanne: gefeliciteerd! Het is jullie gelukt!!!
    Ik ga hier weg.

10. Haha mamavanDewi, ik testte meestal rond de 10e dag... Denk dat dat een mooi uitgangspunt is.? Spannend hoor nu voor jou, eindelijk weer het gevoel dat je mag hopen, spannend, maar tegelijk ook SUPER!!!

11. Wat ontzettend lief dat je zo meedenkt... Heb net geprobeerd, maar helaas. Gelukkig heb ik wel alle pagina's een tijd geleden al uitgeprint en boven in Luna*'s mandje liggen.. Dus ik kan gelukkig alles wel nog teruglezen wanneer ik maar wil!

12. leonieke

leonieke Niet meer actief

Ik kan er niet bij dat juist zo'n site zoiets doet! Moet er niet aan denken! Ben je nu alles kwijt? Al je geschreven woord etc..

13. Pffff ik weet het allemaal niet hoor meiden. Ik zou het heel jammer vinden Eternity als je weggaat. Ik vind het ook heel jammer dat Rieanne (en de andere meiden) weggaat. Ik weet gewoon niet wat er precies gebeurd is, wat er precies gezegd is en wat ik er dus van moet vinden... Ik weet het gewoon echt niet...

14. Gelukkig had ik alles dus al een xtje uitgeprint, dus ben het gelukkig niet kwijt. Dan zou ik echt zitten huilen hier. Nu is het even heel erg slikken..

15. Alexandra2008

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    Wat was het adres ook alweer? (Misschien vind ik nog een andere archief site.)

16. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    Wat goed dat je dit hebt gedaan!!! Ben gelijk weer in wat minder mineur voor je :) ;)

17. C78

C78 Niet meer actief

@ Marjo en Nette,
    Hoe herkenbaar!! Wij hebben ook nog steeds Dewi in haar kleine kamertje... Ze heeft wel een junior bedje en de commode is al even verruild voor een tafeltje met stoeltjes, maar toch... de rest wacht op de baby (net als die 8 dozen kleding op zolder, de box die gruwelijk in de weg staat op zolder enz)
    Het wordt tijd voor wat vulling :D

18. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    Lieve Eternity,

Aangezien je besloten hebt weg te gaan hier wil ik je alle succes van de wereld wensen kippie!!! Hoop dat je rust kan vinden in alles wat je doet en wat gaat komen. Denk aan je.
    *knufffff*

19. eternity

eternity Niet meer actief

Ja, kijk! En dat vind ik nou zo erg!!
    Dat hun zo over mij liegen, dat er gewoon twijfels gaan komen bij de andere kippetjes!
    Maar bewijs leveren van dat ik dat gedaan zou hebben: ho maar!!
    Alleen valse beschuldigingen.
    Daarom hou ik de eer aan mezelf!
    Die stomme meiden moeten maar kijken wat ze er mee doen. Ik weet wel beter!!!!

Ik hoop dat ze mijn account snel verwijderen, want ik heb het echt helemaal gehad zo! Kinderachtig gedoe!!

20. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    Nu klinkt het misschien raar wat ik ga zeggen (op dit moment ;))
    Maar ook wij hebben dat hoor!! Onze zoon wordt eind Mei 3 jaar en we hadden dus besloten om hem de andere kamer te geven en die op te gaan knappen. Baby-behang is dan helemaal niets meer... Nu krijgt hij een Jungle kamer :D ;) Helemaal waus :)

Deel Deze Pagina