@jolan.. ja er is veel gekakeld in 2 dagen... @sas.. mag de iui wel doorgaan als je koortsig bent? ja toch? @all goedemorgen.. weerbericht bij nette.. KOUD (buiten dan)
Ik neem eigenlijk aan van wel, lees alleen maar op internet dat koorts bij de man IUI kan beinvloeden door mogelijk slechtere kwaliteit sperma.....
jeetje.....ben ff n paar dagen niet geweest en wat een hoop gemist! Kan het niet allemaal volgen, maar begrijp dat er wel weer het een en ander gebeurd is! Zie verschillende mensen die weg willen blijven.....NIET DOEN!!! Begrijp het wel hoor, maar zou het jammer vinden!
@Sas spannend hoor je eerste iui heel veel succes morgen. @Rieanne gaat het al wat beter met je mannetje?
@Goedemorgen.... @*zwaait naar Sanne* How are you doing today? @nanette, jee wat een heftige beslissing, maar iid misschien maar vast wat dingen in gang zetten maar jee..... @Eternity, hoe gaat het met je huissie? @Alex en Sas mijn duimen draaien voor jullie!!! Thanks voor pb. @Rieanne, gelukkig dat het met je zoontje iets beter lijkt te gaan. @Leo kom terug!!!! Ik mis je!
Vanmorgen wakker geworden zonder rugpijn, dus dat is heel prettig! Met boontje nog steeds alles goed denk ik, want die laat regelmatig gedurende de dag even van zich "voelen". Ik mis Leo ook....... Hoe is het met jou?
Goedemorgen kippedinnetjes, het goede nieuws is dat mijn bloeddruk stressbestendig is haha hij was 100 over 70 *zegt ze glimmend van trots* Nadeel is dat ik door de stress harde buiken heb die waar te nemen zijn op de ctg dus rust rust rust...zennnnnnnn Met Tom gaat het wat beter, hij heeft praatjes voor 10 en drinkt uit zichzelf zn bekers leeg dus er is vooruitgang. Hij klaagt nu alleen wel over serieuze buikpijn en heb net even de kinderarts gebeld en nu word ik teruggebeld voor eventuele pijnstilling, paracetamol werkt nog niet. @Sprokkel, het is ook wel heel heftig wat er allemaal met het mannetje gebeurt maar om eerlijk te zijn vind ik het voor nu nog meevallen, we hebben al voor zoveel hete vuren met hem gestaan en hem twee keer bijna verloren dat we dit er wel bij kunnen hebben . @Saskia, stoer zeg dat je jezelf durft te spuiten, hoop dat het eenmalig is en dat een volgende keer niet nodig zal zijn!! Heel veel succes morgen was het toch?? @Alex, jij ook heel veel succes vandaag, en ik hoop echt dat hij of zij de preek goed in zijn of haar oren heeft gepropt... tja met die kleine oortjes is het toch best een beetje passen en meten @Goof, hoe is het met je mannetje??? en met moeders natuurlijk?? trek je het allemaal een beetje? @Nanette, ik wens je heel veel wijsheid toe, lijkt me niet niks zo een beslissing te nemen, en ik kan me dan wel niet levendig voorstellen waar jullie tegen aanhikken maar ik probeer wel mee te voelen!! knuf @Marjolijn, hoe is het met jou ziekenboeg thuis?? manlief al een beetje uit de lappenmand? en hoe is het met je roze streepje... durf het bijna niet te vragen maar allah het staat er toch maar mooi. @Natasja, leuk nog een keertje extra gluren!! hebben wij vandaag ook gedaan..... diepe zucht @Sanne, hoe is het met jou meis??? alles oke? @Mykelti, ziet er goed uit meis!!! Je mag terrecht trots zijn op jezelf, heb je maar mooi even zelf voor elkaar gebokst! @Jolanda, suc6 met bijlezen!!! @Saffron, hoe is het met jou meis?? @all, ik blijf jullie nog wel even lastig vallen en dan niet alleen vandaag haha. Moet in de buurt van foon blijven omdat de kinderarts straks als het goed is terugbelt maar ja je weet natuurlijk nooit hoe lang dat kan duren. Gelukkig heeft er een kinderarts oproepdienst waar Tom bekend bij is... scheelt toch wel, voel me af en toe echt zo een overbezorgde moeder en hij weet ondertussen dat wij alleen bellen als het echt nodig is....pfieuw!!
och och ohc lieve lieve kippies, En dan bedoel ik echt alle kippies. Ik heb begrepen dat er niet veel meer over gezegt moet gaan worden maar luister toen ik de eerste week op zp kwam hadden er ook wat kakel partijtjes over en weer plaats gevonden ik schrok daar van. Maar de meest mis verstanden komen eigenlijk tot stand omdat men verkeerd begrijpt wat iemand bedoeld of schrijft Uh snappen jullie wat ik bedoel. WAt is eigenlijk wil zeggen is dat we volgens mij allemaal het beste met elkaar voor hebben en dat iedereen elkaar het beste toewenst. En aangezien we allemaal stijf staan van de hormonen de "eene keer wat meer als de andere keer "maar alsjeblieft blijf nou gewoon allemaal langskomen (tenzij het voor je eigen gestel beter is ) maar laat je niet wegjagen omdat iemand een op of aanmerking verkeerd begrijpt. Kop op meides we spreken gewoon af voor een kippe uitje dan zien we elkaar live das veel beter love you. Ennuh nu ga ik ff weg want mijn droger word gemaakt een rare man dus wil er even bij zijnhihihi
oh nog ff sne; Rieanne meis wat een toestand met Tom ik ben blij dat het nu weer ff beter met hem gaat. Hou je haaks dikke knuf tot laters