Rieanne, erg blij te horen dat je weer thuis bent!! Hoop dat je je ook weer helemaal goed voelt en tot rust bent gekomen! KNUFFEL
Grappig Ja hoor.... ik mag niet klagen, hij is er en hoewel het niet echt makkelijk gaat, mag ik niet klagen, het is en blijft een wonder en het wordt vanzelf makkelijker En mijn dinnetje leest de groetjes vanzelf Maar ik zal t zeggen hoor! Meid, ik wens je een hele mooie en goede zwangerschap! EN VOOR IEDEREEN HIER MEIDEN! Ik hoop dat jullie snel zwanger mogen worden en dan ook daadwerkelijk 8 maanden na die geweldige positieve test jullie ukkies mogen ontmoeten En voor de meiden die al (pril) zwanger zijn: Een mooie, gezonde zwangerschap gewenst
Hallo lieve kipjes... ik heb 2 dgn niet kunnen lezen op zp. Heb net vanaf 21.00 uur zitten bijlezen met mijn mond wijd open... vol ongeloof . Wat een heisa opeens... ik heb nog geen idee waar t over ging/gaat... maar wil dat ook niet weten. Vind t alleen jammer dat hierdoor t clubje uitelkaar valt... ik ga nergens heen, en blijf gewoon hier.... Dikke knuffel aan alle kipjes die ook gewoon hier blijven komen.. @ hier... nog steeds last van die harde buiken en mijn bekken lijken nu ook flink op te spelen... makkelijk van de bank of wc afkomen gaat niet meer... hihihi... voel me bejaard,... manlief lijkt steeds meer begrip te tonen en helpt waar mogelijk...
Hmmm, dat klintk niet best, maar wat fijn dat je hubby niet meer hoeft over te halen om iets te doen en begrip te tonen! Dat scheelt al behoorlijk in de stress. Kun je soms van je bekkenpijn die harde buiken krijgen? Enne, gezelli dat je ook blijft!
@Femme: aha, m'n hubby had het later ook al geraden, maar toen had ik de compu al opgeruimd... @Sprokkel: agossi, de kleine lijkt echt op je man als baby! Dat lijkt me zo ontzettend leuk om mee te maken. Hoe vonden je (schoon)ouders het? We roepen hier ook altijd dat we iedereen meenemen naar dat soort echo's, maar dan moet er demmetje wel eerst eens een blijven plakken! Je kunt hier in de buurt (maar mss in Maastricht ook wel.. ) een pakket pretecho's inkopen op verschillende tijden. Dat wilden we de eerste keer graag. Lijkt me helemaal leuk. @Karine: ah, geen twijfel meer mogelijk dus! Fijn meis! @Alex: wat een verademing niet, zulke doktoren...zeer zeldzaam! Hopelijk tref ik er ook zo een... @Incognito: welkom als je mee komt kletsen. Zo niet, mag je ook gezellig mee lezen....en doe dinnetje Karine maar de groetjes! @all: pfff gisteravond een buikpijn tijdens het WMEK! Wel eens vaker een beurs gevoel, maar nu echt auw! Ik zei al tegen hubby: volgens mij rijpt er een zesling! En ik slaap zo mega beroerd de laatste tijd...bah! Kan niet in slaap komen, droom iedere nacht en ben vroeg wakker....jekkes....niet goed voor de algehele conditie... Overigens, weet niet of ik het gezegd heb, maar als hubby naar Maastricht gaat, probeer ik vrij te nemen en dan maken we er een mooi dagje van! Gaan dan wel met de trein, want dat is door de weeks bijna sneller dan met de toet en om nou 6 uur in de auto te zitten, is ook weer zo wat.
Zometeen moet ik naar het ziekenhuis om dagcurve te laten maken. Ben er best zenuwachtig voor. Gaat nergens over. Ik voel me goed en gezond( behalve darmen dan) alleen pluis groeit erg hard. Met de dag wordt die buik groter. Bijna eng aan het worden. Mykelti Maastricht is een super stad. Lekker een dagje treinen met zijn twee en de stad verkennen. Heel leuk. Sfeer proeven. Het grappige is is dat wij dat ook gedaan hebben toen vriendlief ging solliciteren. Alleen dan naar breda
Jep voor suiker. Ik wilde geen suikerwater drinken omdat ik dan hartstikke misselijk van word. Dus mocht ik een dagcurve doen. Bij ons laten ze iedereen met een BMI van boven de 25 testen op zwsuiker.
Ah ok, dan mogen ze mij wel 6 dagen houden....die van mij is nu 35,7... Maar wel prettig dat het ook zo kan!
Wat mij betreft gaat het uitje ook gewoon door hoor. Hihi 1 voordeel van zenuwachtig zijn is dat ik weer eens "normaal" naar het toilet toe kan. En nu hou ik echt mijn mind erover.
Lijkt me ook lekkerder om inderdaad in de trein te zitten dan zo vroeg al in de auto Heerlijk dagje van maken dus @ Kristel: Fijn dat het "goed" met je gaat ouwe!!! Wel irritant dat je zo moeilijk van de bank en toilet komt. Slaap je wel goed?? Goed dat manlief meehelpt waar mogelijk, scheelt weer Rustig aan meid! @ Femmele: Succes straks, rustig in- en uit blijven ademen Komt goed.... @ Uitje: Ik ga ook gewoon mee hoor!! Ik ben supernieuwsgierig wie jullie allemaal zijn en het lijkt me onwijs gezellig!!!
Femme, fijn dat de zenuwen toch ergens goed voor zijn Mykelti, wat spannend voor jullie, Maastricht. Leuke stad! Sprokkel, heb de foto's in je album bekeken, mooi zo'n 3D Fysio was prima, hoef niet terug te komen, heb het nu met oefeningen en tips over zitten/liggen/staan goed onder controle. Yoga was leuk, wel gingen we een beetje zweverig doen . "voel hoe je lichaam steeds dieper de aarde inzakt" geweldig haha . Na vandaag lekker weekend! Vanavond etentje met ex klasgenoten. Ben in deeltijd nog weer aan de studie gegaan een paar jaar geleden en af en toe spreken we nog af, gezellig! In het altijd sfeervolle...Zoetermeer. (als je Zoetermeer kent, weet je dat dat licht ironisch bedoeld is...) Hoe is het verder met iedereen? Leo, las dat de operatiedatum bekend is? "Fijn", kun je weer een stap zetten!
WMEK en WIDM ik moest ff doorlezen, maar ik heb m ! Hoop dat het WMEK een heeeeel vruchtbaar resultaat oplevert Kristel, fijn dat je mannetje meer meehelpt!
@All Als iedereen het oke vindt om in dit hok verder te praten dan fine by me! Was inderdaad onder het mom van schone lei..... Om zelf voor de laatste keer op het voorval terug te komen, omdat een aantal kippetjes nog niet begrijpen wat er nu was....... Er zijn geen pb's van mij naar Rieanne gevonden (ik heb haar nog nooit een pb gestuurd) en van Rieanne naar mij is 1 pb gevonden en die dateert van december en gaat over de kaartjes die we naar Hex zouden sturen. Een account of naam kan niet gehacked worden volgens de beheerders en dit naast het feit dat ik de bewuste pb nog steeds niet heb ontvangen, zegt dit genoeg lijkt mij. Eternity is van alle op de hoogte.