Hét 30+ kippenhok! Nu met stokverwarming!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Alexandra2008, 26 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    @ Nanette jij bent toch zo'n creabea? Ik wil gaan haken en breien. Maar ik heb geen idee hoe en wat. Kan jij niet wat handige tips geven aan mij?
    Noem me maar gek of zwanger of weet ik het maar ik heb daar in een keer zo'n behoefte aan. Toen ik het net vertelde aan mijn mannetje keek hij me aan alsof ik pimpelpaars met blauwe vlekkenkoorts had. Hij schudde zijn hoofd en zei tuurlijk schat. En ging weer verder met zijn ding. Hmmmpppff

2. Sanne1975

Sanne1975 Fanatiek lid

20 apr 2010
    2.173
    0
    0
    Flevoland
    Al het bouwwerk is gebeurt, Sanneman is nu de op maat gemaakt kast nog aan het schilderen (het overige houtwerk en muren zijn al geschilderd) en dan de nieuwe vloer erin, schoonmaken en inrichten......

3. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    @femmel.. crea to be..
    Nou ik had het tot een aantal maanden ook nog noiot gedaan (breien en haken.. andere dingen wel)
    Ik ben gaan googlen.
    Jessica tromp heeft een hele duidelijke site
    En ik heb kruissteek.. enz steeds als zoekterm ingevuld.. Net zo lang tot ik bij uitleg uitkwam die duidelijk was voor mij..
    zeeman en wibra hebben goedkope wol en naalden.. Dan val je je er geen buil aan als het niet lukt;)

4. C78

C78 Niet meer actief

Ik ben de avond door gekomen met X-factor... Je moet toch iets! (Anders wordt het Top Gear ;) )

Kristel, balen he die hormonen! Ik kan me voorstellen dat je graag het kamertje af wilt maken. Nu maar hopen dat je mannetje het snel oppakt!
    Bij dewi heb ik trouwens wel een hele hoop geverfd. Het was aardig weer dus ik vond dat ik buiten prima kon verven! Helaas gaat dat nu niet op.

Ik heb een nieuwe dochter, Assepoester! Ze zit hier heerlijk geschminkt met haar prinsessenjurk aan tv te kijken!

5. C78

C78 Niet meer actief

ohja, ik had gisterochtend 2x 50 mg clomid genomen. Toen ik daarna mijn nieuwe recept op ging halen stond er op het doosje 2x daags 1 tablet... Oeps!
    Vanmorgen dus maar 1 genomen en dan vanavond maar weer 1. Volgens mij maakt het niet zo heel veel uit, maar ik hou me nu toch verder maar aan het recept...

6. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    ach joh.. 1 keer of 2 keer is voor een keertje niet z erg denk ik;)
    eb je veranderd er toch niks aan..
    Had de arts maar duidelijker moeten zijn:p

7. Saffron

Saffron Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.086
    0
    0
    vreselijk he, maar wel verstandig van manlief!

hier ook die frustraties hoor.....wil heel graag helpen, er moet nog zo veel de komende weken.....maar ja zolders verbouwen enzo is echt niet verstandig
    maar krijg ook inmiddels wel een beetje de zenuwen, over n week of 6 mag ze ip geboren worden.....help! mijn huis is nog n bende! babykamer staat vol dozen en rommel....(en als ik mij dan realiseer dat mijn zoontje met 35 weken geboren is.....dat is over 4 weken....)
    Maar goed, we houden de moed er in!!

8. Saffron

Saffron Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.086
    0
    0
    :(...en ik ben weer alleen......:(

ga er ook maar weer vandoor:)

9. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Kris, meissie toch........verven heb ik ook gewoon gedaan maar wel op waterbasis. Behangen heb ik wel gedaan maar er was altijd iemand bij.........die mij in de gaten hield.
    Kan me voorstellen dat je het af wil hebben, je wil ook ff weer sfeer kunnen proeven als je er in staat, als je in de kasten snuffeld, al dat kleine grut en dan helemaal omdat dit weer nieuw is.

Kom anders binnenkort ff lekker een bakkie doen, neem je Jamie mee kunnen die rakkers lekker spelen.

Kus

10. mammavan2snoetjes

mammavan2snoetjes Fanatiek lid

25 okt 2009
    1.882
    0
    0
    Tandartsassistente
    Leiden
    Nou.... verf, gordijnen en behang in huis gehaald.. staat allemaal erg te lonken...zucht... Nu hopen dat manlief hierdoor getriggerd word om eraan t gaan beginnen... Verf is akrylverf dus is niet verstandig om daarin te staan qua dampen... behangen?? hmmmm? misschien...

@goof, gaan we idd weer eens even doen op korte termijn... kunnen de kleine mannetjes ook weer een keertje spelen samen...

11. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    @Kristel: kan me niet voorstellen hoe het voelt om nesteldrang te hebben, maar frustratie is sowieso naar. Hopelijk kun je het wat naast je neerleggen om zoveel mogelijk te kijken naar hetgeen je man (of een ander natuurlijk ;)) doet. Rustig aan, anders heb je er straks misschien spijt van met je harde buiken.

@Femme: als jij wilt breien en haken, dan doe je dat toch lekker?! Jammer dan wat een ander ervan vind. Ik heb het ook jaren gedaan. Lekker bezigheidstherapie! :)

@Saffron: 4 weken :$ Kan me voorstellen dat het idd erg dichtbij komt nu...

12. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland

Saffron de tijd schiet op he!!! Oei oei...........

13. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Goof!!!! Hoe is het met je?

14. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Mykelti hoe is het met jou????

15. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    He meis, ja prima hier hoor.......weet je dat de beer favoriet begint te worden bij Toine?! Met Toine gaat het de goede kant op. Blokkade in zijn nek is bijna verholpen, en dit merk je direct in zijn slaapgedrag. (donderdag heftige dag gehad, met veel gekrijs van Toine, blijkbaar nog een reactie op de behandeling) Heeft nu twee nachten met 7 7 1/2 uur gemaakt en vannacht zelfs 8......echter konden we nog niet op tijd naar bed, maar 5 1/2 uur slapen achter elkaar scheelt wel, ziet de wereld er opeens een stuk anders uit.

And you????

16. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda

oh meis wat ben ik blij om te horen dat de behandeling goed aanslaat. 8 uur slapen is ook wel eens heel erg fijn voor jullie. Wat een opluchting voor jullie moet dat zijn.
    En hoe is het met Sven? Is hij er al een beetje aan gewend?
    Hihih beer favoriet? Maakt me stiekem wel een klein beetje trots. Heb ik iets goed gedaan. hahaha

Hier is alles goed hoor. Nu for real. Suikerwaardes zijn mooi laag dus geen zwsuiker. Dat betekent dus ook dat Pluis gewoon een flinkerd wordt. Want ik zie die buik met de dag groeien,
    Nu die stoelgang problemen even weg zijn voel ik me weer een stuk lekkerder in mijn vel.
    Vanmiddag samen met vriendje naar de stad en brei en haakgaren gehaald. En nog wat babykleertjes. En daarna lekker gechilled op de bank. Poging tot breien en haken. Jeetje is nog best moeilijk.
    En nog 5 weken en dan heb ik verlof. ieieieieiieieie

17. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    waar zijn de kippetjes verstopt??
    *kijkt met schrik naar de lege stokken*

18. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Femme, heerlijk meid dat het wat beter gaat......Sven is al helemaal gewend, en is vaak niet weg te slaan bij Toine......echt zoooo lief voor zijn broertje.
    Enne die 8 uur slapen is er nog niet, maar 5 1/2 uur is al meer dan elke 2 uur.

19. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Tok tok tok................

is er al een schoon hok geopend?

20. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Uhhh....hier is Mykelti-kipje!

Sorry, hier staat ook de hele dag mijn compu aan... :)

Gaat redelijk ok. We zouden vanavond nog klussen, want ovutest is al minder donker dan gister, dus denk net mijn piek gemist, want gisteren mega veel ovupijn. Nu wat gevoelige liezen.
    Maar goed, zouden vanaaf klussen, maar vanmorgen had ik het gevoel dat het vanochtend moest gebeuren, dus maar even gehoor aan gegeven. Word je wel duf van, om 11.00 nog even 2 uurtjes op bed blijven liggen... ;):D
    Daarna geshopt en nog wat leuks gekocht.

Goof, wat lekker dat Toine zo goed reageert op de behandelingen. Kan idd zijn dat hij een flinke reactie heeft op de behandeling. Heb ik ook altijd van de osteopaat. :)

Gaat iemand morgen nog wat leuks doen?
    Hier morgen 3 jaar bij elkaar, dus gaan lekker uit eten in Noordwijk. Lekker stukkie rijden voor ons, maar zit een erg leuk argentijns restaurant. Had een tijdje geleden dinerbonnen gekregen van mijn baas, dus daar gaan we er maar eens eentje van gebruiken! :D

Deel Deze Pagina