Lekkkkeeeerrrrrr... als ik niet naar de gyn had gemoeten had ik daar ook nog gezeten hoor haha, lekker rustig aan doen vandaag!! ken je dat trouwens, dat je als je zoals nu moet wachten op een telefoontje je wel dertig dingen kan bedenken die toch echt gedaan moeten worden buitenshuis haha.... ik ben een rare af en toe
@jolanda.. wijze woorden meis @rieanne.. wat fijn dat je bloeddruk goed was.. en dat onder die omstandigheden!! Ik hoop trouwens dat de kinderarts zo goed nieuws heeft voor jou en je mannetje.. @ all.. jullie ook goedemorgen!
@Saskia *verstopt de kittens* Hm? Welke kittens? Jeetje, ik moest toen 's avonds voor Pregnyl naar de Eerste Hulp om 'm te laten zetten. (Maar die moest dan ook intramusculair.) Ik voelde die prik toen nog 2 dagen. Anyways... spannend he!? Als ik je niet meer tref: succes alvast morgen! Oh en die temp verhoging kan geen kwaad. @Nanette Thanks voor je handje! @all Ik wordt over ongeveer een uurtje gebeld en dan weet ik hoe laat de cryo tp is... @Afwezige kippies Kom terug jullie, gekke kippies. Jullie horen hier en worden gemist. Eenieder van jullie!
Rieanne, wauw wat een mooie bloeddruk ! Alex, succes vandaag! We slepen je door de wachtbankweken heen! Mykelti, een plaatje in je jurk
Te laat, we weten de verstopplekken ondertussen... haalt sloffen tevoorschijn haha. Jeetje, ik moest toen 's avonds voor Pregnyl naar de Eerste Hulp om 'm te laten zetten. (Maar die moest dan ook intramusculair.) Ik voelde die prik toen nog 2 dagen. Anyways... spannend he!? Als ik je niet meer tref: succes alvast morgen! Oh en die temp verhoging kan geen kwaad. Spannend!! laat je het even weten zodat we voor je kunnen duimen... of wou je nog wat handjes extra dan ga ik mijn tenen leren draaien haha.. goed tijdsverdrijf Sluit ik me helemaal bij aan, en graag met spoed!!!!
Nee jij bent zeker druk bezig om de kittens te vinden Ben mijn poezenduo ook wel eens kwijt en die zijn een stuk groter, maar waar die zich toch allemaal weten te verstoppen......
Sanx kippie, ben er ook best trots op, eindelijk iets wat mijn lijf wel even goed gaat doen... met behulp van dreiging en medicatie maar toch!!
Ik bedacht me net dat ik straks te horen krijg of de pre-embryo wel goed ontdooit is. Dat vind ik dus wel spannend... stel je voor dat ze niet goed ontdooien... Wij gaan helemaal uit van 6 terugplaatsingen, en dan misschien wel stoppen met het hele gebeuren. Maar als bijvoorbeeld de helft niet goed ontdooit zijn we daar snel doorheen... Tijd zal het leren. Zoals gewoonlijk.