Hmmm, ok, zo divers dus...apart eigenlijk. Vroeger dacht ik hem ook nooit te voelen, maar mss nooit zo bewust geweten wanneer het uberhaupt was...
Morgen komt de vrouw van de kraamzorg. Ik heb geen idee wat ik daarvan moet verwachten. Iemand wel een idee?
Wij hadden het hele huis van top tot teen geboend, maar ze heeft alleen maar in de woonkamer gezeten en uitleg gegeven over het aantal uren, wat ze voor je gaan doen en of je meer uitleg wil over borstvoeding geven.
Is een intake gesprek om te bespreken hoe de situatie is.... aantal uren, bijzonderheden... takenpakket van de kraamverzorgster... etc... of je al alle spullen in al huis heb... en nee ze gaan geen rondje huis doen... alleen even theeleuten....
Niet normaal he.....Als ik het op de foto zie, dan heb ik echt zoiets van slik.....Hoop mensen die denken dat ik al tegen het eind loop.....
mooie buik sanne! @femmel.. bij ons was het gewoon even het doornemen van de uren en vragen of alles babyklaar was oid..
@Sanne: jij ook al zo'n mooie buik! Enne, Cesar Millan kijk ik ook altijd. Wilde ook wel naar hem toe hier in NL, maar de kaartjes begonnen vanaf 80 euro en dan zit je achteraan en kun je Cesar niet onderscheiden van zijn hond, dus maar niet gedaan...had hubby nou al een baan gehad, dan ws wel...
Wel heel erg mooi hoor.... echt een jongensbuik... Bij mij zeggen ze t ook steeds "nou dat zal niet lang meer duren zeker?" En als ik dan zeg dat ik nog tot eind mei moet staan ze met een raar verward gezicht te kijken.... Is t er echt maar 1? Weet je zeker dat je niet verder bent????? Ik heb gewoon snel een buik.
Dank! Wij wilden ook, maar dan ben ik of druk aan het bevallen of aan het bijkomen. Ik was desnoods naar Antwerpen gegaan als de shows in A'dam al vol zaten.....
Hier exact hetzelfde, maar dan begrijpt iedereen gelukkig wel dat het nu toch al wat zwaarder wordt.....
Krijg ik ook altijd te horen. Je hoeft zeker niet zo lang meer? Of is het er echt maar een? Zo wanneer houd je op met groeien? Je bent zeker al veel aangekomen? Noem maar op. Ach ja liever dit dan dat ze gaan vragen hoelang je nog moet als je niet eens zwanger bent
Ben allang blij dat ik in het bezit ben van zo'n buik als ik zie wat een lange weg velen van ons moeten afleggen voordat het zover is.....
@Femme, zeker goed voor elkaar...hij aan de strijk, jij op de bank...wow, respect voor beiden Ik liep straks stiekem naar boven met wat was, kwam 'ie ineens achter me aangehobbeld, hee wat ben jij aan het doen...hehe, lief hoor die mannen! @Cesar Milan, op zich allemaal erg amerikaans...maar ik word altijd zo ontspannen van er naar te kijken. Dat "calm and assertive" werkt heel zennnn En dat noemt haar kind 'dramaqueen' ...haha @buiken, ik ga zo spieken hoor... en dat van "weet je zeker dat het er niet twee zijn" heb ik ook al veel gehoord ach ja...krijg gelukkig ook veel te horen dat ik alleen een buikie heb en verder niet ben aangekomen ...moet ik wel stoppen met die koekies en chocolade van de laatste dagen ..gheghe @wachtbankje...hoe gaat het meiden, wie zitten er allemaal op nu? Kan ik jullie nu een koekie aanbieden...? @Alex, morgen tp? Hier 4 kippenpootjes om je steunen meid! Vandaag even wezen zwemmen met Sprokkelman, echt zo'n vol tropisch paradijs, maar wel heerlijk even in het water. Ben al zo lang niet meer wezen zwemmen. Was erg fijn met z'n tweetjes, verder echt zo'n luie zondag gehad, heerlijk! Vanaf morgen weer een drukke week, dus zo kunnen we er weer tegenaan.
Maar even serieus...wat is er met je Nanette, niet te ernstig hoop ik? En hoe gaat het met je rug, voel je wel echt verbetering? ...enne, weer kansen om zonder medicatie nu weer eens goed te klussen?
Ja, is idd erg amerikaans, maar hij heeft op zoveel vlakken zo gelijk...kunnen we in nl nog wat van leren. Alleen het gebruik van al die prikbanden in amerika vind ik niet zo bis. Niet dat hij er iets mee doet, maar hij vindt het ook niet fout. Overigens vind ik wel eng wat ze van honden verwachten tav kinderen. Brrrr, soms hou ik mijn ogen bijna dicht. Ik vertrouw mijn honden 200%, maar de kinderen meestal niet en ze begrijpen elkaar ook vaak niet, dus ik zou nooit kids, ook de onze niet, tegen de honden aan laten ritten, duwen en wat dan ook. Brrrrr... Me, benne op het wachtbankje! Nee, dank je, zit nog een beetje vol...jij mag die van mij wel!
Sprokkel in de tongelreep? Dat is voor mij echt al zo lang geleden. Maar de turbotol blijft fantastisch