Lieve Mykelti, het is ook k met peren als er dan weer een collegatje komt met zulk nieuws. Helemaal als je net ook nog eens een miskraam hebt gehad. Ik kan je wel gaan lopen opbeuren en zeggen hoe erg ik het allemaal vind(wat ook zo is) maar daar kan ik je niet mee helpen. Ik kan ook wel zeggen dat alles goed komt en dat blijkbaar alles een reden heeft, maar dat is 1 een belofte die ik niet waar kan maken en 2 het zijn loze praatjes want je hebt er niks aan en 3 het kan ook nog eens veel te kwetsend zijn. Dus in plaats van dit alles ga ik je gewoon een hele dikke knuffel geven en een aai over je bolletje ** SMAK **
Heb in t andere hok al gereageerd maar wil nog wel even zeggen dat ik je heel goed begrijp. Als mensen tegen mij zeggen "Het komt voor jullie ook nog wel" dan wil ik het liefst reageren met "Oh ja? Kun je mij dat garanderen?" Ondertussen ga ja qua leeftijd heel hard richting verminderde vruchtbaarheid en dan moet je proberen om er niet van in paniek te raken en niet wanhopig te worden. Dat kan dus bijna niet.
Meiden, ik lees nog steeds mee, en ik heb maar een nieuw account aangemaakt nu. Ik vind het echt zo super lief dat jullie me missen!!!! Ik kon het alleen even niet meer opbrengen om hier op ZP te komen, omdat ik me zo "genaaid" voelde door die andere meiden. En zo boos was om zulke gemene valse beschuldigingen. Maar die zijn nu niet meer hier, en ik kan weer met een gerust hart weer even posten, zie ik! ik hoop nu alleen dat ik niet meer weggepest zal worden van zp, want die meiden lezen hier 't hok ook nog mee, las ik in 't andere topic.
Gelukkig ben je er weer!!! We laten ons niet op de kop zitten door die andere meiden hoor, wij weten wie de waarheid spreekt! Dikke knuf!
Oorspronkelijk geplaatst door nanette77 @bloedwaarden nettekind.. van leo pb.. verder iemand nog wijze woorden? Volgens mij heb ik iets gemist? Is er iets met je meisje??
@Eternity: hey meissie, wat fijn dat je er weer bij bent! Gewoon blijven hoor, wat dan ook! @all: bedankt voor de lieve woorden. Dat doet me goed! Moet er gewoon niet teveel aan denken en ga haar maar een beetje ontwijken. Wel lastig, want ze werkt 1,5 dag in de week onder mij, maar goed. Dat ontwijken vind ik wel zwak van mezelf, maar is toch een soort zelfbescherming en om nou om de haverklap in janken uit te barsten is ook weer zo wat...
Precies! Wij weten de waarheid, en dat is waar het om gaat uiteindelijk hè! Maar dan nog blijf ik wel boos op hun. Knuf! @alexandra: het gaat wel. Vandaag de intake voor de IVF gehad. Lang verhaal, maar uiteindelijk komt het er op neer dat we pas op z'n vroegst in juni aan de IVF/ICSI kunnen beginnen... Manlief moet een chromosomen onderzoek doen (is vandaag bloed voor geprikt), en dat duurt sowieso 9 weken voordat daar de uitslag van bekend is. Dus 14 mei krijg ik voor 't eerst een echo, en dan gaan ze pas starten met 't hele traject. Daar baal ik dus best wel van. 4 maanden wachten dus. @all: dank je wel voor jullie lieve reacties!
Hier zo trots op ons knullebolletje (onze reu...). Gingen voor het eerst trainen op een terrein waar keten, zomerhuisjes e.d. staan. En super dat hij het deed! Echt helemaal top! Zo knap omdat hij echt heel gevoelig is voor mijn stemmingen en dan ook niet kan focussen. Wellicht doet het me toch minder dan ik denk...
Eternity, jeee meid wat een tijd wachten Ik hoop voor je dat de tijd een beetje snel voorbij gaat! En vooral dat het meteen de eerste ronde raak mag zijn, dan is het het al het wachten meteen waard!!
Dat is idd wel mooi k*t, maar aan de andere kant kunnen ze nu wel alles goed nakijken. Mss komt daar al iets uit of kan dat niet op die manier? Ik keek ook heel erg op tegen die 4 maanden voordat wij terug mochten naar de gyn, maar vreemd genoeg gingen deze maanden best snel voorbij... Hopelijk voelt het voor jou ook zo!
@Nette Toch gaan werken? Voel je je alweer wat beter dan, want gisteren was je zoooo ziiieeeelllllluuuuggggg....... Hopen dat de KNO of anders de kinderarts weet wat Nettekind heeft? @Mykelti Klote dat je je zo voelt. Kan wel allemaal opbeurende woorden neerzetten, maar gevoel blijft nu eenmaal gevoel....