Hét 30+ kippenhok! Nu met stokverwarming!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Alexandra2008, 26 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. saskia33

saskia33 Niet meer actief

:D

Trouwens super dat je bloeddruk oke is ondanks alle problemen! En ook super dat je altijd heel uitgebreid op iedereen reageert terwijl er zoveel speelt nu bij jou thuis!

2. saskia33

Hoe laat wordt je gebeld?

3. Alexandra2008

Alexandra2008 Fanatiek lid

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    Haha nee ze zijn juist heel erg AANWEZIG. :D Maar ik heb heel even rust, want ze zijn nu mijn lief aan het irriteren door over zijn laptop te banjeren. :D

4. Alexandra2008

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    Rond 12 uur.

5. saskia33

Haha herkenbaar. 's Morgens mogen de katten bij ons op de slaapkamer (1 van de twee probeert altijd onder de deur van hun kamer (ja ja ze hebben een eigen kamer-decadent hè) door te graven 's morgens vroeg) en de andere presteert het dan altijd om op het stukje hoofdkussen te gaan zitten wat nog over is met als gevolg dat er flink over mijn haren gewandeld wordt (au) of er een poezenkont bij mijn neus in de buurt komt (bah) of dat er een dame persé onder de dekens erbij wil kruipen en er heel liefdevol een paar nagels in je buik gezet worden (au au)....

6. saskia33

Maar wel heel lief hoor zeker als er dan 's morgens vroeg heel hard in je oor gespint wordt :) Echt mijn poezenkinders, ben ook wel een beetje een poezenmoeder die lekker tegen de poezen aanleutert als er verder niemand in huis is.

7. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    ja stom is dat he alex.. Aan zulke dingen denk je niet eens in eerste instantie..

ik hoop zo dat dat is omdat het niet nodig is!

Nog een half uur meis!

8. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    hahaha.. ik vind het juist vreselijk als samos dat doet.. whaahha..
    Niks zo irri als gespin in mijn oor
    (hij presteert het wel eens om gewoon bovenop mijn hoofd te gaan liggen)
    Vandaar dat hij niet meer in de slaapkamer mag komen van mij:):p
    Nu zoekt hij zijn heil bij nettekind en die vindt dat prima..

9. Meijke

Meijke Niet meer actief

Als ze niet in de slaapkamer mogen, breken ze de tent af hier...dus er liggen altijd twee monsters op ons dekbed. Die mij wakker gaan maken als ze vinden dat het etenstijd is...dan aait de grootste met zijn pootje over mijn wang, superlief...maar als het nog vroeg is...reageer ik niet en dan gaat ie over tot drastischer maatregelen.. In mijn oor snuffelen, over mijn hoofd lopen, aan het dekbed trekken enz :D. En CM man? Die slaapt lekker door ;)

10. saskia33

CM grappig; sasseman laten ze ook met rust dus die slaapt heerlijk door, ik ben elke ochtend de pisang. Misschien komt dat omdat ik ze altijd eten geef en het toch ook wel een beetje moederspoezen zijn :)

11. Alexandra2008

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    De kittens mogen nog niet uit de woonkamer omdat ik ze nog wilde laten wennen... en ze zijn nog zo klein en als ik ze het hele huis als territorium geef ben ik bang dat ik ze niet zo snel kan terugvinden. Plus dat Flash nog niet helemaal snapt dat ze in de kattenbak moet plassen...
    Maar ik ken het nog wel van mijn vorige katten hoor, dat wakker maken en op het kussen (en op mijn haar) gaan zitten en in mijn oor spinnen. Vind dat echt zo schattig!

12. Alexandra2008

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    Net gebeld door LUMC. Om 15.50 uur de terugplaatsing. En de eerste embryo is meteen goed ontdooit. *phew* Komt vast door Rieanne d'r preek. :D

13. saskia33

Dat is goed nieuws! Succes straks!

14. Sanne1975

Sanne1975 Fanatiek lid

20 apr 2010
    2.173
    0
    0
    Flevoland
    Top! Ik ga aan je denken om die tijd!

15. jolandanr4

jolandanr4 Bekend lid

15 aug 2010
    782
    0
    0

Wauw super meis oh shit oh shit wat spannend ik ga voor je duimen en alle kaarsen hier in huis branden de komende tijd weer voor jullie

dikke knuf

16. Meijke

Meijke Niet meer actief

Goed nieuws Alex!

17. jolandanr4

jolandanr4 Bekend lid

15 aug 2010
    782
    0
    0
    zo de droger meneer is weer weg *phoe* echt een griebel.
    Maar de droger is niet gemaakt:( echt balen ik heb er zo`n hekel aan om al die sokken en onderbroeken opte hangen grrrr maar ja hij komt woensdag PAS terug want het ligt aan de motor snif snif
    gellukkig hebben we 5 jaar extra garantie erbij gekocht dus we hoeven niks te betalen pew

Verder hier nog steeds niet ongi dus ga straks toch maar weer ff een test halen `t is toch gek?? ik heb normaal een cylus van 28 dagen ook na de vorige mk en nu dus al ruim 34 ???

18. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    spannend jolan.. had je al eerder getest?
    Ik heb hier trouwens ooit ook zo'n creep gehad.. Was mega zwanger (34 weken) en de verwarmingsketel was kapot..
    Dus meneer er bij..
    Volgens mij had hij een zwangerschapsfetisj..
    Zegt ie "mevrouw loopt u mee naar boven.. nee hoor meneer. u kunt wel beneden blijven. Lukt wel met mevrouw alleen"
    Dus ik sein naar netteman..
    "meekomen nu!"dat deed hij;)

Later is die man nog 3 keer geweest (zelfs een keer ome en sticker te brengen.. whahahaha)
    en elke keer vroeg hij of hij mij kon spreken..
    Rillllllll

Later was er een controle van de cv, toen heb ik gebeld en gezegd dat ik die meneer niet wilde en waarom..
    Was hij ontslagen en ze zei..
    "laat ik dit zeggen.. 'k snap precies wat u bedoelt.. maar dat heb ik officieel niet gezegd"
    Alex.. wat geweldig nieuws!!! ontdooien kunnen ze dus;)

19. jolandanr4

jolandanr4 Bekend lid

15 aug 2010
    782
    0
    0
    Nanette wat goed zo`n serieus gesprek met je hubby over eventuele adoptie.
    En jullie hebben gelijk zo`n procedure duurd heel lang maar ik duim stiekem dat je voor die tijd zelf een mooi beebje in je buik hebt dikke knuf

20. jolandanr4

jolandanr4 Bekend lid

15 aug 2010
    782
    0
    0

ieuw nu ben ik blij dat die vent al weg is hihih ik was alleen met mijn kleine topper van 3 jaar dan begin je ook niks hahahaha

Deel Deze Pagina