Hét 30+ kippenhok! Nu met stokverwarming!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Alexandra2008, 26 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. leonieke

leonieke Niet meer actief

29 maart hoor ik dat meteen na de ingreep. Maar als ik dan nog moet gaan bedenken wat ik wil, en het dan ook nog met mijn man overleggen.... (die is niet zo snel met beslissen..;))
    Dat vind ik zonde van mijn tijd...

En ik maak net een date om deze zomer samen met iemand zwanger in de branding te staan.. ;)

2. leonieke

No excuses..
    Bij mij kijkt niemand meer raar op.. ik rij ook schaamteloos met Gerard Joling luid uit de speakers.. :)

3. Hihi:cool::p

4. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Ben aan het wachten tot ik een gyn te spreken krijg. Maar tot nu toe ligt pluis iets boven het gemiddelde. Dus niks te klein. Waarschijnlijk niks aan de hand. Als ik de gyn gesproken heb laat ik maar weten

5. Sanne1975

Sanne1975 Fanatiek lid

20 apr 2010
    2.173
    0
    0
    Flevoland
    Gelukkig maar! Net zoals Boontje iets boven het gemiddelde......

6. leonieke

Boven het gemiddelde? Oke... gevalletje iets-te-fanatieke-echo-mw vanmorgen dus... :p
    Nog ff de gyn afwachten en dan opgelucht adem halen..!

7. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Gevalletje iets te fanatieke verloskundige Mw. Meer. Maar ja heb je weer iets te doen op je vrije zonnige vrijdag. Stel je voor dat je je kunt ontspannen. Dat zou vervelend zijn

8. leonieke

hihi... best erg eigenlijk hè.... ;)

9. leonieke

Hey Femmel, wat heb jij een schattig gedichtje onder je banner! :)

10. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    Leuk Kristel!!! Ik ben voor!! :D

11. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda

Thanx lief he.

Nou alles was goed. De gyn lachte me bijna uit en vroeg zich af waarom ik me zorgen maakte. Ja zei ik als je plots te horen krijgt dat ie te klein is maak je je zorgen he. Luister naar je instinct zei hij.

Nee hoor Pluis weegt nu 1750 gram is dus ietsjepietsje boven het gem. Alles was prima. Pffffff we gaan relaxed het weekend in.

12. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda

Me too

13. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    hey femmel.. wat fijn dat het uiteindelijk om niks was! Een hoop schrik.. Maar beter zo dan geen goede opvolging en toch wat mis

@eternity.. ga nou mee meis

@suus.. hoog in de lucht.. have fun meis!!!

@leo.. goed dat je zo verstandig er over nadenkt van te voren meis!

14. Meijke

Meijke Niet meer actief

Gelukkig Femme!! Snap dat je bent geschrokken, ach, beter keertje extra kijken dan keertje te weinig toch :)

Ben om 14.00 vanmiddag ontslagen :D! Wel met instructies. Moeten er vanuit gaan dat het vaker gebeurt, kan het alleen maar meevallen. Bij een paar druppels zelf naar het ziekenhuis komen, maar als het is zoals woensdag gelijk gaan liggen en ambulance bellen. Verder geen gemeenschap, niet tillen, geen fysiek zware inspanning en geen traplopen. Het is niet zeker of dat helpt, maar meer in de zin van baat het niet...het schaadt zeker niet.

*met een spinnend poesje op schoot thuis ZP bijlezen :)*

15. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Fijn CM dat alles weer rustig is bij jou. Nu lekker ontspannen op de bank gaal liggen samen met de spinnende poesjes. Lekker dat het weer goed is en fijn dat je in de gaten wordt gehouden.

16. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    @Kristel: helemaal leuk!

@Eternity: je hoort er ook bij hoor! Gezellig als je wel meegaat!

@Femme: gelukkig is het ok! Mijn nichtje zou ook een reus krijgen...kindje normale grootte geboren, maar nu wel een flinke beer... :D

@CM: oh, lekker dat je weer thuis bent! Moet je nu ook beneden slapen?

17. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    @ CM: Fijn dat je weer thuis bent!!! :D

18. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    och cm meissie.. en dan zit je nog "maar"op 28 weken.. pffff.. heftig hoor!!!!

De huisarts belde net.. was een deel van mijn bloedonderzoeken binnen b12 was 286 (aangezien ik supl. slik eigenlijk heel laag bedacht ik mij later) en vit d was te laag. Dus nu maak ik een afspraak met hem over de waarde van D en hoe we dat aan gaan pakken..
    Weet eigenlijk niet of er een link is met d en zwangerschap..

19. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    @Eternity: pfff voor jou dus ook zo gezelli op je werk?? Vandaag zei ik tegen een collega waar ik best goed mee kan praten dat ik het zo zat ben en dat ik een k*tweek had. Zei hij dat als het bij ons lukt, dat we er dan nog veel meer van genieten en dat het nog veel meer bijzonder is dan voor een ander, omdat we er zo lang op heb moeten wachten...en daar heeft hij gelijk in tot op een bepaalde hoogte denk ik. Dus dat hou ik mezelf maar voor... :)

20. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    dat is makkelijk praten vanaf de kant..
    Moeten ze eens in onze schoenen staan...

Ik weet echt elke keer dat het goed bedoeld is.. maar pffffffffffffffffff

Deel Deze Pagina