Zeker weten?? *even de toelatingseisen hier bekijken...* Helaas, dames van bijna 34 met gebreken zijn helaas ook toegewezen op het 35+ topic...
Oh Femme, heb je mss al geprobeerd, maar bij mij doet zwarte thee op de nuchtere maag worden voor de peristaltiek...
Ik ga zo weer met mijn mannetje op de bank hangen. Ben KEIkapot en wil nog heel even genieten van het feit dat we samen vrij zijn.
Heerlijk weekend gehad! Lekker genoten met zn tweetjes. Heerlijk gegeten, heerlijk genoten van het hotel en heerlijk gewandeld (en geshopt natuurlijk ) Ik heb alleen wel een paar blz over moeten slaan, want manlief vond het anders een beetje te laat worden. Dus ik hoop niet dat ik iets bijzonders gemist heb. Heerlijk, dus je kunt al een beetje af gaan tellen. Aan je berichtjes is echt wel te merken dat je heel blij bent met kleine Pluis. Maar helaas gaat zwanger zijn soms niet over rozen. Het is wel balen dat jou dat dan net moet overkomen, maar voel je vrij om af en toe je hart te luchten en maak je niet druk om wat anderen denken. Volgens mij is er niemand hier die er problemen mee heeft. eternity: het zou idd geweldig zijn als je, hoe klein de kans ook is, toch spontaan zw wordt voor de IVF. Ik hoop het zo voor je. Alex: wauw, wat een hoopvol verhaal van je vriendin. Mykelti: bah, vervelende week heb jij achter de rug. Heb je het van het weekend goed gemaakt? CM: heerlijk dat je weer naar huis mocht. Maar zal toch nog best wel spannend blijven de komende tijd lijkt me. Gelukkig kun je iig wel in je eigen bed slapen; dat slaapt toch altijd nog het best. Suus: je zult het vast niet meer lezen, maar toch wil ik je ook een hele fijne vakantie wensen. Saskia: oeh, spannend! KLinkt heel hoopvol. Kristel: jeetje wat vervelend dat je zo'n last blijft houden. Maar wat een bikkel dat je ondanks alles toch nog blijft werken. Als het niet meer lukt, op tijd stoppen he? Femke: leuk om weer wat van je te horen. Kan me voorstellen dat je er niet steeds tijd voor hebt om te reageren. Wat een bijzondere mijlpaal voor je oudste dochter! Vond ze het leuk? Dat kan wel. Een van mijn kids heeft het zelfs gehad toen hij 3 jaar was. nanette: ik lees net dat het dus geen pfeifer is. Wel fijn dat je iig weet wat het is. Hopelijk komt het snel goed. En ook met jouw b12 en d vitamines. Leo: je hebt er allemaal erg goed over nagedacht en ik hoop aan de ene kant met je mee dat het een tussenschotje is zodat ze het kunnen verwijderen, maar aan de andere kant...brrr O,o...ik zal me maar verdekt opstellen hier dan Ben hier dus een beetje illegaal eigenlijk sssssst; niemand vertellen hoor.
Is er een 35+ hok... ...ik word echt oud... Dus na 29 maart zien jullie me niet meer hier.. Echt niet, zo snel zijn jullie niet van me af
In de ochtend muesli met tarwezemelen en lijnzaadjes...werkt bij mij vrij goed. En dan nog een kopje koffie wat later en dan is het helemaal feest Hoewel het zeker wat lastiger is dan eerst ..tmi
Wow, gaaf! Heb je die zelf geschilderd???? p.s. mochten jullie het niet doorhebben, ben weer bezig aan de sprokkel monologen...ik lees alles terug nu 50 pagina's terug en heb geen zin in een copy paste bericht haha...
Hier alles rond en gezond De weken gaan nu wel hard, maar voel me goed. Geen carnaval voor mij maar wel leuk om al die verklede idioten te zien in de stad Heb niet alles terug gelezen, maar wel heeeeel veeeeel, succes kippies!! Pas goed op jullie zelf! Welterusten voor zo!
Jep muurschildering helemaal zelf gemaakt met heel veel hulp van mijn moeder hoor en niet te vergeten onze alloude vriend de beamer
Hmmm... nope! Ik hoop het zó hard en tegelijkertijd 0.0 vertrouwen. Zo, jij hebt een lekker actief dagje gehad! Wel goed naar je lichaam luisteren he.
Als de leeftijdsgrens wordt gehanteerd, dan mag ik hier al niet meer zijn......Word begin mei alweer 36......
gelukkig doen we lekker niet aan een leeftijdsgrens, dus gewoon lekker blijven zitten waar jullie zitten...op je stokkie dus!
Twijfel, fijn dat je zo hebt genoten ! Mykelti, je temp is mooi *blijft heel hard duimen* Elba, wat ontzettend rot dat die ouwe tang nou weer bij jou is... Wat is het een stralend mooie dag !