Nou zeg, ben ik er eindelijk, is het hok weer leeg... AAAALLLLL BYYYY MYYYYSEEEEELLFFFF!!!! Vanavond lekker uit eten geweest met m'n lief. Gauchos. Lekkurrr!!!! Vooral het toetje. Verder vandaag weer groepstherapie gehad, bijna de hele sessie geluisterd naar het gejank van dezelfde persoon. Zou er depressief van worden. En dat terwijl het op het moment ZO GOED GAAT MET MIJ!!!! JOEHOOEEE!! Mischien ben ik wel manisch nu, whoehahaha! Cool man. Ben lekker door de stad gefietst, voor wat dingetjes wezen shoppen, verf gehaald bij de GAMMA waarmee ik morgen een vensterbank ga schilderen. Dat is het plan althans, als de stemming erin blijft that is. Ik had het er vanavond in de auto over met m'n lief dat het nu ECHT wel DE tijd is om zwanger te raken hoor. En dan ga ik dus écht niet aan de medicatie. Ga ik sowieso niet als ik me nog goed voel. Hah! Ik ga dit gewoon proberen vast te houden en dan niks 6-8 rustweken als ik niet zwanger ben. F*ck de medicatie, ik doe het zelf. GRRL powah! Ha misschien bén ik wel gewoon zwanger en heb ik daarom wat gelukshormoontjes. Wie zal 't zeggen? (Oei oei oei voorzichtig nu... gevaarlijk, heel gevaarlijk.) Nou dit was dan weer een lekkere Alexandramonoloog.
Iemand een idee wat mijn temp aan het doen is? Is ineens een dag of 3 te vroeg al 36.8.. Heb ik mijn ei al gehad en de piek gemist, of nog geen sprong gehad deze maand... heb nooit zo'n hoge temp in de 1e fase... En die rugpijn (echt of er een zenuw ken zit) herkent iemand dat rondom ei??
Alex, Ben blij dat je je zo goed voelt..! Wie weet wat de veroorzaker is.. maar kan me wel voorstellen dat het een fijn gevoel is dat als ( en ik zeg als..! )er een volgende ronde komt je niet aan de medicatie hoeft als je zo goed blijft! Eindelijk weer een lichtpunt!!
@Nanette: wat ben je toch een lekker ding he... @bones: ja, dacht ook gelijk dat er wel weer kansen zijn... @clearbleu: zat me ook te ergeren aan die ovutest reclame...grrrr...we plannen ons suf....:x @Leo: denk dat je ei al geweest is. En sinds mijn ma heb ik altijd mega veel last van eipijn, dus rug zou best van je ei kunnen zijn. @Alex: het betekent niets! *maar ik ben ook altijd mega happy als ik zwanger ben....* Ik hoop het zo voor je, maar als je gewoon happy bent, is dat ook al helemaal super!
*komt de temp van Mykelti omhoog blazen* Haha Sanne en Nanette, jullie waren weer lekker bezig gister . Alex, fijn dat je je zo goed voelt! Ik hoop ook dat er allerlei hormo's ronddwalen in je lijf! MvD, hoe is het vandaag met je temp? Leo, succes vandaag bij de infodag, hoop dat je nog weer wat wijzer wordt, zodat je de voor jullie beste keuze kunt maken! Hmm, was gister dus braaf weer aan het werk gegaan, maar heb mentaal toch wel een tik van het bloedverlies gekregen. Elke ochtend ben ik angstig om op te staan (omdat het vaak 's ochtends gebeurd), maar het kan ook op andere momenten. Ik zat in een overvolle tram (armen en benen uit de ramen zo ongeveer) en ineens voelde ik iets lopen...raakte helemaal in paniek, 112 nog net niet onder knop... Bij de eerstvolgende halte me uit de tram geworsteld (ik geloof dat ik niemand heb geslagen ) en in het eerste restaurant ff gecheckt. Gelukkig was het niet zo. Wel verloor ik veel vocht, dus toch 's avonds naar de consultkamer van het ziekenhuis om dat te laten checken. CTG was weer prima en verder was er ook niets geks te zien. Ze vermoeden dat ik de afgelopen dagen zoveel afscheiding heb omdat mijn lijf die bloeding opruimt, zoiets. Klinkt plausibel . En ze wilden controleren of het geen urineverlies was, door een blaasontsteking, dus met een urinekatheter...(dat zijn geen grappen trouwens, auw...), maar ook daar was niks mee aan de hand. Beetje para geworden van het gebeuren vorige week denk ik. Verder nog even weer naar de placenta gekeken. Die zit nog altijd voor en achter en loopt door. Over 3 weken gaan ze checken of er bloedvatverbindingen in dat tussenstuk inzitten. Indien dit het geval is, doen ze de KS met 36 weken, anders met 38 weken. Ervan uitgaande dat dat bloedverlies wegblijft .
ow meis.. ik kan me je angst zo voorstellen. JE zult ook weer even vertrouwen moeten krijgen in je lichaam. Tegelijkertijd mag je het niet blindelings vertrouwen en moet je op je quivive zijn.. moeilijk hoor! de een schizo.. de andere manisch.. wordt super gezellig hier Ow meis! Ik hoop hoop hoop hoop hoop zo dat het van de hormoontjes komt.. pfff hoelang moeten we nog wachten? eipijn ken ik af en toe. Maar niet die rugpijn die jij beschrijft meis.. Ik denk dat alle spanningen van de afgelopen tijd ook wel een rol kan spelen in dei pijn... Hé heel veel succes vandaag! dank je
Kippenlijst NOD 10-03 - Alexandra - 34 jaar - bezig sinds 2008, ICSI-traject - 1e kindje 12-03 - Mykelti - 32 jaar - ronde 20 - ronde 9*/19* -1ste kindje 15-03 - beschuitje - 32 jaar - 1e kindje - ronde 7 19-03 - Nanette - 33 jaar - ronde veel - 2e kindje - 5 mk vanaf jan 2009 20-03 - Marjolein-31 jaar-ronde 17- 2 miskramen- en 2 dochters. Eerste dochtertje geboren en gestorven jan'08,2e dochtertje dec'08 22-03 - Leonieke - 33 jaar - ronde1 - 2e kindje (Pimmetje*) 23-03 - MamaVanDewi - 32 jaar - ronde 22 - 2e kindje 25-03- suussuus-42jaar-ronde 14-3ekindje 01-04 - Saskia33 -34 jaar - ronde 21 - 1 kindje 03-04 - elba-30 jaar -ronde 13-2e kindje 08-04 - Eternity - 31 jaar - ronde 13 - 1e kindje-IVF traject ??-?? - jippiejee - 30 jaar - ronde 20 - 1e kindje Afspraken: 04-03 Femmelepem afspraak vk 07-03 Sanne1975 afspraak vk 08-03 Sprokkel bloed prikken ijzer/suiker 15-03 Twijfel gyn 16-03 Mykelti gyn 18-03 Leonieke bloedonderzoeken ivm mk's 21-03 Sprokkel controle VK 23-03 Karine intake VK 24-03 Sanne1975 afspraak vk liggingsecho 24-03 Karine 1e echo 29-03 Leonieke Kijkoperatie 31-03 CM1978 extra echo 31-03 Nanette spaarne zh ivm verkleving 07-04 Natas79 20 weken echo 20-04 Twijfel 20 weken echo 10-05 Eternity echo + afspraak IVF arts Bevaldata: 14-11 - Snoetetoet - 34 jaar, 2e kindje --> Coen! 01-12 - Femke32 - 34 jaar - 2e kindje --> Lucy! 04-12 - Shadowcat76 - 34 jaar - 1e kindje --> Valerie! 17-12 - Leonieke - 33 jaar - 1e kindje --> Pimmetje* 23-12 -Goofychick - 35 jaar - 2e kindje --> Toine! 27-04 - Sanne1975 - 35 jaar - 1e kindje 29-04 - Saffron - 35 jaar - ronde 7 - dochter 4, zoon 2 02-05 - Rieanne - 33jaar - ronde 4 - 2e kindje 12-05 - Femmelepem - 31 jaar - ronde 11 - eerste kindje 16-05 - Sprokkel - 34 jaar - ronde 2 - 1e kleintje 22-05 - Kristel79 - 31 jaar - ronde 20, 2de kindje 27-05 - CM1978 -32 jaar - ronde 3 - 1e kindje 13-06 - Jel1978 - 32 jaar - ronde 28 - eerste kindje 23-08 - Natas79 - 31 jaar - ronde 8 - eerste kindje 04-09 - Twijfel - 36 jaar - 4e kindje 29-10 - Karine - 30 jaar - ronde 11 - 2e kindje
@cm Oh meid wat ee nare toestand. Je zat jezelf gek te maken maar het is heel begrijpelijk. Ben je nu wel een beetje relaxed? @Nanette We moeten nog heeeeeel lang wachten. Tot donderdag.
@mykelti Ik ken die happyness niet van de vorige twee keren eigenlijk. Ik ben gewoom een raar mens, laat ik t daar maar op houden.
tot donderdag.. en dan bloedprikken of een thuistest? En jij een raar mens.. we'll be proud of it Wie wil er nou doorsnee zijn
ik ben trouwens nooit joy joy happy happy als ik zwanger ben.. Dan ben ik sjaggo en heb ik een kort lontje en vin ik iedereen irritant.. inclusief mijn man en dochter Zo fijn om mij zwanger te maken
Gewoon een thuistest. Die ik overigens niet heb. Ik wacht gewoon op mijn menstruatie, dan weet ik 't ook.