Bedankt voor de lieve reacties. @Leo Wat fijn voor je vriendin! Kan me voorstellen dat ze behoorlijk teleurgesteld is geweest met maar 2 bruikbare embryo's. Als dat wetsvoorstel van 1 IVF-vergoeding erdoor was gekomen, was ze dus nu uitbehandeld geweest als het niet was gelukt met de cryo. Vreselijk zou dat zijn...
Ze wilde sowieso niet verder gaan als het niet gelukt was. Erg nare reacties op hormoon injecties en ze heeft al 2 zoons van 8 en 11.. Dus dit is echt haar laatste kans.. Maar echt verhalen zoals de jouwe maken me blij! En ik hoop zo dat het helemaal goed komt en dat je in november ligt te puffen!!!
Pomtidomtidom....................jeee alex wat ben ik vrolijk door jou berichtje............ga je volgende week even in het echt feliciteren!!!
Ik ben ook al zo vrolijk door Alex d'r berichtje. Doet me echt goed. Ik weet wel dat ik nog niet op de zaken vooruit mag lopen, maar wonderen bestaan dus toch!! Lieve Alex ik kan me voorstellen dat het moeilijk voor je is maar probeer er wel een beetje van te genieten. En ik zal alle HCG die ik over heb naar je toesturen om te zorgen dat deze beeb blijft plakken. Het kaarsje brandt al heel de dag. En dat zal ik iedere avond even aansteken voor jou. Hier net grote schoonmaak gehouden. De was gestreken, 3 wassen gedraaid, toen ramen gewassen en de benedenverdieping een ruime sopbeurt gegeven. De trappen ontstoft en zo gan ik mijn make-up la ordenen. Het zou kunnen komen door nesteldrang maar ik hou het maar gewoon op lentegevoel. Eergisteren liep ik sávonds buiten en toen rook ik de lente weer voor het eerst. Altijd zo'n magisch moment. Het moment waarop je ruikt dat de zomer eraan komt. Heerlijk
Ik probeer ook zeker positief te blijven hoor Femme. Als het wél allemaal goed gaat en ik heb me achteraf gezien vreselijk druk gemaakt, dan is dat gewoon zonde. Dus ik ben gewoon voorzichtig happy tot het tegendeel bewezen is. Heerlijk he, de eerste lentezon, lentegeur, lentegevoel! Kan daar ook vreselijk van genieten en dit jaar kan ik dat gelukkig ook weer een beetje.
ow lexie.. ik heb even een traantje of wat moeten wegpinken bij dit goede nieuws.. Ik hoop met heel mijn hart en ziel dat deze baby bij jullie mag blijven en dat jij aan jullie kindje mag laten zien hoeveel liefde jij te geven hebt! @mykelti..jou witte test is nog niet overtuigend dat jij niet zwanger bent he meis.. het kan nog! Mocht het niet zo zijn is mijn dringend advies niet aan de gyn te vertellen dat je 2vmk hebt gehad. Je krijgt veel meer en betere onderzoeken als het niet zo is,] Bovendien monitoren ze beter gedurende je cylcus!!! Lieve meis... ook voor jou wens ik snel roze!!!
@Alex: gefeliciteerd meis! Ik zei toch van die happy feelings! Ik heb het er niet moeilijk mee omdat jij al zo lang bezig bent en je al zoveel hebt meegemaakt! Het is je van harte gegund! @Leo: gefeliciteerd met je verjaardag! Hier nog steeds bruinverlies. Had gehoopt dat ongi zou doorbreken, want zwanger ben ik denk ik echt niet, maar we wachten wederom af. Gaan bij mijn ouders eten, dus ben mss pas laat vanaaf weer hier.
Eetze meis.. ik hoop dat er toch nog een verrassing voor je in zit.. maar kan me voorstellen dat je hoop minimaal is nu.. Em hoe het ook moge werken idioot in NL; ik ben het met Nanette eens dat je wellicht beter kunt zwijgen over de vmk's.. het schijnt echt beter te werken als je ze voor het lapje houdt.. je kunt altijd later nog op de vmk-biechtstoel.. eerst maar eens alle onderzoeken afdwingen zonder maaaaaanden toe hoeven wachten.. dikke knuf!
@Alex vraagje, is het niet zo dat je bij een terugplaatsing altijd zwanger bent maar dat het ff afwachten is of het blijft plakken?? Of ben ik nou in de war???
@Vmk vertellen of niet, raar dat de ene gyn de andere niet is, bij mij was dat juist een reden dat hij me direct terug wilde zien als ik een pos. test in handen had. En ook de reden dat ik direct met bloed prikken moest beginnen wanneer ik zwanger was. Maar lees ook veel dat ze van een vmk weer opnieuw beginnen te tellen wat ik TE ZOT voor woorden vind.
Hier net met Sven naar de dokter geweest, ongelukje gehad, loopfiets en daar het houten handvat is op zijn voet gevallen, op zijn derde teen, echter opeens zijn sok helemaal onder het bloed, ik kijken, rare nagelstand, haaks erop. Daarna bleef het vanmiddag nog bloeden, toch dokter gebeld, zit hij nu met een drukverband, en moet maandag terugkomen. Dussss......
Ja dat zal, vindt het echt raar dat er zo'n groot verschil kan zijn tussen diverse visies, om zo iets belangrijks. En dat ze dat ook wagen bij mensen die al boven de dertig zijn.
Nee, maar ik snap wel waar dat idee vandaan komt. Er heeft natuurlijk wel gewoon conceptie plaatsgevonden en het resultaat daarvan is rechtstreeks in de bm geplaatst. Maar HCG wordt pas vanaf de innesteling geproduceerd. (De placenta produceert HCG.) Of het blijft plakken is natuurlijk de vraag, maar dat geldt ook voor een "natuurlijke" zwangerschap.
Dankjewel lieve Nette. En Mykelti ik sluit me aan bij wat Nette zei: het kan nog! Maar ik weet ook hoe moeilijk het is om hoop toe te laten.
Moest weer ff aan je denken net Alex, dat je vast met alle plezier nu 9 maanden schoenlappen gaat eten bij Gaucho's JOEHOE ! Het is helemaal super! (ik weet dat je nog voorzichtig bent, over 8 weken gillen we het van de daken) Zelf geniet ik al even van het weekend! Werk van 9 tot 15 nu, dus 2 1/2 uur eerder vrij. Bevalt prima