Hét 30+ kippenhok! Nu met stokverwarming!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Alexandra2008, 26 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suussuus

suussuus Niet meer actief

He lieve meid !
    Dat was helemaal de MAX !!!
    Bij aankomst tranen, en bij afscheid nog meer tranen !
    Ik ben echt een papa,s kindje !

Deze week heeft ons allemaal enorm goed gedaan !
    Had zo gehoopt dat er hier wat positiever nieuws was !

Voor jou ook een dikke knuffel !

2. suussuus

suussuus Niet meer actief

Ik heb nog bijna niks terug gelezen, dus denk niet dat ik niet aan jullie gedacht heb hoor !Integendeel !

En tijd om weer te acclimatiseren hier is er niet, want morgen weer lekker aan het werk.

@All, liefs suus;)

3. Sanne1975

Sanne1975 Fanatiek lid

20 apr 2010
    2.173
    0
    0
    Flevoland
    Blij dat je er weer bent Susie!! Klinkt als een heerlijk weekje in ZA. Wanneer komt je vader weer in NL wonen?

4. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Dan doe ik het hok wel weer open! Goedemorgen lieve kippetjes. Ik denk dat iedereen nog aangeslagen is door het nieuws van Alex.

Alex meis ik heb heel de avond een kaarsje voor je gebrand. Ik denk aan je.

Suus fijn dat je weer terug bent. Zo te lezen heb je een super vakantie gehad.

5. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland

*sluit zich hierbij aan......................*

Wilde dat ik ff een arm om je heen kon slaan, ook al betekent dat niet dat het daardoor makkelijker is.......

Hele dikke knuffel!

6. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Suusuus in the house!!!!
    Wat geweldig dat je het zo fijn hebt gehad, tja dat zal wel ff emotioneel zijn geweest het afscheid....pffff.....een papa's kindje en dan zo ver van elkaar vandaan zitten???!!!!!
    Kwam hij nou niet definitief in september weer naar nederland??

7. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Alex tegen beter weten in hoop ik gewoon dat je meer gedronken hebt dan de vorige test.....

8. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Zo nou ga ik maar eens strijken...........komt namelijk nooit een eind aan hier......(maar ach, dat zijn nou dingen in het leven waar je je niet druk om maakt naar zulk nieuws)

9. saskia33

saskia33 Niet meer actief

Lieve Alex: wat ontzettend K*T! Ik blijf hopen dat de test toch donkerder zal worden. Hele dikke knuf.

10. Alexandra2008

Alexandra2008 Fanatiek lid

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    Goeiemorgen lieve kippies.
    Ik vind het heel lief hoe jullie reageren. Bedankt voor de lieve woorden en de kaarsjes.

@Goofy
    Ik had inderdaad wel wat meer gedronken, maar ik vind het heel gevaarlijk om daar hoop uit te putten.

Ondertussen ben ik wel misselijk deze morgen. Dolletjes. De kwaaltjes mag ik blijkbaar wel...

Meiden, tok gewoon lekker zoals jullie altijd doen. Heeft geen zin om met me mee te treuren. Bovendien wil ik gewoon weten hoe het met iedereen gaat.

Jullie zijn lief.

Dikke knuffel

11. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Och lieve Alex ik zou wel een leuk verhaal willen typen en leuke anekdotes willen vertellen maar ik weet niet zoveel dingen te vertellen.
    Ik zal eens heel hard gaan nadenken over leuke verhalen

12. eternity79

eternity79 Niet meer actief

@alex; heb je nog een testje gedaan vanmorgen???
    Ik ben namelijk wel heel erg benieuwd wat dit testje dan zegt.
    Het is idd gevaarlijk op hoop te putten uit het feit dat je meer had gedronken, maar het is allemaal nog super pril natuurlijk, dus het kan makkelijk zijn dat het daar aan gelegen heeft.
    En als je wel misselijk bent..... Hm.... Misschien is het toch nog een testje waard?

13. leonieke

leonieke Niet meer actief

Alex, wanneer krijg je de bloedtest van het zkh? Of is dat niet standaart na tp? *denkt aan je!*

14. eternity79

eternity79 Niet meer actief

Leuke verhalen...
    Tja, ik heb nog wel een beetje wat leuks.
    Ik ben echt helemaal happy in ons nieuwe huis. Het is echt zo'n super mooi huisje, nu al onze meubels enzo erin staan.
    We hebben wel een nieuw bed moeten kopen (hè, wat vervelend :D) want ons matras van het huidige bed was te groot en te dik om naar boven te kunnen. Dat nieuwe bed krijgen we volgende week al.
    Gisteren zijn we nog even naar de Media Markt geweest voor een Ziggo kaart, en ik zag daar een enorm mooie netbook staan. (een kleine laptop)
    En toen zei mijn lief: wil je die hebben?? Dan betaal ik die wel voor je.
    Dus ik stond; :$
    Dat wilde ik natuurlijk wel, onder de voorwaarde dat ik 'm alvast voor mijn verjaardag krijg. Dus ik ben niet in juni jarig, maar in maart dit jaar! :D
    Dus ik zit nu lekker met mijn netbookje op bed, ZP te lezen.
    Heerlijk.

15. Alexandra2008

Alexandra2008 Fanatiek lid

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    Leo, er is sowieso geen bloedtest afgesproken met het zkh. Mijn gyn zegt ook dat een thuistest prima is.
    Ik wordt zo nog gebeld met mijn gyn en dan zal ik de huidige situatie met haar bespreken.

Eternity, een test doen vandaag heeft toch geen zin denk ik. Ik vond de hele lichte test van gisteren ook wel heel veelzeggend hoor...

16. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda

Waar vind je zo'n man?
    O wat een onzetttend lief gebaar van je man.

En een nieuw bed!!! Beter!!
    En zo fijn dat je nieuwe huisje je zo goed bevalt. Slaapt het al lekker en voel je je op je gemak?

17. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Vandaag zijn hier de schilders over de vloer. Volgende week de tuinmannen. En dan krijgen onze nijnen een compleet nieuw hok met eigen tuitje en terras.
    En straks om 1 uur ga ik naar de acupunctuur toe. Kijkn of dat gaat helpen met mijn "problemen"

Zaterdag ben ik met mijn lieverd het bos ingeweest en hebben daar lekker gelunched. Toen door naar het voetbal van vriendje. Zijn neefje (11) was er ook om te kijken naar zijn papa. Heb zo met dat mannetje gelachen.
    Daarna door naar ehv Lief zijn papa was jarig en daarna even snel een theetje gedaan bij een vriendinnetje van me. 2300 uur waren we thuis en tja dat was toch wel weer veel te veel voor mij op een dag. Maar ik heb zo genoten en dat is ook veel waard.

18. leonieke

Kan me wel beetje voorstellen dat je zelf niet meer durft te testen en te hopen. Ik hoop wel dat de gyn iets kan doen om je duidelijkheid te geven.. knuf!

19. Sanne1975

Sanne1975 Fanatiek lid

20 apr 2010
    2.173
    0
    0
    Flevoland
    Tja, leuk nieuws......Wel een anekdot eover vannacht.......Sanneman en ik hebben elkaar de hele nacht wakker gehouden. Ik had de hele nacht overal kramp, maar als ik dan even in slaap viel dan was ik bezig hele bossen om te kappen en daar kon Sanneman weer niet van slapen. Dus hij is er een paar keer uit geweest, wat ik ook weer hoorde, dus het was erg gezellig.... ;)

20. leonieke

Eternity, Zijn we samen jarig geweest dit weekend..! In juni maar weer doen?? :p
    Gaaf een nieuw netbook.. wat is er heerlijker dan vanuit je bed internet afstruinen!
    En een nieuw bed (jummie!) tja.. er zijn ergere dingen.. ;) :)

Femmel, drukke boel bij jou! Maar zolang je het naarje zin hebt krijg je er energie van en kost het je geen kracht.. was idd ook superlekker weer om het bos in te gaan!

Deel Deze Pagina