Hét 30+ kippenhok! Nu met stokverwarming!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Alexandra2008, 26 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. leonieke

leonieke Niet meer actief

En nu allebei aan het werk.. gaaaaaaaap?? ;)

2. leonieke

Hier hebben al 3 van de 7 patienten me laten zitten... :x

Zat ik hier om 08.00 uur kant en klaar voor Jan Joker.. De eerste patient kwam om 09.00 uur.. Je hebt van die dagen..

3. Sanne1975

Sanne1975 Fanatiek lid

20 apr 2010
    2.173
    0
    0
    Flevoland
    Valt nu nog mee, denk dat ik aan het eind van de dag of vanavond instort......;)

4. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Sanne, hihihihihi.............oh het wordt alleen nog maar ergen meid, straks kan je niet meer op of om, dan ben je ontploft met je verlof........
    *grijns*

5. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Alex mag ik je een heel groot compliment geven........ondanks je ups en downs kom je zoveel sterker over dan in het begin toen ik "je leerder kennen" vind dat heel knap van je. Niet dat de buien er niet mogen zijn, maar ik weet hoe hard het werken is om uit een depressie te komen.
    Knuff meid, vind je een sterke vrouw!!!

6. Sanne1975

Sanne1975 Fanatiek lid

20 apr 2010
    2.173
    0
    0
    Flevoland
    Ben ik nu al volgens mij wacht maar tot je me ziet zaterdag, maar ik heb nog geen extra striae....:)

7. Alexandra2008

Alexandra2008 Fanatiek lid

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    Ik sprak net met een kennis op MSN. Zij had toen ze zwanger was van haar dochter ook lichter getest aan het begin van de zwangerschap.
    Stiekem geeft het me dan toch weer hoop...

8. leonieke

Dan duim ik nu NOG harder voor je........!

9. Alexandra2008

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    Complimentjes mag altijd. :D
    Maar ik ben er echt nog laaaaang niet hoor. Het gaat echt met ups en downs bij mij. Het is dat ik altijd eerlijk ben over mijn gevoel (ongenuanceerd soms) en dus krijgt iedereen die ups en downs ook altijd heel erg mee van mij.

10. Meijke

Meijke Niet meer actief

Ff voor Alex, ik hoop, duim en wens met je mee!!!

Nu gauw weer aan de slag, minder werken is druk als je wel op het werk bent ;). En vrijdag en maandag ben ik heerlijk vrij :)

11. Alexandra2008

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    Thanks meid. :)

Haha, dus eigenlijk werk je uiteindelijk niet minder.:p Maar de tijd gaat wel sneller dan toch? ;)

12. Saffron

Saffron Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.086
    0
    0
    @alex, jeetje wat schrikken zo'n lichtere test!?
    Misschien klinkt t wat naief hoor, maar het zou toch gewoon kunnen....n keer wat lichter (ik heb altijd maar 1 keer getest, dus weinig kennis over donkerder/ lichter worden ect)? Begrijp mij niet verkeerd hoor, ik snap je angst absoluut hoor!!! maar ik bedoel meer....he....hoe zeg ik dat nou.....ik hoop gewoon zo ontzettend dat het gewoon goed gaat nu!!!!! Ik ga in ieder geval heel hard duimen en hoop snel betere berichten van je te vernemen!! (heb je de gyn al gesproken?)
    Sterkte en een dikke knuffel!

13. Saffron

Saffron Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.086
    0
    0
    @cm, hoe gaat het met je?
    Tja soms moet je bij minder werken net zo veel doen maar dan in minder tijd.....mmmm.....

Ik werk vandaag heerlijk vanuit huis. Scheelt weer 5 kwartier auto rijden.
    Morgen nog n paar uurtjes naar mijn werk, en dan verlof!
    Vind het moeilijk om mijn werk los te laten,maar het is wel goed zo. Heb mijn tijd en energie nu ook voor andere dingen nodig.

Heb vanmorgen toch maar de huisarts gebeld om te overleggen over het slikken van paracetamol. De pijn is steeds vaker niet te dragen , maar ik merk dat je je grenzen steeds weer verlegt.
    Nu dan toch maar even aan de bel trekken (dat is voor mij een hele stap)

14. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Tuurlijk ben je er nog niet, maar he begin is er!!!

Enne ken je mijn verhaal nog met mijn bloedingen aan het begin van de zwngsch???? Maar wil je geen hoop geven anders val je weer zo hard.....
    Raar dat ze je gewoon niet laten bloed prikken trouwens.

15. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Oke ik heb even een vraagje van een heel ander kaliber. Meer een dilemma.
    We wonen in een rijtjeshuis. We deelden met onze buren een coniferenhaag. Omdat die vorig jaar is doodgegaan hebben we in overleg met hun een schutting geplaatst. Nu is het zo dat hij tuinman is en ze zijn best arm daar. (zij werkt niet, hij tuinman in dienst van) Dus hebben wij toen gezegd, wij betalen de schtutting voor driekwart en jullie zetten hem. Dus vorig jaar juli heeft hij hem gezet. Nu is onze grond kleigrond en nu blijkt dat heel die schutting gewoon hartstikke scheef staat. Omdat we een tuinman laten komen om heel onze tuin op te laten knappen hebben we gevraagd joh kijk eens naar die schutting. Hij gaf al gelijk aan dat hij scheef staat maar ook dat er beton gestort had moeten worden. Die tuinman zegt dat hij het wel wil doen. Maar nu komt het dilemma. Hoe vertel ik het de buren en wat doen we met de kosten? Ik bedoel we hebben wel wat geld en zij niet maar we hebben ook weer niet zoveel dat we zeggen we betalen alles zelf wel.
    Alle hulp is welkom

16. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Saffron goed van je dat je toch nadenkt over pcm. En dat je de huisarts om hulp vraagt.
    En lekker zeg, bijna verlof. Volgens mij ben jij er wel heel erg aan toe.
    Is het nog gelukt met de trap?

17. Saffron

Saffron Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.086
    0
    0
    @ femme..ik snap je dillema.....ik zou het wel bespreken met ze. Dan kunnen er in ieder geval achteraf geen misverstanden over ontstaan. Ik weet niet hoe goed jullie contact is, maar misschien kan je ook gewoon aangeven dat je het moeilijk vind.
    ALs jullie nu niets aan de schutting doen, ligt hij straks misschien plat en zijn de kosten misschien nog hoger.
    Lastig hoor...........

18. Saffron

Saffron Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.086
    0
    0
    Mijn lichaam is zeker toe aan verlof.....mijn hoofd begint een beetje aan het idee te wennen:D

De trap is inderdaad nog gelukt!
    We zijn er erg blij mee!

Hoe gaat het met jou?

19. Alexandra2008

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    Bloedingen is weer een ander verhaal he.
    Alleen bij de 1e (verse) tp mocht ik bloed laten prikken, maar dat zegt ook niks. Toen had ik ook een negatieve thuistest later.

20. eternity79

eternity79 Niet meer actief

@femme: hahaha, zo'n man is erg zeldzaam ja. Daar ben ik me van bewust! :D
    En een nieuw bed is heerlijk! Ik wilde ter zijner tijd toch al een ander bed, want dit matras is te hard voor mij. Mijn rug is het daar niet mee eens.
    Dus ik wacht met smart op ons nieuwe bed!
    Nu slapen we op het matras op de grond in de woonkamer, hahahaha. Maar het slaapt redelijk. :)

Laat even weten hoe de accupunctuur was. Ik hoop echt dat het helpt voor je!

En wat betreft de schutting. Tja, ik zou het toch wel tegen de buurman zeggen.
    Kan hij 't zelf niet opnieuw doen? Hij is toch tuinman?

@alex: ik zou als ik jou was morgen ofzo toch nog maar eens een testje doen.
    Je hoort het vaker hoor, dat sommige meiden verschillende kleuren testen hebben in verschillende dagen.
    Ik ga gewoon stug verder met duimen voor je!!!!!!

@leo: ja, in juni zeker nog een keer doen ja, dat jarig zijn! Lijkt me gezellig! :D
    En zo'n netbook is echt geniaal! Zeker als je 't alleen gebruikt voor internet, en wat kleine dingen te downloaden enzo. Nu zit manlief aan de grote laptop, en ik met mijn netbook op de bank! Heerlijk hoor. En straks kan ik dan internetten vanuit m'n nieuwe bed.
    Oh, wat een narigheid! :D :D

En wat aso zeg, dat de mensen je zomaar laten zitten. Konden ze niet even afbellen??
    Daar ben je dan voor niks zo vroeg voor naar je werk gegaan.

Deel Deze Pagina