Hét 30+ kippenhok! Nu met stokverwarming!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Alexandra2008, 26 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meijke

Meijke Niet meer actief

Femme, das lastig ja...maar ik zou het zeker bespreken. Als hij ook tuinman is, misschien wil hij hem dan wel zelf opnieuw zetten? Zij zullen toch ook zien dat ie scheef staat. Niets doen kost waarschijnlijk uiteindelijk meer.

Saffron nog een paar daagjes voor jou, wat heerlijk net nu de lente aanbreekt :D!!

Het is inderdaad iets harder werken nu, maar ben heerlijk om 15.00 vrij ipv 17.30, dat maakt echt zoveel verschil!

Alex, heb je je gyn al gesproken?

2. Meijke

Meijke Niet meer actief

Een netbook, leuk Eternity! Past in je tas....Slecht voor je ZP verslaving...gezellig voor ons dus, 24 u online :)

3. eternity79

eternity79 Niet meer actief

Is echt zo cute hè, zo'n klein laptopje! En je kunt er echt alles mee! Maar dat is idd niet goed voor m'n ZP verslaving hoor! :D

Oh, dat is wel lekker, dat je nu al op tijd klaar bent met werken. Kan me voorstellen dat die paar uurtjes echt veel schelen!

4. Alexandra2008

Alexandra2008 Fanatiek lid

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    Ik heb dus zitten zoeken naar soortgelijke ervaringen, maar kwam eigenlijk alleen maar ervaringen tegen die slecht afliepen.

5. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Die acupuntuur, het was heel maf. Ik kreeg een paar spelden bij de binnenkant van mijn pols en een paar bij mijn benen en voeten. En zodra die spelden erin zaten, voelde ik het al trekken daarna toe. En bij mijn linkerpols begon het te tintelen en was het erg gevoelig. Dus ik vroeg of dat normaal was. Ja zei ze hoort erbij. Zij ging weg, ik lag daar rustig. En mijn darmen begonnen in een keer te borrelen en te doen. Toen ze terug kwam zei ze aaahhh het begint al te werken. En eenmaal thuis allemaal windjes laten(tmi maar voor mij is dat een teken dat de drmen het weer wat doen)
    Dus ja ik ben hier best blij mee. Nu hopen dat het echt werkt maar het was wel bizar

6. Alexandra2008

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    Ik heb de gyn gesproken. Ik mocht wel een bloedtest doen, maar ik heb bedankt. Ik doe morgen voor alle zekerheid nog wel een testje. Haal ik de 2kv5.
    Gyn zei ook dat het soms moeilijk te interpreteren is, die streepjes.

7. Sanne1975

Sanne1975 Fanatiek lid

20 apr 2010
    2.173
    0
    0
    Flevoland
    Dan blijf ik toch echt stug door duimen hoor!!!

8. Sanne1975

Sanne1975 Fanatiek lid

20 apr 2010
    2.173
    0
    0
    Flevoland
    Stoer dat je uit vrije wil naaldjes in je laat steken :$. Ik zou dat echt nooit doen........:)
    Hoop dat het werkt!

9. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Ik heb nog even gegoogled maar ik kwam ook best een hoop goede verhalen tegen. Weet je je kan wel op de feiten vooruit lopen wat meer dan logisch is trouwens. Maar zolang er nog geen bloed is, ben je eigenlijk nog steeds zwanger. En ik hoop met al mijn hoop en ik duim met mijn duimen en ik denk aan je totdat het tegendeel bewezen is. Laten we hopen dat die test gewoon wat minder kleurde en dat de volgende test weer knal is!!

10. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Nanette waar blijft die test van je?

11. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    jij bent ook lief!
    Verder lezent merk ik dat je zelf nog niet voor 0% hoop hebt..
    Ik ook niet.. zeker omdat je zo misselijk bent.. Dat komt van hcg. Zonder hcg geen misselijkheid. Dushet feit dat je misselijker bent zou eigenlijk aan kunnen geven dat er meer hcg is..
    Owwwwwww lexie ik hoop het zo

12. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    goede vent heb jij getroffen!
    En een nieuw bed..
    Jaloers!!!!!!!!!!!
    (en je verdiende ook wel ff iets;))

13. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    moeilijk.. want hij heeft zich aan de deal gehouden..
    pfffff ik weet het niet femmel:)

14. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    druk bezig femmel:p

15. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    @nette hoe heten die beertjes ook alweer van jouw avatar?

16. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    oewww dat weet ik niet..
    best friends?

17. Sanne1975

Sanne1975 Fanatiek lid

20 apr 2010
    2.173
    0
    0
    Flevoland
    Volgens mij Forever friends?

18. eternity79

eternity79 Niet meer actief

@alexandra; ik heb niet alleen slechte ervaringen gelezen hoor, dat een test de dag erna lichter is. Zeker niet als je meer hebt gedronken van te voren.
    Maar ik zou gewoon ook morgen even een k2v5 doen, en dan hoop ik dat je een schitterende positieve test in je handen hebt daarna.
    Ben je nog wel misselijk?

@femme; ohw, dat zal idd een vreemde gewaarwording zijn geweest met dat accupunctuur.
    Misschien is dat ook iets voor mijn stomme darmen!

@nanette: ja, lief is die vent van mij hè!
    Hoe gaat het nou met jou? En met jouw man? Gaat het al weer iets beter met hem, zodat hij je wat meer kan ontlasten?

19. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    nou niet echt;) hij doet op zijn manier echt wel zijn best hoor..
    Maar er komt een dag dat netteman gewoon weer netteman is..
    Zat er die dag gewoon even helemaal doorheen

20. Alexandra2008

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    @Eternity
    Nou de misselijkheid is eigenlijk net zo'n beetje gezakt. Ik vind dat zelf dus toch wel heel erg gek hoor, maar vind het gewoon heel eng om mezelf toch weer toe te staan om hoop te hebben. Ik was er na die test echt ZO van overtuigd dat het niet goed is en nu krijg ik door verschillende verhalen toch weer een sprankje hoop waarvan ik niet weet of dat wel terecht is. Wat is erger dan één teleurstelling per maand? Twee teleurstellingen per maand...

@Nanette
    Zeker komt die dag er. Dat heeft mijn therapeut me zelluf verteld! ;) En als het voor mij geldt, geldt het ook voor Netteman!

Deel Deze Pagina