Hét 30+ kippenhok! Nu met stokverwarming!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Alexandra2008, 26 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Leo, echt geen woorden voor de reactie van je vriendin. Had ze haar eigen gevoel niet ffies voor zich kunnen houden.........ook al vind ze het eng of wat dan ook, om te zien...........ze kan toch op zijn minst rekening met jou houden.
    Doe wat je gevoel je ingeeft, als je denkt, ik moet nog niet even met haar geconfronteerd worden dan moet je dat ook niet doen. Kijken wanneer je het aan kan om er iets over te zeggen tegen haar.
    Blijf wel over je gevoel praten meis.......
    Goed dat je met iemand gaat praten. Ff weer de eigen Leo terugvinden.......

2. Meijke

Meijke Niet meer actief

Alex...wat klote...toch weer een beetje hoop gekregen :x :x.

Dat wat Goof post, vroeg ik me ook af. Icsi is een manier voor jullie om zwanger te raken...maar waarom moet het nou dan weer nog moeilijker zijn dan dat...en blijft het niet plakken...:(. Sterkte!!

3. Sanne1975

Sanne1975 Fanatiek lid

20 apr 2010
    2.173
    0
    0
    Flevoland
    Het is echt klote, maar je hebt nu in ieder geval duidelijkheid.

4. Alexandra2008

Alexandra2008 Fanatiek lid

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    Ik ben bang dat het nooit gaat lukken. Dat wij gewoon kinderloos blijven. Die gedachte maakt mij verdrietig.

Want inderdaad, zwanger wórden is al een heel ding, maar als zwanger blijven dan ook niet lukt...

5. eternity79

eternity79 Niet meer actief

Ik kan me je wanhoop echt zo voorstellen dat het nooit zal lukken meid!!!
    (Ik ben zelfs nog nooit zwanger geweest, laat staan of ik weet of het dan ook blijft plakken. Maar dan nog kan ik me die wanhoop wel voorstellen)
    Maar misschien dat je het wel moet melden bij de gyn. Dat je wel positief test, maar dat het dan niet blijft plakken.
    Ik weet niet of ze daar nog iets voor hebben?
    Het is gewoon klote meid!!! :(

Dikke knuffel voor jou.

6. Sanne1975

Sanne1975 Fanatiek lid

20 apr 2010
    2.173
    0
    0
    Flevoland
    Logisch dat je dat denkt. En kunnen ze hier dan niet iets aan doen? Zorgen dat het blijft plakken bedoel ik dan?

7. leonieke

leonieke Niet meer actief

Lieve Alex,
    Hoewel ik me kan voorstellen dat je er momenteel geen boodschap aan hebt wil ik je toch wijzen op het 'meerdere mk topic'... Marjolein103, Nanette en ik schrijven daar ook al een poosje mee.. Er zitten daar meiden die (helaas!) hetzelfde doormaken als jij.. Er is een hele hoop te onderzoeken wat de reguliere standaart behandeling voorbij gaat..
    Nogmaals ik weet niet of je erop zit te wachten en of je er (ooit?)iets mee wilt.. maar dit is de link..
    http://www.zwangerschapspagina.nl/miskraam/261933-wie-heeft-meerdere-miskramen-gehad-deel-2-a.html

heel veel sterkte lieve meis..

8. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Eerlijk gezegd zou ik zeggen dat als je niet eerlijk tegen hen kan zijn, dat ze dan je vriendschap niet waard zijn. Het is heel wat wat je hebt meegemaakt en het hoeft (en kan) ook nog lang niet klaar te zijn.
    Wat jouw vriendin heeft gedaan dat kan ze echt absoluut niet maken! :x Hoe durft ze zoiets te vinden van jouw Pimmetje* :x Kijk dan niet, denk ik dan. Echt super ongevoelig; zoiets kun je gewoon niet maken. Sorry ik draaf een beetje door, maar ik word hier zo boos om!

nanette: dank je wel voor je lieve woorden. Je slaat de spijker precies op zn (gevoelige :)) kop. Hoe gaat het met jou? Nog geen oma te bekennen?

Goofy; oh wat heerlijk dat het nu zo goed gaat met Toine. :) Fijn dat je nu echt kan gaan genieten. (En dan helpt het zonnetje daar ook nog aan mee.)

Alex: he nee! :(:x Dus toch. Wat ontzettend, ontzettend balen. Ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen. Hoe kan dit nou?

Dank jullie wel allemaal voor jullie lieve reacties. Meestal lukt het me wel om alles van de positieve kant te bekijken, maar op sommige dagen lukt dat even niet. Gelukkig vanmiddag een uitgebreid gesprek gehad met onze begeleidster; dat plaatste alles weer in een beter perspectief.
    Misschien nu even niet helemaal het juiste moment om iets leuks te plaatsen, maar ik wil mijn blijdschap toch graag even delen als jullie het niet erg vinden.
    Vandaag bij de gynaecoloog was alles goed. Het is wel grappig dat ze steeds een echo maakt ipv dat ze luistert naar het hartje. Vandaag zette ze het apparaat op mn buik en het leek wel alsof de kleine zwaaide. En weten jullie wat...ik denk dat ik stiekem heb gezien wat het is :p Het is natuurlijk nog maar 15 weken en de gyn zei dat ik me er niet helemaal op vast moest pinnen, maar ze was het wel met me eens....(even spanning opbouwen :D, tromgeroffel) meiden ik denk dat ik versterking ga krijgen in dit herenhuishouden :):) Ik ben zo blij. Ik probeer nuchter te blijven, maar het idee van een meisje heeft zich al helemaal vastgezet in mijn hoofd. Ik weet dat het pas zekerder is met 20 weken, maar ik zag echt duidelijk 3 witte streepjes.

Femme: heb jij ervaring met geslacht zien op deze termijn? Zit dat er vaak naast?

Als iemand van jullie trouwens een keer reageert in het gasten boek op "onze site" dan svp niets over het geslacht, want we willen het nog even geheim houden. Het is juist zo leuk dat iedereen zit te gissen. :D

9. leonieke

Oh Twijfel dat zou wel leuk zijn.. een meisje erbij! Maar belangrijker nog.. alles was dus weer goed met beebje??
    Wat grappig dat je het zelf gezien hebt! De vk was hetvoorzichtig met je eens dus?
    Spannende 5 wkn.. en ik zal zwijgen op jullie site.... :)

10. leonieke

Euh.. voorzichtige kant tekening.. bij mij zaten ze met 17 wkn wel mis... Pim is een meisje... ;)

11. lentebloempje

lentebloempje Fanatiek lid

23 nov 2009
    1.411
    0
    0
    bejaardenverzorgende
    zuid holland
    Hoi meiden

Bij deze meld ik me af voor het uitje. Stond ook al niet meer op de lijst.

12. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Leo: wat erg, vergeet ik idd gewoon te vertellen dat alles goed was. Ik ben echt een beetje van de kaart. Met mijn verstand probeer ik me te sussen, maar dat lukt op dit moment niet helemaal.
    Een vriendin vertelde trouwens vorige week dat ze er bij haar 2 keer naast hadden gezeten bij de 20 wk echo; dus dat kan ook nog.
    Het blijft natuurlijk gewoon een wonder en bijzonder dat er straks weer een kindje bijkomt en of dat nou een jongetje of meisje is, het is allebei natuurlijk heel erg welkom.

13. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Kippenlijst

NOD

15-03 - beschuitje - 32 jaar - 1e kindje - ronde 7
    19-03 - Nanette - 33 jaar - ronde veel - 2e kindje - 5 mk vanaf jan 2009
    20-03 - Marjolein-31 jaar-ronde 17- 2 miskramen- en 2 dochters. Eerste dochtertje geboren en gestorven jan'08,2e dochtertje dec'08
    23-03 - Leonieke - 34 jaar - ronde1 - 2e kindje (Pimmetje*)
    23-03 - MamaVanDewi - 32 jaar - ronde 22 - 2e kindje
    25-03- suussuus-42jaar-ronde 14-3ekindje
    01-04 - Saskia33 -34 jaar - ronde 21 - 1 kindje
    03-04 - elba-30 jaar -ronde 13-2e kindje
    08-04 - Eternity - 31 jaar - ronde 13 - 1e kindje-IVF traject

13-04 - Mykelti - 32 jaar - ronde 21 - ronde 9*/19* -1ste kindje
    ?? - ?? - jippiejee - 30 jaar - ronde 20 - 1e kindje
    ?? - ?? - Alexandra - 34 jaar - bezig sinds 2008, ICSI-traject - 1e kindje

Afspraken:
    16-03 Mykelti gyn
    18-03 Leonieke bloedonderzoeken/ belastingstest
    19-03 kippenuitje Utrecht
    21-03 Sprokkel controle VK
    23-03 Karine intake VK
    24-03 Sanne1975 afspraak vk liggingsecho
    24-03 Karine 1e echo
    29-03 Leonieke kijkoperatie
    30-03 Kristel79 VK
    31-03 CM1978 extra echo
    31-03 Nanette spaarne zh ivm verkleving
    07-04 Natas79 20 weken echo
    20-04 Twijfel 20 weken echo + gyn
    10-05 Eternity echo + afspraak IVF arts

Bevaldata:
    14-11 - Snoetetoet - 34 jaar, 2e kindje --> Coen!
    01-12 - Femke32 - 34 jaar - 2e kindje --> Lucy!
    04-12 - Shadowcat76 - 34 jaar - 1e kindje --> Valerie!
    17-12 - Leonieke - 33 jaar - 1e kindje --> Pimmetje*
    23-12 -Goofychick - 35 jaar - 2e kindje --> Toine!

27-04 - Sanne1975 - 35 jaar - 1e kindje
    29-04 - Saffron - 35 jaar - ronde 7 - dochter 4, zoon 2
    02-05 - Rieanne - 33jaar - ronde 4 - 2e kindje
    12-05 - Femmelepem - 31 jaar - ronde 11 - eerste kindje
    16-05 - Sprokkel - 34 jaar - ronde 2 - 1e kleintje
    22-05 - Kristel79 - 31 jaar - ronde 20, 2de kindje
    27-05 - CM1978 -32 jaar - ronde 3 - 1e kindje
    13-06 - Jel1978 - 32 jaar - ronde 28 - eerste kindje
    23-08 - Natas79 - 31 jaar - ronde 8 - eerste kindje
    04-09 - Twijfel - 36 jaar - 4e kindje
    29-10 - Karine - 30 jaar - ronde 11 - 2e kindje

14. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    Hier gaat het goed... Beetje last van een weeïg gevoel de dag door en ben erg moe, maar voor de rest nergens last van dus ik mag niet klagen ;) :)

@ all: Ik reageer nog even na het eten... beloofd!!! ;)
    *knufffff*

15. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Twijfel tot nu toe heb ik er nog nooit naast gezeten maar dat wil niks zeggen. Heb je al echo's laten maken bij de gyn? Want ik wil je heel graag echoen. Alleen weet ik niet of dat kan. Bwen namelijk daar ook met de ziektewet en al zijn ze heel lief en redelijk, ik moet het natuurlijk altijd eerst vragen. En uiteraard is het gewoon gratis.
    Maar alks je een echo hebt stuur maar via pb. Kijk ik even

16. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Lente jammer dat je niet meegaat naar het uitje!!

17. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Leo: ook ik reageer even op je berichtje hoor. Ik vind het gewoon echt niet kunnen dat ze zo reageert. Ook al kan ik me voorstellen dat het anders en eng is. Toch roep je zulke dingen niet.
    Het blijft inderdaad moeilijk om dan eerlijk tegen haar te zijn. Maar je kan het beter wel zijn. Praat het iig uit met haar. Misschien flapte ze het er wel zomaar uit. ( wat ik me goed kan voorstellen want ik doe dat ook op de meest ongelukkige momentten) misschien bedoelde ze het niet zo. Maar dan toch om het op zo'n moment op zo'n manier eruit te gooien gaat mijn pet te boven. Het is verdorie jullie kindje!!!!

18. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Alex k*tterdek*tterk*tterk*t ik denk niet dat ik nog duidelijker hoef te zijn over get feit hoe erg ik het voor jullie vind. Hele dikke knuffel en heel veel sterkte om over dit verlies heen te komen.

19. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Karine goed dat het zo goed met je gaat op het weeige gevoel en de moeheid na dan. Ik kan wel gaan roepen dat het er allemaal bijhoort maar dat weet je zelf ook wel. Zorg goed voor je zelf en doe lekker rustig aan!!

Eternity: je vroeg nog naar de ervaring met de acupunctuur? Ik kan nu wel zeggen dat ik tot nu toe heel erg tevreden mee ben. Weet je ik dacht gewoon baat het niet, schaadt het niet. En ik voel me een stuk "öpgeruimder". Je kan het altijd zelf proberen toch? Verzekering vergoedt het in de meeste gevallen toch wel.

20. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    blij dat je nu kunt genieten van je mannetje..Wat fijn dat de therapie aanslaat!!!!

@uitje.. de kans is nog steeds het grootst dat ik meega hoor.. we weten zo langzamerhand hoe het afloopt met nette en dit soort streepjesdie zo blijven en langzaam duidelijker worden..

Deel Deze Pagina