Hét 30+ kippenhok! Nu met stokverwarming!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Alexandra2008, 26 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik kom straks ff wat nieuwe foto's van Toine plaatsen in zijn album.......zijn net met de koters in bad en onder de douche geweest (Toine voor het eerst onder de douche) zwijmel.........heerlijk dat alle twee de knullen weer lekker schoon zijn........vanmiddag eerste kraamvisite van de drie dit weekend......ga nu ff stad in.

Liefs

PS Mama van Dewi hoe is het meid?

2. C78

C78 Niet meer actief

Hi meiden,

Ik was nog even 20 pagina's lezen...

Gister heb ik toch voor de zekerheid getest en hij was omo wit...
    Ik heb voor volgende week maandag t/m woensdag de efteling geboekt. Weer even wat afleiding. Hopelijk komt oma snel!

Vanavond kom ik weer verder reageren op jullie berichtjes, ik moet Dewi nu ook bezig houden ;)

Fijne middag!!

3. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    @mykelti, lijkt me ook best een goed idee om het samen te doen, laat die anderen maar lekker. Misschien heb je dan ook even tijd voor een goed gesprek! Wel knap van je collega hoor, fijn zulke mensen! Sterkte!

@Jolanda, Knap van je deze beslissing, ik denk wel dat het een hele goeie is! Tuurlijk moet je even huilen, probeer ook even tijd te nemen om het te verwerken, want ook al is het jullie eigen keuze om niet verder te gaan, het is wel een wens en dus ook verdrietig dat het niet meer mocht lukken!

4. saskia33

saskia33 Niet meer actief

Vanmorgen IUI gehad. Gisteravond met twee asprientjes heel vroeg naar bed in de hoop dat de koorts wat zou dalen. Vanmorgen iets beter, toch maar voor IUI. Sasseman heel vroeg zijn potje ingeleverd. Het is wel erg klinisch allemaal, de intieme privébezigheid is ineens een stijbeugelstoel verhaal geworden. Na de IUI romantisch een kwartier in mijn blote... op behandelstoel blijven liggen met groen operatieachtig dekentje erover heen.... Hoeveelheid zaddjes manlief niet aan hoge kant vonden ze, kwaliteit wel goed. Na behandeling waren er nog 2,7 miljoen over en ze hadden liever het dubbele. Maar goed, it takes one to do the job nietwaar :) Verhoging nog steeds niet helemaal weg, dus doe lekker rustig aan vandaag.

5. lentebloempje

lentebloempje Fanatiek lid

23 nov 2009
    1.411
    0
    0
    bejaardenverzorgende
    zuid holland
    Hoop voor jullie dat het gaat lukken. Veel succes.

6. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Balen van de koorts, doe maar lekker rusig aan, laat ze nog maar een stukje horizontaal zwemmen anders, even lekker op de bank en laat je verwennen! Viel het verder wel mee? Hoop dat het in 1 keer goed gaat,dat zal toch geweldig zijn!

7. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    @rieanne wat fijn dat zijn koorts aan het dalen is.. dat was roch wel het belangrijkste begreep ik uit je posts..

@lente.. ook al met heftige beslissingen bezig.. pff meis.. veel sterkte om hier uit te komen met je man.. *knuf*

@goof.. ahww klinkt vertederend

@saskia.. gelukkig voelde jij je iets beter.. en hoe kunnen ze om zo'n tijd nou verwachten dat alle zaadcellen wakker zijn? 't blijven mannetjes he;)
    Ik hoop dat er 1 wakker genoeg was om het eitje te herkennen meis!
    *Swim nemo swim*

8. lentebloempje

23 nov 2009
    1.411
    0
    0
    bejaardenverzorgende
    zuid holland
    Hoi meiden

wat is het vanmiddag rustig in het kippenhok. is iedereen uit?
    Ben alleen thuis met zoontje. Kijkt zijn favoriete dvd de droomtuin.
    Man en dochter zijn samen op stap. Had iets nodig voor het internet , gaat nu erg langzaam.

9. lentebloempje

23 nov 2009
    1.411
    0
    0
    bejaardenverzorgende
    zuid holland
    Ben ik alleen of zijn jullie allemaal onzichtbaar. hoe doe je dat eigenlijk?:(:(:(:(:(

10. lentebloempje

23 nov 2009
    1.411
    0
    0
    bejaardenverzorgende
    zuid holland
    Joehoe waar zijn jullie?

dochter had gisteren voor het eerst een vriendinnetje thuis om mee te spelen. Zo lief op het plein kwamen ze hand in hand naar mij toe of ze samen mochten spelen.

11. lentebloempje

23 nov 2009
    1.411
    0
    0
    bejaardenverzorgende
    zuid holland
    Haak ook maar af zit nu tegen mijn eigen te kletsen.:$:$:$:$

12. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Agossi, wat lief!

Ik was niet onzichtbaar! ;):D

13. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    'K ben toch ook een beetje apart hoor...hou ervan om weg te dromen bij het lezen van de zwanger en wij jonge ouders...soms bekruipt me dan wel het gevoel dat het misschien nooit zal gebeuren, maar goed...;)

14. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    dat is heerlijk dromen mykelti;)

@lente wat schattig..

@stilte... ik zat heerlijk in bad met de badkamer deur open.. nettekind had ik chips gegeven en een filmpje op de laptop;) (ahumm heerlij pedagogisch onverantwoord.. af en toe moet dat)
    Wel boven trouwens. Dan kon ik haar horen..

Waren vanmiddag eerst naar de markt en de winkels.. en het was me een potje koud.. rillllllllllllll
    Nette's kleine danzell in distress moest gewoon huilen van de kou.. En da's anders best een bikkel

15. C78

C78 Niet meer actief

Saskia, wat fijn je eerste iui zit er nu echt op (in ;) ) Ik hoop dat het voor jullie echt een oplossing is!
    Voor jou beginnen nu dus ook weer de hele spannende wacht weken waarin je echt niets kunt doen...
    knuffel!

16. Alexandra2008

Alexandra2008 Fanatiek lid

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    Als jij er bij weg kan dromen, lekker toch! Ik kan het echt niet. Word er alleen maar verdrietig van.

17. Alexandra2008

Alexandra2008 Fanatiek lid

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    @Saskia
    Lekker chillen nu he, laat Sasseman maar lekker voor je zorgen.
    En inderdaad, 'it takes one to do the job', daar gaan we voor! Misschien moet je Rieanne nog even vragen om een goeie preek tegen de zwemmertjes. Kan nooit kwaad. ;)

18. C78

C78 Niet meer actief

Ik heb net weer een rekening gekregen van de wij jonge ouders... Ik had besloten deze ook niet meer te betalen. Ik vond het ook altijd heerlijk deze te (blijven) lezen, maar ik ben er eigenlijk wel een beetje klaar mee. Zodra ik dan toch echt weer zwanger ben vraag ik wel gelijk weer mijn (dan gratis) abonnementje aan. Voor nu maar even wat meer rust op babyfront...

19. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Wij jonge ouders enzo, mmm nee ik kan dat ook niet geloof ik, ook nog nooit aan gedacht trouwens, maar het idee alleen al wordt ik onrustig van...

20. C78

C78 Niet meer actief

Waar is iedereen verder?? Er is toch niet echt iets op de tv volgens mij?

Jippie, hou je er wel rekening mee dat ik al een tijdje op oma zit te wachten? Ze mag nu eerst naar mij!

Deel Deze Pagina