Hét 30+ kippenhok! Nu met stokverwarming!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Alexandra2008, 26 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. leonieke

leonieke Niet meer actief

Weet ik, maar ik begreep dat Goofy het op eerste symptomen 'gooide' en jij kieperde die weer overboord..;) en dat is niet nodig!
    Nee schattie, het hoeft inderdaad niet hetzelfde te verlopen!!

2. saskia33

saskia33 Niet meer actief

Mvl: fijn dat de vorige echo goed en dat je volgende week alweer mag!

Alex: leuk die twee poezendames zo in huis, laten ze je behang en meubels een beetje heel? Heb ook twee poezendames en ze hebben hele scherpe nageltjes. Leuke naam trouwens voor het nieuwe hok.

Marjolein: ik duim voor je dat het streepje op de test donkerder wordt.

3. leonieke

MVL, Nog 8 daagjes.. stoere! Je zit er veel rustiger in dan van het najaar he? Fijn te lezen!!

4. saskia33

Hexje: wat een ontzettend mooie dametjes zeg!

5. Sprokkel

Sprokkel Fanatiek lid

6 jul 2010
    1.165
    0
    0
    Waarom blijven de niet zwangeren weg..? Ik begrijp het hoor als je even zoals Eternity afstand wilt nemen omdat je het gewoon echt moeilijk hebt.
    Maar toch niet om de wel zwangeren? ik heb het gevoel dat de gesprekken altijd goed gebalanceerd zijn en dat iedereen erg met elkaar meeleeft. Alle verhalen krijgen een oor en dat vind ik in ieder geval erg prettig. Dit is echt een mix hoekje van het forum en dat vind ik mooi.

Hex, gefeliciteerd alweer met je prachtige wonders! Uiteraard mag jij je mening geven. Beter als mensen zeggen wat er aan de hand is. Ik weet alleen wel dat dat met die e-mails en het uitje niet bewust verkeerd is gegaan.
    Ik ben het met Alex eens dat ik het fijn vind rechtstreeks te horen als ik iets verkeerd zeg, het openlaten geeft mij ook een onbehaaglijk gevoel. Maar dat is jouw keuze.

Ik hoop dat je toch langs blijft komen, ons mooie verhalen over de meiden verteld en ons aan het lachen blijft maken zoals je zo goed kan! Knuffel!

6. Sprokkel

Sprokkel Fanatiek lid

6 jul 2010
    1.165
    0
    0
    Vreselijk nieuws over Eternity trouwens :x:x:x
    Meid, mocht je dit lezen...echt ik vind het zo erg voor je, een hele dikke knuffel!

7. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    'K zal het niet meer doen...en wacht " rustig" af... :D;):D

8. mvl

mvl Fanatiek lid

16 dec 2009
    3.699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    Sprokkel, dat durf ik niet te zeggen....Het valt mij alleen enorm op dat juist degene die er langer over doen om zwanger te worden, nu steeds meer afhaken.....en juist dan is het zo fijn om je ei kwijt te kunnen...

9. saskia33

Kan alleen voor mezelf praten natuurlijk. Ik schrijf sowieso de laatste tijd niet zoveel. Ben heel erg bezig met het medische traject en alle gevoelens die dat bij mij oproept. Dus dan zijn het aantal pagina's hier als ik weer eens bijlees wel heel erg veel en in het andere kippenhok wat minder, vandaar dat ik als ik al eens wat schrijf dat daar doe. Ook heb ik met vlagen het moeilijker met banners dan op andere momenten.

10. leonieke

All, ook ik haak hier nog 1 keertje op in...
    Natuurlijk weet ik niet van iedereen die wegblijft wat daar de reden van is.. mi kan het niet louter aan de leden in het hok liggen.. Er is voor ieder en ieders situatie begrip een aandacht..
    Natuurlijk krijgen degene die meer online zijn op dat moment meer persoonlijke reacties omdat ze actief meeschrijven. Maar dat wil niet zeggen dat wie er niet is dan ook meteen vergeten is...

Ook in het 30 en nog niet zwanger-kippenhok zijn dezelfde personen al een tijdje offline..
    Ik vind het oprecht vervelend dat zij zich zo voelen, maar het geeft nogmaals aan dat het dus niet alleen aan de zwangeren in dit hok ligt..

Ikzelf heb nu aan beide kanten ervaren hoe het is om een kip te zijn.. niet zwanger , zwanger en weer terug bij af.. en wat mij opvalt is dat je juist altijd wel aansluiting vind.. in welke situatie dan ook!
    Ik ben dan ook reuze blij dat ik jullie ken en heb soms veel meer aan ons clubje hier dan aan de 'echte wereld' om me heen..

Was dan ook echt een beetje stunned door de veronderstelling van vanmiddag.. hoezo zijn we geen goede club meer??

Meiden kom op, allemaal terug op stok nu. Iedereen mag zich voelen zoals ze zich voelt, en dit ook uiten.. maar graag open en eerlijk zodat niemand zich aangevallen of buitengesloten hoeft te voelen..
    Ik wil niet zonder jullie!!! Niemand uitgezonderd..

11. Alexandra2008

Alexandra2008 Fanatiek lid

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    Ja het is zeker naar voor haar, want ze moet nu waarschijnlijk aan de ICSI en dat is toch echt een hele stap zwaarder...

12. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    He bah (de leestekens pakt hij niet meer... ;)), zou ze zo snel al naar ICSI gaan? Bij wie blijven ze dan zo lang doorgaan met IUI? Als je zonder reden niet zwanger wordt??

13. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    amen... ;):d

14. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Pfff zie nu een reclame van de voetbalplaatjes van de AH...was gewoon vreselijk zo'n hele horde kinderen EN een opa :$ bij de AH. Als je een fatsoenlijke vraag stelt, krijsen ze allemaal door elkaar, dus ik heb de plaatjes maar gegeven aan het meisje dat haar mond niet open deed... wie vraagt wordt overgeslagen... ;):D

15. Alexandra2008

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    @MvL
    Ik leef met je mee meid... Heb je een beetje afleiding om de tijd te doden? (Twee kittens schijnt heel goed te werken als afleiding, heb ik eens gehoord. :D) *knufs*

Uhm... nóg wel. But they´re working on it. ;)

Ja die dames van mij klimmen ook gewoon langs mijn kleren omhoog tot aan de schouders, dankzij hun scherpe nageltjes... *zucht*

16. Alexandra2008

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    Eternity had me in een pb verteld dat het waarschijnlijk ICSI wordt ja...

Het ligt echt helemaal aan de kwaliteit van het zaad hoe lang ze doorgaan met IUI. IUI is wel bedoeld voor slecht zaad, maar ook weer niet té slecht. Het moet nog wel zinvol zijn. Als er te weinig goed zwemmende zaadjes bij zitten, is de kans nog steeds heel klein dat ze op eigen kracht een eitje kunnen bevruchten. En dan komt ICSI dus in de picture.
    (Maar ik ben dankbaar -en ongetwijfeld Eternity ook- dat die mogelijkheid er is hoor! Dikke pluim op de hoed van die Belg die dat uitgevonden heeft!)

17. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    Leuke nieuwe naam voor het nieuwe kippenhok Alex!!!
    Vooral de voorverwarmde stok is erg lekker... Al zit ik dan héél graag bij het raam in de buurt, omdat ik het altijd warm heb :D:D:D Of is dat plekje al bezet??

Hex: Fijn te lezen dat het goed met je gaat en met je meiden... Wat een plaatjes meissie!!! Geniet ervan ;)

*knuffff* @ all...........

18. mvl

mvl Fanatiek lid

16 dec 2009
    3.699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    Ik heb gelukkig lieve dinnetjes die heel veel op MSN zijn om mij te vermaken....En die kittens.....zou wel willen, leuk, maar er lopen hier al drie katten, twee konijnen en een cavia en een pony (die dan niet in huis:D) rond, dus al genoeg beestenboel...

Ik ben wel heel blij dat jij er de afleiding in hebt gevonden...Fijn dat het weer zoveel beter met je gaat...Zo klink je tenminste..Overmorgen je grote dag...Echt ik hoop en duim met je mee...

19. Alexandra2008

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    #59 Alexandra2008, 26 jan 2011
    Laatst bewerkt: 26 jan 2011
    Tja... ik ben het langste bezig van het kippenhok en ook ik heb wel een paar keer gehad dat ik er echt even niet meer tegen kon en nog heb ik dat wel eens. Ik denk dat het inderdaad wel moeilijker wordt naarmate het langer duurt. Ik weet bijvoorbeeld van Eternity ook dat zij dit zo ervaart. Het is het schrikbeeld van kinderloos blijven dat zo dichtbij komt... en ja, dan is het soms heel erg slikken als iemand heel beeldend verteld hoe prachtig het was om haar kindje op de echo te zien. Maar dat is nog geen reden voor de zwangeren om er niet over te vertellen hoor! Geluk en verdriet bestaat hier naast elkaar en voor beide is een plekje. Dat is nu juist het bijzondere aan dit forum. En voor de niet-zwangeren is er nog het "bijhok" voor als het even teveel wordt.

20. Alexandra2008

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    Ik moest hier heel hard om grinniken... heb een levendig voorstellingsvermogen. ;) Maarreh... die 2 blagen, die stampen zo hard door het huis met die pootjes op het laminaat dat ik ze ook gekscherend minipaardjes noem. :D

Ze zeggen toch altijd dat katten aaien stress reduceert? Ik kan dat beamen! Ze verschaffen me inderdaad heel veel geluk en ben daar heel dankbaar voor. Ik en mijn lief gaan 's ochtends tegelijk de woonkamer in om ze te begroeten, want dat is zo'n mooi moment. We zijn eigenlijk een beetje vader en moeder geworden. ;)

En thanks alvast voor het duimen!

Deel Deze Pagina