@Alex die katten van jou.....hahahaha...... @Rieanne, bloeddruk dus redelijk voor jou doen en de situatie. Hier.....................Sven heeft op het KDV met de potjes ronde meegedaan, luier af en op het potje!!!!!
@Rieanne Ik heb er helemaal geen voorgevoel bij. Daar wil ik ook niet aan, want dan praat ik mezelf een voorgevoel aan dat het raak is en daar durf ik niet aan te denken. Ik sta er nu relaxter in dan ooit tevoren, dus eigenlijk MOET het wel goed zijn dan, maar ik kan er niet op vertrouwen he... nee... ik reken gewoon op oma over 1,5 week en ik hoop dat ik dan meteen weer door mag voor de volgende ronde. Gewoon verstand op nul, blik op oneindig. @kattenfilmpje Nou echt, ik zou willen dat ik die actie van gister op video had, maar helaas... dat soort dingen komen toch altijd onverwacht.
Dames, ik lees wel mee, maar heb weer wat last van mijn hormoontjes helaas... Alweer een jankbui gehad net. Ik voel het gewoon opkomen, dus oma, kom maar op! De MMM komt nu wel erg dichtbij... 8)
@alex.. ik schrijf graag op wat jij denkt thuis ren ik naar het forum en denk ik snel posten voor alex @rieanne.. ik geloof ook in intuïtie.. 't is altijd jammer dat je anderen er van moet overtuigen Maar de logeerkamer is dus bijna af.. kunnen we snel bij jou slapen Ik wil wel een kingsize bedje @goof.. ahwww.. lijkt me zo lachen bij een jongetje.. Met meiske gaat alles wel naar beneden.. maar bij een jongetje is dat altijd maar weer de vraag (gaat over potje van sven.. toch maar even er bij zetten) @mykelti.. Als mijn armen lang genoeg waren vanuit het hoge noorden kwam ik je persoonlijk een knuffel geven. voor nu geef ik je een digitale. ik maak me (en nu moet ik voorzichtig zijn, want de toon van een getikte post kan anders klinken dan jij het in reallife bedoelt) wel een beetje zorgen om je lieve meid. Je klinkt de laatste tijd zo neerslachtig.. Niet als de mykelti uit het begin.. Pas je goed op jezelf lieve meid? ('t is goed bedoelt en niet bemoeizuchtig hoor)
Het gaat wel goed met me hoor lieverd! Ik heb alleen altijd erge last als mijn temp heel erg keldert. Dat komt door de hormo's en daar word ik soms wat sip/emotioneel van. Heb geen echte depri buien zoals vroeger. Kijk ook onwijze uit naar volgende week, gezellig eerst een hotelletje pakken, daarna promotie en weer een paar daagjes bij de familie. Echt leuk! Ik ben gewoon soms een beetje verdrietig omdat we aan alle kanten ingehaald worden en het gewoon niet lukt. Dan ga je toch nadenken over wat er mis kan zijn. Of dat de arts straks eist dat ik nog 15 kg afval voordat we hulp krijgen...gewoon muizenissen dus....maar op andere momenten ben ik wel weer blij dat we hulp gaan krijgen (althans, dat hopen we maar dan...) Fijn dat het lesgeven weer zo is bevallen!
gelukkig!!!! En ik snap dat je neerslachtig wordt van alles en door iedereen ingehaald te worden... Pfffffff zat een baby er maar als je er alleen maar aandacht (maar dan uiteraard alleen voor ons uiterst capabele mamies to be)
@Mykelti Ik snap het ook hoor, dat je daar verdrietig van wordt, want ik voel het immers ook. Ik zat net even op internet Tienermoeders te kijken... *zucht* Maarrrr ik hoorde net zo'n leuk nieuwtje! Een kennis van mij is al jaaaren bezig met zwanger worden/blijven en heeft al een hele reeks aan miskramen gehad. Zij is nu 46(!) en 4 maanden zwanger! In Nederland wilden ze haar niet meer helpen en in België is ze doorverwezen naar Spanje en daar is ze d.m.v. eiceldonatie (plus zaad van haar eigen man) zwanger geworden. Na haar embryo transfer zeiden ze daar gewoon "U bent nu zwanger." Wat een absurd positieve benadering, maar ze hadden gelijk! Dit nieuws geeft mij moed!
Hoera! Gevonden hoi allemaal, even een snel berichtje van mij. Het gaat gelukkig allemaal nog steeds goed. Wel ben ik nog vaak misselijk en erg moe, maar als ik mijn energie een beetje verdeel dan lukt het allemaal wel. Helaas heeft de griep hier ook toegeslagen; de jongste en oudste zijn ziek. En zoals het bij echte mannen hoort ook erg zielig Ik zal zo proberen even wat terug te lezen en te reageren.
beschuitje: balen dat deze maand weer een gemiste maand is. Hopelijk komt er volgende maand niets tussen. Wat goed zeg dat je al zoveel bent afgevallen. Het gaat echt super! Mykelti: zo, jij bent ook alweer veel afgevallen. Goed hoor van je dat je het nog steeds volhoudt. En af en toe "zondigen" moet mogen op eet-gebied; toch? Jippie: bij de oudste hebben we een kraamfeest gegeven toen hij uit het zkh kwam (na 2 mnd) maar ik moet eerlijk zeggen dat ik kraamvisites toch gezelliger vond. mvd: gelukkig weer wat meer duidelijkheid voor jou; hopelijk wordt dit jullie maand. goofy: ik hoop dat je wasmachine zich bedenkt en het weer goed gaat doen. Wat een gedoe op je werk zeg, bah dat kun je er nu ff niet bij hebben. Lekker onnadenkend om jou daar nu mee lastig te vallen. :x Jolanda: met mij gaat het goed; op de bekende kwaaltjes na. Maar ik moet mijn tijd en energie een beetje goed verdelen en gebruiken, dus vandaar dat ik hier een tijdje niet geweest ben. Jouw ongi klinkt wel heel erg heftig! Ik zou ook heel erg geschrokken zijn als ik jou was. Is het al wat minder? nanette: wat goed om te lezen dat je weer aan het werk bent; gelukkig dat het weer als vanouds was. Blijf nog wel even rustig aan doen he. Rieanne: goed dat je bloeddruk weer mooi is; gebruik je nog medicijnen? Wel erg zielig voor Tom dat hij weer ziek is, ik hoop dat je snel weet wat hij heeft. Mykelti: he bah, wat vervelend dat je je zo emo voelt door die vervelende hormonen. Hopelijk is dit de laatste keer meid. Sanne: dank je wel voor je lieve woorden. Sorry voor iedereen die ik vergeten ben.
@Mykelti lieve mykelti, ook vanaf hier een hele dikke knuffel voor jou, oh had het zo gehoopt voor je. Laat de tranen maar ff lekker de vrije loop. Lekker even uithuilen. @Twijfel, hoe is het met jou dan??
Hey kippies... Hier ook weer even een *knufffff* brengen aan jullie... Ik heb deels bijgelezen, maar het was wel weer erg veel Vanaf nu doe ik weer mee
goofy: eigenlijk gaat het best goed, maar moet er nu al wel weer vandoor want de hoofdpijn komt weer. karine: leuk dat je er ook weer bent
Thanx Twijfel!!! Ben ook blij dat ik er na 3 dg weer ben Al moet ik zeggen dat ons verjaardagsweekendje bij de familie van manlief erg gezellig was
he twijfel fijn om jou ook weer even te lezen.. Ik hoop dat je je snel beter voelt.. Maar het is voor het goede doel Hier denk ik ook griep.. m kijn meiske kreeg gisteren koorts en vandaag ook.. Niet schrikbarend hoog zit steeds tussen de 38 en 39 c.. Maar nettekind is een netjes ziek meiske.. die is altijd nog vrolijk (ook als ze heel erg ziek is.. dan is het wel vervelend.. want duurt vaak even voor de artsen mij geloven dat ze echt heel erg ziek is.. zucht...) Licht alleen steeds 's middags te slapen.. maar als dat alles is
Kippenlijst NOD: 26-01 - MamaVanDewi - 32 jaar - ronde 20 - 2e kindje 29-01 - suussuus- 42jaar- 3ekindje- ronde 12 31-01 - Mykelti - 32 jaar - ronde 19 - ma in ronde 9 -1ste kindje 05-02 - lentebloempje-34 jaar-ronde 18-gaat voor derde kindje. 07-02 - elba-30 jaar -ronde 11-2e kindje 10-02 - Alexandra - 34 jaar - ronde veel, ICSI-traject - 1e kindje 12-02 - Saskia33 -34 jaar - ronde 19 - 1 kindje 14-02 - beschuitje - 32 jaar - 1e kindje - ronde 6 15-02 - Nanette - 33 jaar - ronde veel - 2e kindje - 5 mk vanaf jan 2009 18-02 - Karine - 30 jaar - 2e kindje - ronde 11 01-02 - knuffel - 35 jaar - ronde 15 - 1e wondertje ??-?? - jippiejee - 30 jaar - ronde 20 - 1e kindje ??-?? - Leonieke - 33 jaar - ronde 1 - 2e kindje (Pim*) ??-?? - Eternity - 31 jaar - ronde 12 - 1e kindje Pauze- Bieb - 31 jaar - ronde tel kwijt - 1e beeb Afspraken: 26-01 Elba 1e afspraak gyn 28-01 Alexandra cryo terugplaatsing 31-01 Leonieke uitslag vwp + intake anaesthesist 01-02 Leonieke kijkoperatie 03-02 MVL termijnecho en intake prenatale screening 05-02 Natas79 tweede termijnecho 07-02 CM1978 afspraak VK 07-02 Sanne1975 afspraak VK 07-02 Sprokkel afspraak VK 10-02 MVL afspraak gyn 11-02 Twijfel suikertest 12-02 Sanne1975 3d/4d pretecho 16-02 Twijfel controle gyn 28-02 Knuffel afspraak gyn 01-03 MamaVanDewi controle gyn Clomifeen 16-03 Mykelti gyn 01-03 Twijfel nekplooimeting en bloedonderzoek 31-03 CM1978 32 weken echo t.b.v. placentalocalisatie Bevaldata: 14-11 - Snoetetoet - 34 jaar, 2e kindje --> Coen! 01-12 - Femke32 - 34 jaar - 2e kindje --> Lucy! 04-12 - Shadowcat76 - 34 jaar - 1e kindje --> Valerie! 17-12 - Leonieke - 33 jaar - 1e kindje --> Pim* 23-12 - Goofychick - 35 jaar - 2e kindje --> Toine! 04-01 - Hexje - 33 jaar - 1e kindjes --> Marouscha en Elvira! 27-04 - Sanne1975 - 35 jaar - 1e kindje 29-04 - Saffron - 35 jaar - ronde 7 - dochter 4, zoon 2 02-05 - Rieanne - 33jaar - ronde 4 - 2e kindje 12-05 - Femmelepem - 31 jaar - ronde 11 - eerste kindje 16-05 - Sprokkel - 34 jaar - ronde 2 - 1e kleintje 22-05 - Kristel79 - 31 jaar - ronde 20, 2de kindje 27-05 - CM1978 -32 jaar - ronde 3 - 1e kindje 13-06 - Jel1978 - 32 jaar - ronde 28 - eerste kindje 25-08 - Natas79 - 31 jaar - ronde 8 - eerste kindje 28-08 - Mvl- 36 jaar - 4e kindje- 3 MA nov09/ mei10/ okt10 04-09 - Twijfel - 36 jaar - 4e kindje Hallo, dames, daar was ik ook weer eens. Helaas met oma, dat dan weer wel. Meteen onze volgende afspraak bij de gyn in de lijst gezet... Voor iedereen die daar zin in/behoefte aan heeft een dikke knuffel (moet mijn naam wel in eren houden natuurlijk).