Wanneer ga jij met verlof Sanne? 6 weken ervoor of 4 weken ervoor? Ben nog een beetje aan het twijfelen.
Mvd even een stomme vraag. Maart je bent nu aan de clomifeen terwijl je cyclus wel regelmatig is. Dus je hebt dan wel een eisprong toch?
Ik heb 4 weken gedaan, moet maar afwachten hoe dat gaat Maar ik heb het voordeel dat ik ook vanuit huis kan werken, dus op slechte dagen hoef ik de deur niet uit als ik geen afspraken heb.... Wilde graag meer na de bevalling en denk dat ik me in die 4 weken toch wel een beetje ga vervelen.....Ben nu eenmaal een gezelligheidsmens
Zelfde hier. Maar we hebben bijna tegelijk verlof samen met een hoop andere kippies dus vervelen hoeven we niet echt omdat we dan met zijn allen op zp zijn
@Nanette: thanx voor de info! ga me er zeker in verdiepen! En ik ben blij voor jullie te horen dat het met Nettemeis de goed kant op gaat! @Saskia: sapnnend hoor! Maar koorts heeft bij de vrouw niet zo heel veel invloed (bij de maan daar en tegen..) @Rieanne: eindelijk dus een soort van goed nieuws over je kleine grote man! Nu maar hopen dat hij dan maandag ook ecth weer naar school kan (dan gaat het dus een stuk beter) @Mykelti: jij houdt het wel spannend hoor!!! @de rest: sorry, mijn hoofd is net een zeef!! Knuffel!!
he meis... daarom hebben we indertijd de lijst kippenlijst genoemd.. heof je alleen op zoeken te klikken en dan kippenlijst in te vullen en tadaaaaa hij verschijnt.. sorry ik was alweer half weg.. Ik kijk nml criminal minds.. lees half half een boek en zit hier.. 1 van die dingen verliest steeds even mijn aandacht Maar het gaat de goede kant op hoor! ze eet nog steeds niet, maar ze drinkt voldoende. zeker als je het waterijsje ook meerekent.. verder is haar buikje leeggepoept. maar blijft ze wel krampen houden en lichte koorts.. Dus nu is ze echt een op een koninklijke manier ziek.. ze heeft door dat ze ons nu kan laten rennen Daar is ze goed in.. Mama ik moet kussentje van mijn bed owww ik heb zowww kramp.. pakt papa even mij drinken mag ik dora kijken mama.. ik ben beetje ziek (dat hebben ze snel door hoe dat werkt)
Haha lees nu je post over Nettekind, veel te slim die kleintjes Lente, jouw NOD komt er ook aan zie ik, hoe voel je je?
Femme, ik ga 6 weken ervoor, rustig aan . Erna neem ik nog wat vakantie, mij zien ze lang niet terug Sanne, bij mij ging ze de laatste 10 minuten ook met zonnestraaltjes aan de gang , werkte wel, lag bijna te tukken! Daarvoor waren het oefeningen, dus geen gezweef.
Met mijn vriendin gaat het nog niet goed. Hoofdpijn, buikpijn en de koorts loopt bij vlagen op tot 40 graden... In het ziekenhuis blijven dus, ze hebben geen idee wat voor infectie het is. Ik ga ff rustig tv kijken weer, gedachten verzetten. Tot morgen!
Wij hebben ook oefeningen gedaan, maar wel van dat slappe gezever erbij van ga naar die spier toe en focus dit en voel dat.....
absoluut sanne.. en dat weet ze ook! het was echt een opluchting dat ze haar streekjes weer terugkreeg
Oeps... Ben jij nu over een paar weken ook zo'n zweef...euhm dame???? Moest wel om je lachen: tropisch eiland op aan hard matje op een koude vloer haha
ja wel ok eigenlijk! Ik had een mentorles en ze vinden het zowaar fijn om mij te zien Dus na de les bleef er nog een groep een dik half uur hangen met wat vragen en kletsen enz.. Voelt toch goed hoor als de leerlingen blij zijn dat je er bent