@Alex, van je berichtje van vorige week, ik zou op zich thuis kunnen blijven en fulltime het moederschap in (eehhhhh oja dat zit ik al ook als ik werk maar fulltime het huismanagement in......huisvrouw vind ik zo denegerend, want mennn wat is het een zware job....) Maar ik heb voor mijn eigenwaarde wel wat andere dingen nodig, zoals twee dagen werken. Echter valt hier steeds vaker om hier wat in de buurt te zoeken maar dat valt niet mee. De stichting is niet hetzelfde dus je krijgt opnieuw ene jaar contract. Maar tja, anders durf je nooit te wisselen dus waarschijnlijk ga ik van het weekend wel ff neuzen. Of een open sollicitatie schrijven, dat gaat sneller in dit geval. Enne, jij mag altijd met mij meedenken hoor, vind ik juist wel prettig, mensen die altijd met je meepraten schiet je ook niet altijd wat mee op toch?
Jajaja... jij en je dirty mind en je kanten voedings-bh. *rofl* Maar inderdaad Nanette, waar heeft Nettekind dat idee opgedaan?
nou inderdaad goof is on the move.. ik heb dat nooit Ik vroeg het mij serieus af hoe ze daar bij kwam.. wij hebben het niet boven het bed mochten jullie je dat afvragen Maar op ballet hebben ze wel een spiegelplafond volgens mij
hmmmm... ik ben nog niet overtuigd haha. @Alex, zit met smart te wachten haha... klinkt erg gezellig die poezevriendjes van jou. Daar is onze garfield lookalike maar saai mee al viel ze vanochtend wel heel elegant van de vensterbank af hihihihi en dan die blik... dit was helemaal gepland, lag helemaal niet in heel diepe slaap en dat ik nu op de grond sta betekent gewoon dat ik even mijn benen moet strekken. En dan heel snel een plekje zoeken om je wonden te likken haha
Hmmm..........ik ben ook niet overtuigd..............en die dirty mind, waar je hier mee omgaat wordt je mee besmet......hihihihi.......
@schaam..........iemand vroeg of ik al reactie van mijn werk had, yep.......heb een hele nette mail geschreven waar ik uitlegde dat ik niet kwam en waarom niet, ze schreef toch dat ze de beslissing begreep maar dat ze het jammer vond....bla bla bla....beetje inspelen op mijn gevoel zeg maar......daar trappen we mooi niet in. Maar weer een overwinning op mezelf, want heb weer nee kunnen zeggen (een vak apart) Oke, ik ga kijken of meneer hier op bed wil.......zul je zien, Toine ligt al een tijdje te slapen, dus die wordt zo weer wakker.....lekker ritme die twee, ook goed op elkaar afgestemd .....NOT....hahahaha.... *zo kan ik die kanten bh nooit gebruiken waarvoor hij OOK kan dienen , want lig nu nog op apegapen in de avond*
*proest* krijgen wij nou de schuld.. Ik gedraag mij altijd zo vreselijk correct Zie je het circkeltje boven mijn hoofd niet?
Je zit niet op een schopstoel begrijp ik. So what als je even een tijdje niks hebt? Als je maar iets vind waar jij je prettig bij kunt voelen.
mijn zus haar zoontje is bij mij.. Hij is met mijn dochter aan het kletsen "zal ik jou leren lezen?" (hij is 5 maar leest als een idioot.. ook engelse teksten.. kwamen we per toeval achter.. heeft hij zichzelf aangeleerd..) "nee!" (mijn dochter is nml liever lui dan moe en kan al wel letters lezen.. dus wat nou leren.. ga je daarvan zweten) "maar dan ben je net zo slim en knap als je mama!" (kijk die jongen heeft het door! die komt er wel in het leven)
houdt wijselijk enige commentaar voor zich haha. Dat ritme trek je nog wel een keer gelijk....ooit! Wel knap van je dat je bij je besluit blijft en je niet laat overhalen doordat ze op je gevoel spelen!! knuf
Dat akelige glinsterende rondje van ... tja wat zal het zijn multiplex???? Vroeg me al af wat het moest zijn maar nu snap ik hem haha
het beeste heeft zo een gecompliceerd leven... ga je een keer neer wordt het meteen gezien, tja dat noemen ze nu ouder worden haha.
Nieuwe blog is up! Nanette, die ga jij vast leuk vinden schat ik zo in. (Nee, het gaat niet over plafondspiegels, wees gerust. )
hihi, heb net je blog gelezen, vast net niet de nieuwe dus ik ga maar weer even terug naar je blog. Ik hbe heel veel respect voor hoe jij schrijft en idd, deze baby wordt dan misschien niet romantisch tussen de lakens gemaakt hij komt wel in een heel mooi en vooral liefdevol nest... zeker weten!! Ik heb je filmpje op mijn hyves geplaatst... wij krijgen zoveel reacties in de trant van hoezo zo lang gewacht na Tom en dan denk ik weet je misschien wel lang gewacht maar wij hadden al iets heel bijzonders en dat is echt niet voor iedereen weggelegd. Twee dinnetjes van mij zitten in de molen dus alleen al voor hun zou ik het fijn vinden als hyves "vriendjes" zich een keer achter de oren krabben en denken goh... wij hebben toch wel heel veel geluk gehad. Zo nu tranen drogen en verder lezen Dapper wiefke!!!!