Hét 30+ kippenhok! Nu met stokverwarming!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Alexandra2008, 26 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alexandra2008

Alexandra2008 Fanatiek lid

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    Ik kan me niet voorstellen dat iemand dat denkt. Jij bent juist zo'n lieverd! Niet op jezelf betrekken hoor!
    We hebben in dit hok al wel eerder "crisis" gehad en dat is ook weer helemaal goed gekomen. ;) (Het blijft natuurlijk wel een kippenhok he, af en toe dwarrelen de veren in de rondte. ;))

2. C78

C78 Niet meer actief

Hahaha, kijk jij maakt mensen ook altijd gewoon weer aan het lachen!! :D

3. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    sorry hoor, maar dat beeld hadden mijn hubby en ik hier ook voor ogen... :p:p:p
    Weet niet waarom ik het zo luchtig opneem, maar mss wel omdat ik op mijn werk doorlopend van dit soort " opstootjes" meemaak en die lopen altijd met een sisser af... ;):D

4. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Ik hoop dat jij er ook geen last van hebt!
    Ben hier ook een beetje bang voor de hormo's, ook omdat ik geen pil kan verdragen omdat ik dan depri wordt...8)

5. Sprokkel

Sprokkel Fanatiek lid

6 jul 2010
    1.165
    0
    0
    Lieve Hex, out in the open ben ik dus ook voor...maar sommige persoonlijke dingen had ik bewaard voor een pb.
    Ik vind ook dat het aan de mensen persoonlijk is om hier op te reageren, dus ik hou me er nu buiten.

6. Sprokkel

Sprokkel Fanatiek lid

6 jul 2010
    1.165
    0
    0
    Gaat zich bezinnen op de lasagne en daarna mijn reactie-lijst op oude berichtjes afmaken en hier plaatsen.

Braaf zijn he allemaal ;)

7. Bieb

Bieb Fanatiek lid

1 dec 2009
    1.311
    0
    0
    Ik weet niet of het nu gewaardeerd wordt dat ik ook nog even langs kom.
    Nadat ik ook al zo'n lange tijd niks van me heb laten horen.

Maar ik denk dat wat hexje zegt wel is zoals ik het ook voel....
    Ik denk ook dat na zo'n lange tijd je vaak krijgt dat sommige mensen je wel liggen en sommige mensen niet en mijn idee daarvan is dat als er minder mensen zijn die je wel mag dan heb ik hier ook weinig meer te zoeken.

Wat ik ook moeilijk vind is die balans te maken als ik hier opschrijf dat ik wel wat klachtjes heb probeer ik dat te relativeren maar wil het ook graag delen en als ik dan hier hoor van alle kanten dat het zwangerschapskwaaltjes zijn wordt ik erin mee gesleurd en dat is ook heel logisch van alle kanten maar dat houd mij niet met twee benen op de grond en krijg ik nog meer hoop en wordt de teleurstelling alleen maar groter.

En ik vind ook dat er veel negatieviteit is en daar kan niemand wat aan doen maar ik vind het wel moeilijk om daar mee om te gaan.
    Dus heb ik ervoor gekozen om weg te gaan.
    En dat bevalt me heel goed ik heb de mensen om me heen die mij die positiviteit geven wat ik zoek en daar ben ik ook super blij mee.
    En ik ben blij dat ik hier toch heb gevonden wat ik zocht en ik hoop dat iedereen dat hier kan vinden op welke manier dan ook.

8. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Lieve Hex, ook ik moet me aansluiten bij Nanette. Er was juist toch ook een topic gemaakt waar mensen zich terug konden trekken??? En hier kon je toch alles plaatsen wat je wilde??? Juist dat maakte het allemaal ook zo breed hier.
    Afgelopen weken?
    En als je iid je mening geeft prima uiteraard, maar dan moet je het iid niet zo open laten, want dat geeft de mensen ook de gelegenheid om dingen uit te leggen.

Anyway.........

Oh ja en ik weet wel ZEKER dat Kristel dat niet zo heeft bedoeld, en ik vind (maar dat is mijn mening) dat je haar hier ook te kort in doet. Ze neemt hierin altijd het voortouw, en zorgt dat er toch weer wat gepland wordt, BIJ JOU IN DE BUURT notabene, dus vergeten.....ehhhhh......enne iid we hebben zo met je meegeleefd, wat dacht je van alle kaarten die je hebt gekregen.......die zijn en waren bedoelt voor jou en omdat we toch iets met elkaar als club hebben.

Zijn het ook niet je hormonen en labiliteit die wat opspelen? Want dat kan heel goed nu.
    Meid niemand is je vergeten, en ik vind dat iedereen hier IN DIT HOK, gewoon moet posten wat ze willen, zeker omdat er ook dat andere topic is. Dus vind het jammer dat je er zo over denkt, maar ieder zijn mening.

Ook ik ga ff in je album gluren.

x

9. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Me too!

Dames, ik ben exit. Gaan naar een promotiefeest in A'dam, dus morgen pas weer van de partij!

Enne, elkaar niet doodpikken vanavond hoor! ;):D

10. C78

C78 Niet meer actief

Ik heb ook veel klachten gehad van de pil inderdaad...
    We zullen het afwachten. (het is voor het goede doel ;))

11. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Bieb meis, heel begrijpelijk, en ik vind dat je het goed verwoord, snap het heel goed dat je mee wordt gesleurd. Doen waar je je goed bij voelt.

@Mykelti veel plezier meis!

@Jippieeeeee hoe is het met je???

12. C78

C78 Niet meer actief

Bieb, juist leuk dat je weer even langs komt en iets laat horen!! Ik ben vast niet de enige die benieuwd is hoe het met je gaat!
    Ben je nu nog aan de progesteron? Hebben ze eigenlijk nog je progesterongehalte bepaald in je bloed?

13. C78

C78 Niet meer actief

Ik ga weer even op mijn warme stokje zitten (mijn nagels doen ;) )

Ik kom straks nog wel even bijlezen want in dit tempo... dat gaat me morgen anders niet meer lukken :D

14. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik ook niet meis, ik ook niet...........vind het heel erg jammer.

15. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Mykelti ik vind je kaartje wel mooi, maar je kan er nog zo weinig van zeggen helaas..........

@Hex, het is het laatste wat ik erover zeg, ook jij mag je gevoel uitten maar zoals door meerdere gezegd, en alex verwoord het heel mooi, als je het zo open laat gaan mensen dingen invullen zo ook ik...........

16. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Hier sluit ik me bij aan, het is nu eenmaal zo dat als je al 20 keer hetzelde heb meegemaakt je er ook niet zoveel meer over te vragen, of over te kletsen. Geen spanning meer of je een posi test heb (ga er al vanuit dat dat niet zo is, sterker nog ik test al niet meer. Ik denk niet dat als je in een ronde of 10 zwanger bent geworden niet kan voorstellen hoe het is. Het is gewoon niet meer leuk en spannend op een positieve manier. De gesprekken doe we hadden in het begin hier op het forum; voel je al wat? Hoe zit het met vruchtbaarslijm etc etc is allang een gepasseerd station. Je probeert dan het leven weer op te pakken en als je dat probeert dan moet je niet 3 uur per dag op een zwangerschapsforum zitten. Niet omdat het niet gezellig is in het hoe of omdat zwangeren rot doen, maar gewoon omdat het beter is voor mezelf. Vandaar dat het een uitkomst is dat er nog een hokje naast is waar je maximaal 10 berichtjes per dag hoeft door te lezen, zodat je niet helemaal het contact kwijt bent met de kipjes. En als jullie nieuwsgierig zijn na hoe en wat bij de niet zwangeren kunnen jullie gerust een kijkje nemen in het hok, net als ik hier af en toe kom kijken. Maar reageren is zoooooo moeilijk omdat je nooit kan bijhouden wat het allemaal met iedereen is gebeurd en ik wil niemand het gevoel geven dat ik niet op dat bericht wil reageren, dus heb ik min of meer besloten om niet te reageren, kan ik ook niemand overslaan. Ik hoop dat jullie een beetje beter begrijpen waarom ik althans minder hier ben . Ja ik heb inderdaad steun nodig, ja het is heel moeilijk om zo lang te moeten wachten en dan nog niet eens te weten of het wel gaat lukken, maar ik wil er niet in blijven hangen! Ik moet verder!

Knuf en ik ben jullie niet vergeten!!!

17. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    @Bieb, fijn om weer eens van je te horen, mooi omschreven, dikke knuff!

18. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    @Jippejee heel begrijpelijk, ik lees ook regelmatig in het andere hok. Dikke knuff.

19. leonieke

leonieke Niet meer actief

Meiden als Hexje niet meer komt prima, maar kan iemand me vertellen wat ik in godsnaam voor ernstige dingen heb gedaan?

20. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Ik begrijp dat ook nu mijn kop op het spel zet, maar ga het toch even voor Hex opnemen nu.
    Leo ik neem aan dat je zelf ook weet dat je niet altijd even tactisch uit de hoek komt. In sommige gevallen kan ik me heel goed voorstellen dat dat bij de "lezer" niet altijd even "prettig" overkomt. Dat zal (neem ik aan) zijn wat Hex bedoelt met respect hebben voor andermans gevoelens

Deel Deze Pagina