Hét 30+ kippenhok! Nu met stokverwarming!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Alexandra2008, 26 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Beschuitje goed bezig meis. Al 8 kilo!! Dat gaat snel.

2. Sanne1975

Sanne1975 Fanatiek lid

20 apr 2010
    2.173
    0
    0
    Flevoland
    Zwaait terug! Heel veel plezier straks met je dinnetje....

3. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Goof veel plezier vandaag en leg de zakdoekjes maar alvast klaar!!!! Vergeet geen foto's te maken he

4. Meijke

Meijke Niet meer actief

Femme, hoe is het met jou?

Natas, veel plezier bij je echodate :)!

Beschuit, 8 kilo al, wauw! Goed zeg!!

Mykelti, ook ik kwam naar je temp gluren en de dagen tellen. 16 DPO al :$, toch wel spannend!

Alex, een knuffel voor jou.

5. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Thanks meiden!!!!

@Beschuitje, iid al veel zeg, you go girl!!!

En nou ben ik echt weg.

6. Alexandra2008

Alexandra2008 Fanatiek lid

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    Goedemorgen kippies.

Bedankt voor de lieve reacties op mijn post van gisteren.

*snik* Wat vreselijk lief.
    Het is ook zoals je zegt, zelfbescherming. Ik moet iets he... die hoop komt telkens toch weer de hoek omkijken en telkens eindigt het in een teleurstelling. Veerkracht is leuk, maar als je voor de zoveelste keer weer naar beneden dondert begin je de moed op te geven. Ik voel me achteraf ook een enorme sukkel dat ik hoop heb toegelaten om me mee te slepen. Dat ik mezelf dingen wijsmaak terwijl ik gewoon realistisch wil blijven. Realistisch is het dat het toch een keer gaat lukken als ik bereid ben om misschien wel heel lang door te gaan.
    Ik heb nog 5 cryo's in de vriezer. Realistisch is het om er vanuit te gaan dat één er niet goed ontdooit. Dan heb ik nog 4 pogingen. Ik weet niet of ik daarna nog verder wil gaan en de hele rataplan met de punctie en de hormonen weer wil doorstaan... het is zwaar.
    Voor wie niet afhankelijk is van medische hulp: kun je je voorstellen dat je nog 4 rondes de tijd hebt om zwanger te worden en blijven? Dat zet wel wat druk op de ketel...

7. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Rieanne, wat heb je dat mooi verwoord naar Alex toe!!! Mijn complimenten..........en sluit me er helemaal bij aan!

8. Sprokkel

Sprokkel Fanatiek lid

6 jul 2010
    1.165
    0
    0
    @Mykelti, blijft spannend bij jou...! Maar ook raar. Fijn dat je er zo rustig onder bent. Wanneer ga je weer een test wagen?

@Alex, jij ook een goedemorgen he! ;) Blijven spuien meid, het kippenhok heeft een hele mooie afvoer aan de achterkant...
    Ik hoop vandaag weer een betere dag voor je!

@Marjolein, nee ik heb CA aan de VU gedaan in Adam. Wat heb jij gestudeerd dan? En leuk dat je weer even om de hoek komt kijken hier. Hoeft niet te reageren hoor, gewoon goed om te weten hoe het met je gaat!

Heb vorig jaar de knoop definitief doorgehakt en het roer omgegooid (zou Alex nog iets met deze spreuken kunnen?). Is heel gaaf, maar nog steeds erg spannend hoor. In de komende maanden weet ik of ik nog werk heb, dat hangt af van de aantal deelnemers aan de beurs. Dus het kan zijn dat ik tijdens mijn verlof weer mag gaan solliciteren :(. Nou ja, ik ga maar uit van het beste, want tot nu toe loopt het erg goed.

@Femke, Heeeeeeee leuk weer wat van je te horen. Hoe is het met de meiden?! En jijzelf? Druk zekers?
    Moest erg hard lachen om die 'uitruilverwarring' met Nanettes man...haha.

Wat voor kleur is je zoon nu? :D Wat heb je geverfd Goof?

@Eterenity, Fijn meid dat je er weer even bent. Ook jij, je hoeft op niemand te reageren. Het is gewoon fijn te weten hoe het met je gaat. Goed dat je een keuze hebt gemaakt. Het zal zeker ook een zwaar traject worden Hoop dat je goed tegen de hormonen kan! Maar je hebt alweer een moeilijke horde genomen, ik hoop dat de wachtlijst mega kort is en wens je veel dapperheid toe! X

@Natas, nog even en dan mag je weer kijken naar je kleintje. Ik vond het ook iedere keer spannend in het begin hoor. Maar zo gauw je dat hartje ziet knipperen kun je ontspannen en genieten. Succes!

:D:D:D ...lijkt ze niet stiekum een heeel klein beetje op haar mama?

Whahahaha, nog al zo eentje! Heerlijk, heb weer smakelijk gelachen deze ochtend. Nu een lekker cappuccino zetten en dan kan ik er weer helemaal tegen aan. Thanks! :D

@Beschuitje, hee lekker dun kippetje!! Wat leuk dat je weer af en toe om het hoekje je magere snoet laat zien! Echt super goed bezig meid, en nou door he?! Zodat je je straks helemaal lekker voelt in je lijf. Ik hoop dat volgende maand de Praxis bij jullie weer gewoon open is en je gratis een tube bizonkit meegeeft aan de kassa ;)
    SUCCES!

@all, gisteren was een pittige dag, maar ook goed. De mis was erg mooi, met hele mooie speeches. Toen haar dochters wat vertelden, stroomde het bij mij (en de rest van de mensen) natuurlijk over. Maar de meiden hielden zich heel goed, zo knap! Misschien waren de tranen ook al erg op na een week ellende. Daarna met mijn vriendin (de stiefmoeder van de kids) en een boel vrienden wezen borrelen. Wel ongelofelijk lastig hoe zij nu een balans moet vinden tussen genoeg afstand houden en er toch zijn voor de kinderen. Maar daar gaat ze zeker in slagen want het is een topmens. Haar man is een super vader, maar goed het zal allemaal wel wennen worden en een moeilijke tijd nu.
    Zo heb ik dat weer van me afgeschreven ;)

Ik ga heerlijk genieten van een rustig weekend. Helaas zonder mn lekkere vent, want die moet werken :(

Jullie fijn weekend allemaal, enne braaf zijn he :p

9. Sprokkel

Sprokkel Fanatiek lid

6 jul 2010
    1.165
    0
    0
    Absoluut zet dat druk op de ketel, en ik weet niet eens of ik dat wel aan zou kunnen. Daarom is jouw reactie ook niet meer dan normaal! Ik zou het servies van Femke ook zeker aan diggelen gegooid hebben. Voor een vriendin van me was het na 3 rondes afgelopen, dat was zo'n heftige tijd ook en zo zwaar om dan verder te moeten gaan zonder die wens. Daarom hoop ik zo vurig dat jou dat bespaard gaat blijven. Je hebt al genoeg ellende hiermee gehad. En op een bepaald moment raak je ook gewoon op. Dus die zelfbescherming is denk ik heel gezond.

Realisme is wel lastig in dit opzicht trouwens, want de kans is misschien heel klein, maar ook bijna niet te meten, want zwanger worden heeft ook een heel groot deel onvoorspelbaarheid in zich. En dat is ook gekmakend, daardoor ontstaat ook die hoop waar je feitelijk niks mee kan. Ik zeg, gewoon doorademen en je gevoelens uiten en daarna de afwas doen en weer doorademen...meer kan je niet doen volgens mij. Knuf!

10. Sprokkel

Sprokkel Fanatiek lid

6 jul 2010
    1.165
    0
    0
    Ik ook! :)

11. Alexandra2008

Alexandra2008 Fanatiek lid

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    Thanks for asking. Vandaag een stuk beter hoor. Af en toe heb ik even een inzinking en meestal schrijf ik het dan niet op, maar gisteren dus wel.

Anyways!
    Gisteren stuurde m'n lief zo'n leuk filmpje door. :D Klik

12. Sprokkel

Sprokkel Fanatiek lid

6 jul 2010
    1.165
    0
    0
    Hahahaha, dat is echt een cute filmpje!! Ik zie echt die van Nanette of Rieanne voor me, van die lekker wijze droppies. :D

13. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    haha sprokkel ik lig dubbel om jouw berichtje aan mij..de praxis, ik dacht even waar gaat dit over.
    enne zo dun ben ik zeker nog niet , ik moet van mezelf nog 15 kilo ! Dus ben nog wel even zoet...
    Maar ik ben wel blij met alle complimenten van jullie , ben ook trots op het resultaat tot nu toe !

14. Sprokkel

Sprokkel Fanatiek lid

6 jul 2010
    1.165
    0
    0
    Haha, die van de bizonkit begreep je wel? :p;)

15. evelynw76

evelynw76 Bekend lid

23 nov 2009
    772
    0
    0
    Heej kippetjes,

Na hele lange tijd ff een kort berichtje van me...... Ben inmiddels gewend aan mijn nieuw leven in mijn nieuwe woning ;)
    Helemaal super..... met mij gaat het voor de rest goed.... druk met mijn werk en tja.... de liefde is ook van de partij.... heb een lieve leuke man leren kennen en het klikt echt super... hij woont in het westen hahah dus wie weet... wordt het dit jaar weer verhuizen..... hij heeft al 2 schatten van kids.... zijn echt lief en het klikt ook tussen ons wat natuurlijk helemaal super is.... en naast dit heeft hij nog steeds de wens om ooit te trouwen en een kinderwens.... dus wat wil ik meer.... we zijn echt gelukkig samen ;) dus wie weet kippetjes en mag deze diepvrieskip over een poosje uit de diepvries en gezellig met jullie meebabbelen hahaha

Ik heb me trouwens opgegeven voor 26 maart..... en asl het dan plaats vind ben ik zeker van de partij.... drie keer scheepsrecht he?

Nou, ik wens alle testers uiteraard veel succes..... alle zwangeren... veel eetplezier en geniet van de zwangerschap..... en alle die weer opnieuw moeten beginnen omdat oma op bezoek was: Good luck!!!!

Tot snel weer, jullie diepvrieskip :D

16. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    JA hoor sprokkel, ik snapte m ;)
    Evelynw wat fijn dat je weer helemaal gelukkig bent ! Hoop en duim voor je dat je snel weer de vriezer uit mag :D

17. C78

C78 Niet meer actief

Ik heb inderdaad wel wat gespannen borsten en verder heb ik het af en toe wat warm (maar nog geen echte opvliegers ofzo). Ik ga binnenkort maar beginnen met ovutesten. Hopelijk een duidelijke LH piek en dan nu ook wat eerder in mijn cyclus (ipv tussen dag 19 en 24)
    Ik ben ook erg benieuwd of er nu een echt ei gaat springen!

18. C78

C78 Niet meer actief

Je temp is wel erg mooi...
    Ik zou trouwens vanaf dag 23 tellen, dus dan zit je vandaag op 14 DPO. Morgen als je nog zo'n temperatuur hebt zou ik gewoon nog weer een testje wagen!
    Bij Dewi testte ik ook pas laat positief...

19. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Dacht idd zelf ook mijn ei op dag 22 te hebben gehad...maar probeer niets te verwachten. Ben met dat bruinige slijmverlies toch wel bang dat het, als het al zo is, ook weer verkeerd gaat aflopen...maar ben niet heel stressy ofzo, maar wel flinke buikpijn telkens...dus dan verwelkom ik oma alweer helemaal...en dat is ze er toch niet... ;):)

20. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    @Goofy: moest wel lachen om je post...;):D Veel plezier vandaag!

@Beschuitje: zo, jij gaat lekker! Volhouden! :)

@Evelyn: wat fijn om te horen dat het zo goed met jou en je nieuwe vriend gaat. Hoe het leven snel kan veranderen... ;)

@Alex: dikke knuffel meis!

Deel Deze Pagina