Hét 30+ kippenhok! Nu met stokverwarming!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Alexandra2008, 26 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anita2912

anita2912 Lid

6 feb 2011
    5
    0
    0
    hallo allemaal
    ik zou me graag bij jullie willen voegen
    ik zal me even voorstellen
    ik ben anita 31 jaar ben getrouwd
    en wij zijn nu bezig met ronde 15 pfff
    ik woon in venhuizen
    ben deze maand begonnen met temperaturen met lijst van de huisarts
    ik hoop dat alles goed komt
    groetjes Anita

2. rieanne

rieanne Fanatiek lid

3 nov 2008
    1.138
    0
    0
    deventer
    Welom Anita in dit gezellige kippenhok!!

3. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Hoi Anita,
    Welkom!
    Je mag ook mee doen (als je wilt in het 30+ en nog steeds niet zwanger hok, maar het hoeft niet, das een soort paralel hok voor nog niet zwangeren, maar hopelijk hoor je daar heel snel niet meer bij;) ).

Hier zit ik trouwens met een shot gun achter oma aan om haar te verjagen. Zijn er mensen die haar willen? Of moet ik haar ongericht de laan uit sturen?

4. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    Welkom Anita!

5. Meijke

Meijke Niet meer actief

Welkom Anita!! Ronde 15 al weer, hoop dat het snel raak is voor jullie.

Elba, ik zeg gebruiken die shotgun, kan ze niemand meer lastig vallen. Deze week dient ze ver van het kippenhok te blijven met de NOD's van Alex, Saskia, Beschuit en Nanette in het vooruitzicht!

6. Meijke

Meijke Niet meer actief

Lente, wat mooi dat je zoontje het zo leuk vond!

Toch een moeilijke beslissing lijkt me, hoe blij je ook bent met die twee boefjes :), knuffel voor jou!

7. Alexandra2008

Alexandra2008 Fanatiek lid

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    @Anita
    Welkom in ons kippenkwebbelhok! Zet jezelf maar op de kippenlijst als je wilt.
    Beetje lullig dat je ha je eerst nog laat temperaturen na zo'n lange tijd. Kon er niet eens een semenonderzoekje vanaf?

Whoohoo! Ik zie het al helemaal voor me, jij met een shotgun achter die ouwe tang aan. Ik stel me zo voor dat zij dat ouwe mensje uit die VW-reclame is. :D
    Maar misschien kun je d'r even vragen of ze van plan was bij me langs te komen, want als ze toch komt dan liever meteen want dan heb ik dat maar gehad.

8. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    Alex.. als oma bij jou komt maak ik haar af met een shotgun.. is het hele probleem gelijk ook opgelost trouwens!

@anita welkom in dit liefelijke hokje;)

9. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    nou.. da's afhankelijk van de man;) soms moeten ze fulltime vermaakt worden:D

10. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    Hahahaha.. inderdaad..
    mijn moeder deed aan voeden en vergat het op lieve dr Phil..
    Help mij!

11. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    hey lieve lente.. laatst had jij het er ook al over, dus ik zag het een beetje aankomen..
    Ik vind het fijn dat je bij ons blijft kletsen, ookal ben je niet meer actief bezig met een kinderwens..
    Gaan jullie over op de we zien wel techniek?

Liefs en een hele dikke knuffel!

12. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    goeeeeddddd het is weer nana monolgen tijd..
    :(

13. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    @ Goof: Je moet doen wat je hart je ingeeft... Als het niet goed voelt, dan breng je de kids waarschijnlijk ook niet met een prettig gevoel erheen, wat weer zijn uitwerking op de jongens heeft...
    Hoop dat het een momentopname was, dat je Sven misschien wel een ochtend mee kan laten draaien en dat je dan gerustgesteld bent en weet wat je gaat kiezen...

@ Rieanne: Echt bijkomen kon vandaag niet, weer hard gewerkt met de kids op school, maar het was wel een lekker dagje :)

Lijkt mij ook prettig om van te voren te weten ja... Hoop dat ze snel plek hebben voor je om alles te kunnen checken...

Het kan allebei inderdaad (of eigenlijk alledrie...) Jeetje wat duurt wachten dan nog lang ;) Ik duim voor je!!

Dat is niet niks meissie!!! Inderdaad maar even enorm rustig aan doen!! *Zennnnnnnnnnnnn*

@ Lente: Ook al ben je niet verbaasd: toch is het balen!!! Doe rustig aan meid en fijn dat je nog meekijkt en meekletst.... Tof dat je zoontje het leuk heeft gehad!! :D

@ Anita: Welkom in dit gezellige hok ;)

Niet helemaal, maar ik moest echt even knippen en plakken met alle quotes hier :p

Jeetje... Wat een verhaal geworden..... :p ;)

14. Meiden, sorry ik heb niet teruggelezen, maar even een verslag van mn prius uitslagen:

Het komt er op neer dat mn hart te hard pompt. Hij vergeleek het met een auto met een kleine motor. Dat gaat in principe goed, hij moet wel veel toeren maken, maar dat lukt nog net. Maar als je er aan caravan aanhangt (een zwangerschap), dan gaat het niet goed. Het hart moet dan te hart pompen, het bloedvolume is dan te laag. Het lichaam stuurt dan het bloed naar de essentiele delen, zoals hersenen en hart. Dit kan miskramen veroorzaken. Ik moet nu cardiofitness gaan doen, minimaal 2 keer per week.,

Verder zit ik met mijn homocysteine heel erg aan de grens, zowel nuchter als na het drinken van het drankje. Dit ondanks mijn super hoge waardes van B12 en Foliumzuur (dit het beeld zouden moeten neutraliseren). Dit betekent dus eigenlijk dat ik hier een afwijking heb in het bloedbeeld. Een afwijking die geassocieerd wordt met o.a. anencephalie. Hier ben ik enorm van geschrokken. Met name omdat ze steeds zeiden jullie hebben puur pech en ineens blijkt er toch een reden te zijn… En die ligt bij mij… Pfff ben er helemaal kapot van.
    Op eigen initiatief ben ik B12 gaan slikken na Luna*. Had ik dat niet gedaan dan hadden we dus verhoogde kans gehad. Juist doordat ik B12 en Foliumzuur slik liggen de waardes net binnen de grenzen. Ik moet nu dus de rest van mn leven vitamines slikken, B12, foliumzuur en B6. (het liefst een heel hoge dosis foliumzuur maar lang gebruik lijkt ook een relatie te staan met darmkanker,). Maar iig B forte. Deze afwijking in mn bloedbeeld verhoogt namelijk ook de kans op hart en vaat ziektes tromboses etc. Hier ben ik dus enorm van geschrokken.

En tot slot was m’n suiker erg hoog. Ik moet nu naar de huisarts mn dagwaardes laten bepalen, maar het kan dus zijn dat ik (beginnend) suiker heb. Ook hier ben ik enorm van geschrokken, want als je dat op zo’n jonge leeftijd hebt, dan kan dat vele gevolgen hebben.

Tot slot hebben we het gehad over de risicos van nog een zwangerschap. De kans op een geslaagde zwangerschap is 82%, is heel hoog, maar daar hebben ze de afwijking van mn baarmoeder niet in meegenomen. (Ik heb bij Mayra nooit bewogen altijd veel rust gehouden en de laatste weken in het ziekenhuis gelegen (op eigen initiatief).. Hij gaf aan dat dat mijn redding is geweest, zowel wat betreft mijn baarmoeder, (met kans op vroeggeboortes door de afwijking) als mbt preeclampsie. Want door mijn hart heb ik daar ook verhoogde kans op. (15%). Wat betreft mijn baarmoeder zouden ze me vrijwel iedere week moeten zien en de baarmoedermond opmeten. Door mijn afwijking, maar ook door het littekenweefsel van de keizersnede.

Pffff ben er even helemaal ondersteboven van. Ik had eigenlijk verwacht dat ze niks geks zouden vinden en dan krijg je dit allemaal te horen. Weet even niet zo goed wat ik ermee moet allemaal… :(:(:(

15. Sprokkel

Sprokkel Fanatiek lid

6 jul 2010
    1.165
    0
    0
    Owwwww, Marjolein, jeetje wat een verhaal! :(
    Ik weet even niet zo goed wat te zeggen, dit zal wel even moeten bezinken bij jullie.
    Toch weer je gevoel dat zei dat je b12 moest slikken, en dat je rust moest houden, zo zie je maar..goed je gevoel blijven volgen! Wel goed te horen dat de kans op zwangerschap hoog is.
    Maar dan nog moet je erg veel doen om het te laten slagen. Ik begrijp niet waarom ze dit soort onderzoeken niet eerder kunnen doen hier in NL. Zoveel kippies zitten hier met vragen waarom en hoewel het natuurlijk keihard aankomt lijkt het me ook wel prettig antwoorden te hebben.

Meid, heel veel sterkte met verwerken van dit klote nieuws, ik hoop dat je met alle medische aandacht straks een mooi gezond mensje op de wereld kunt zetten weer. KNUFFEL!!!

16. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    hey marjo ik heb bij de mk al gereageerd!!!!
    Knuffel!!!

17. Sanne1975

Sanne1975 Fanatiek lid

20 apr 2010
    2.173
    0
    0
    Flevoland
    @Lente Das niet niks meissie zo'n besluit.Wie weet als je het allemaal op zijn beloop laat, de wonderen zijn de wereld nog niet uit! Gezellig als je blijft meekletsen net zoals Jolan.

@Anita Welkom!! Hoop dat je het een beetje kunt bijbenen. Er is ook een dependance van dit kippenhok waar geen zwangeren zitten, want hier is het een aantal gelukt om inmiddels zwanger te worden en een aantal zijn zelfs al bevallen.

@Marjolein Wat een verhaal zeg, duizelt mij zelfs kun je nagaan wat jij nu door maakt. Komen er nu nog vervolgstappen?

18. rieanne

rieanne Fanatiek lid

3 nov 2008
    1.138
    0
    0
    deventer
    Lieve marjolijn,

jeetje meis wat een berg heb jij over je uitgestort gekregen... kan me goed voorstellen dat je er even goed ondersteboven van bent!!

Wat ik dan wel weer fijn vindt is dat je iig dit onderzoek nog hebt mogen krijgen, stel je voor dat dat niet het geval was geweest....
    Laat het allemaal even bezinken meis, het is niet niks.
    Krijg je nu nog verdere behandeling?? of moet je de dingen op een rijtje gaan zetten met behulp van je huisarts??

Meis ik wens je heel veel sterkte, hou jezelf staande en als je wilt tokken weet je ons/mij te vinden!!
    knuffel

19. Alexandra2008

Alexandra2008 Fanatiek lid

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    @marjolein
    Wat een Ka Uu Tee nieuws zeg! Natuurlijk ben je er helemaal ondersteboven van. Je had het ook helemaal niet verwacht he? Gelukkig weet je nu inderdaad wel wát er precies aan de hand is en hoe je ermee moet omgaan, maar het blijft natuurlijk een hele zware tegenvaller. Ik vind het echt heel erg voor je... *dikke knuffel*

20. Lieve meiden, dank jullie voor de lieve woorden. ik ben er inderdaad helemaal ondersteboven van. Ik had ook echt niet verwacht dit nieuws te krijgen. Dacht dat ik alle gekke dingen van mn lichaam nu wel wist. Maar niet dus... En zelfs dat ik de oorzaak ben van Luna*, dat vind ik heel erg.

Er komen nu verder geen vervolgstappen., Behalve dat ik nu dus meer pillen moet slikken en naar de ha moet om mn suiker precies te laten bepalen.

Deel Deze Pagina