Kijk, nou vergeet ik helemaal te zeggen dat ik smooooorverliefd ben op jouw poezebeesten!! Ik wil ook zo'n mooi tijgertje erbij...maar mag niet van man. Wij kwamen twee jaar geleden met een rode en een zwarte thuis...en dat terwijl ik naar zo'n tijger op zoek was..haha. Dus hopla foto's erop knallen, dan kan ik mee genieten!
Jeeeeeeemig Rieanne, ik wilde het al in mijn berichten-update zetten...maar wat krijgen jullie toch verschrikkelijk veel voor de kiezen! Let goed op je mannetje hoor en bij minste of geringste weer hup naar de dokter. Zo'n nierbekkenontsteking is echt niet niks! Niet onderschatten en ook niet laten onderschatten door die doktoren-kuukels! En jezelf ook goed in de gaten blijven houden hoor met al die ontstekingen bij Tom en je bloeddruk! Veel gezondheid daar gewenst!
Nu ik dan toch bezig ben, Nanette hoe is het met jouw tong en tanden? Ook weer een infectie erbij. En dan toch een roze wereld blijven zien...wow BIKKEL! Mag je alweer wat meer doen nu ivm de hernia? Of lig je nog steeds alleen maar plat?
nee ik mag weerw at doen.. Sterker nog vanaf maandag ga ik weer een beetje werken.. 2 weken 3 ochtenden en daarna uitbreiden.. Merk wel dat ik nu ik meer doe, ik ook meer last van mijn rug heb.. Maar de spieren moeten opstarten uit 0 positie.. Mijn mond heb ik geen last van hoor) die zenuw voel ik helemaal niet nu.. Dus daar maak ik mij nu niet druk om.. En na de tips van jolan en leo heb ik nooit meer gaatjes
@all: dank je voor jullie lieve berichtjes en medeleven. @leonieke: sorry, maar ik snap ook niet wat je verkeerd zou hebben gezegd.... Ik ben sowieso altijd een groot voorstander van eerlijkheid. Maar er zijn gewoon veel mensen die dat niet weten te waarderen. Dat het wordt opgevat als "respectloos" enzo. Ik ken 't maar al te goed. Ik ben vaak ook te eerlijk. Ik zie 't nut niet helemaal van om de dingen heen draaien, of ze "sugar-coated" brengen. Daar heeft niemand iets aan, volgens mij.
Goed dat je dat zegt, dan kunnen we daar ook rekening meehouden. Soms vind ik het wel lastig, want je wil iemand positief steunen, maar je weet idd niet of je daarmee juist iemand teveel hoop geeft. Ik zal er op letten...en anders gewoon zeggen! Fijn dat je mensen om je heen hebt gevonden die jou kunnen steunen zoals jij nodig hebt. Of dat hier is of niet, maakt niet uit...als jij je maar goed voelt! Succes en sterkte!
Heel begrijpelijk Jippie en Saskia ook! Je kunt ook gewoon niet alles bijhouden en daarbij is er ook nog een leven buiten ZP! En dat jullie het fijn vinden om in het andere hok te schrijven is ook heel begrijpelijk. Dus geen schuldgevoelens, doe gewoon waar je je lekker bij voelt!
Hee goed nieuws...nou niet meteen de marathon gaan lopen he...stap voor stap..zei Sprokkel weer streng (jaja, ook juf geweest )
Nu ik erover nadenk.. dat is ook geen fijne combi.. hernia en een tandartsstoel... Fijn dat je weer wat mag gaan doen maar idd...poco loco..!
Ik was eigenlijk van plan om het bij mijn laatste reactie te laten. Maar nu dus toch nog 1 keer. En dat nav deze post, maar ook de eerdere van Leo. Jullie willen graag voorbeelden??? Ik kan natuurlijk niet namens een ander spreken, en dat maakt dit best moeilijk.... Een opmerking zoals laatst naar Beschuitje (Beschuitje, doe niet zo negatief over jezelf steeds... tuurlijk hebben we wel gemerkt dat je er niet veel was, maar volgens mij heb je ook aangekondigd dat het afvallen even voor ging deze weken.. dus...). Sorry, maar is dat alleen maar eerlijkheid?? Dat is iets wat op mij op zijn zachtst gezegd niet echt vriendelijk overkomt (voor de duidelijkheid, ik heb het hier met Beschuitje niet over gehad, dit is dus mijn eigen mening hierover)... Om dan te impliceren dat dat betekent dat ik geen voorstander ben van eerlijkheid en dat dus niet kan waarderen??? Lijkt me niet helemaal redelijk. Ook ik hou van open en eerlijkheid, ik heb niet twee gezichten, ben zoals ik ben en dat is een open boek. "Sugar-coaten" ben ik ook geen voorstander van, maar even nadenken hoe een ander iets op kan vatten vind ikzelf dan toch net iets anders... Zoals al eerder gezegd, woorden op schrift kunnen heel anders over komen (en dat weten we in dit hok allemaal donders goed, dat hebben we allemaal zelf ondervonden in de "geschiedenis" van dit hele fijne hok). Dus dat is wellicht wat bedoeld werd met: probeer ook een beetje respect te hebben voor een ander zijn gevoelens. Ook hier weer, dit is mijn menig hierover en dus niet die van Hex, als je dit van haar wilt horen, moet je het aan haar vragen... Ik hoop dat de rust hier snel weder zal keren, zodat de kippies weer rustig op hun (warme) stok kunnen ploffen. En Nanette, voor mij kwam het dan niet als donderslag bij heldere hemel, maar ook ik wordt er verdrietig van!
whahahaha.. weet je wat ik deze week heb gedaan.. ghehehe niet boos worden hoor.. een hardloopschema gedownload.. zodra het mag ga ik weer los maar nu nog niet, want ik heb elke avond nog rugpijn.. dus ik ben verstandig genoeg te wachten tot ik weer kan..
Als Beschuitje daar moeite mee had gehad, dan had ze dat toch tegen Leonieke kunnen zeggen??? En als jij dat onvriendelijk over vind komen, dan is dat jouw goed recht. Maar dat wil niet zeggen dat het onvriendelijk bedoeld is. Als iemand aankondigd dat die persoon minder hier is, dan is het toch ook niet raar dat er niet zo vaak over die persoon wordt gesproken? Dat heb ik zelf ook. Ik heb gezegd dat ik minder hier ben nu (omdat ik gewoon ruk in m'n vel zit), en dan vind ik ook niet dat ik daarna moet zeggen dat "niemand me gemist heeft". Ik heb zelf gezegd dat ik er minder ben. En dan is het logisch dat er ook niet zoveel op je gereageerd wordt. En als iemand "en public" vaak negatief post, en iemand anders ergert zich daaraan, dan mag daar best iets over gezegd worden. Kom op, we zijn toch niet van suiker??? Moeten we dan alleen maar "och, wat zielig" gaan zeggen tegen elkaar??? En soms is onrust best goed hoor. Dan worden dingen weer uitgesproken, en daar moeten we sterker uit kunnen komen. Enneh, het heet niet voor niks een "kippenhok" hè!
Knuffel, ik heb Leo hier ook wat over gezegd, maar via pb. Ik denk nogmaals dat we best open kunnen zijn en ook moeten zijn, maar dat mag wat mij betreft in een pb gericht naar die persoon die het betreft. En het liefst meteen, zodat de lucht snel geklaard kan worden. Ik weet zeker dat Leo hier redelijk op had geantwoord. De rust kan sneller terugkeren als we daar gewoon wat duidelijker over communiceren en het niet tot kookpunt laten komen lijkt me.
Inderdaad! Ik wil niet dat "mijn eerste hok" de geschiedenis ingaat als dat onrust hok! Heb nog wel zo m'n best gedaan met die stokverwarming. *zet ook even een cd-tje met kalmerende natuurgeluiden op*
Kipjes ! Ik ga niet meer overal op reageren, want na 14 pagina's is er genoeg gezegd en gekakeld... Een ding wil ik wel kwijt. Ik ben het eens met de mening dat het beter is via PB elkaar aan te spreken als er iets geschreven is waar de ander zich niet goed bij voelt. Vooral omdat het lang niet altijd zo bedoeld is, geen medium wat vaker verkeerd begrepen wordt dan email... En daarnaast, we kennen elkaar NIET! De meeste kippetjes hebben elkaar of nooit of maar een paar keer gezien. Zelfs goede vrienden zijn af en toe ineens moeilijk te lezen, laat staan hoe dat bij ons het geval is. Ook als je je ergert aan iets wat iemand anders doet of zegt, geef het gewoon even via PB aan, niemand doet het bewust. Het staat een ieder vrij te voelen wat zij voelt, maar je kunt niet verwachten dat een ander door heeft dat wat zij heeft gepost kwetsend is. En nu ga ik slapen, welterusten lieve meiden.