Leo meis wat fijn om weer iets van jou te lezen. Hoe voel je je? Vloeien al minder geworden na operatie?
@mykelti: wel godver(&*(&^*(%*&)(*(&%^*$&*^%*()!!!!!! Wat enorm k.u.t. zeg!!!!! Sorry, maar ik heb er even geen andere woorden voor. Dikke knuffel voor jou!
@Mykelti Wel gvd!!! Gaat het wel met je? Of probeer je te focussen op de promotie en het feestje? @Fem Jij dus ook rustig aan doen.....Gaat lekker hier..... @Lente Hoe gaat het met je mannetje na de MRI? @Leo Dank voor de tip van de Roosvicee! Blij je weer even te zien hier.....
Het gaat redelijk. Had me er al een beetje geestelijk op voorbereid, maar het is wel goed dat we morgen hebben om ons op te focussen. Als ik er aan denk nu 2 miskramen te hebben gehad, word ik wel emotioneel. Dan kan ik me niet voorstellen hoe het is voor die kippetjes die er al veel meer hebben doorgemaakt. Maar met jou gaat het ook niet zo lekker las ik? Doe je een beetje rustig aan?
Kippenlijst NOD 10-02 - Alexandra - 34 jaar - ronde veel, ICSI-traject - 1e kindje 12-02 - Saskia33 -34 jaar - ronde 19 - 1 kindje 14-02 - beschuitje - 32 jaar - 1e kindje - ronde 6 15-02 - Nanette - 33 jaar - ronde veel - 2e kindje - 5 mk vanaf jan 2009 18-02 - Karine - 30 jaar - 2e kindje - ronde 11 24-02 - suussuus- 42jaar- 3ekindje- ronde 13 27-02 - MamaVanDewi - 32 jaar - ronde 21 - 2e kindje 01-03 - knuffel - 35 jaar - ronde 15 - 1e wondertje 05-03 - elba-30 jaar -ronde 12-2e kindje ??-?? - jippiejee - 30 jaar - ronde 20 - 1e kindje ??-?? - Leonieke - 33 jaar - ronde 1 - 2e kindje (Pim*) ??-?? - Eternity - 31 jaar - ronde 12 - 1e kindje ??-?? - Mykelti - 32 jaar - ronde 20 - ronde 9*/19* -1ste kindje Pauze- Bieb - 31 jaar - ronde tel kwijt - 1e beeb Afspraken: 07-02 Sprokkel afspraak VK 10-02 MVL afspraak gyn 10-02 CM1978 afspraak gyn 11-02 Twijfel suikertest 12-02 Sanne1975 3d/4d pretecho 15-02 MVL nekplooimeting en uitslag combitest 16-02 Twijfel controle gyn 21-02 Sanne1975 afspraak vk 28-02 Knuffel afspraak gyn 28-02 CM1978 afspraak vk 01-03 MamaVanDewi controle gyn Clomifeen 16-03 Mykelti gyn 01-03 Twijfel nekplooimeting en bloedonderzoek 31-03 CM1978 32 weken echo t.b.v. placentalocalisatie 07-04 Natas79 20 weken echo Bevaldata: 14-11 - Snoetetoet - 34 jaar, 2e kindje --> Coen! 01-12 - Femke32 - 34 jaar - 2e kindje --> Lucy! 04-12 - Shadowcat76 - 34 jaar - 1e kindje --> Valerie! 17-12 - Leonieke - 33 jaar - 1e kindje --> Pim* 23-12 - Goofychick - 35 jaar - 2e kindje --> Toine! 04-01 - Hexje - 33 jaar - 1e kindjes --> Marouscha en Elvira! 27-04 - Sanne1975 - 35 jaar - 1e kindje 29-04 - Saffron - 35 jaar - ronde 7 - dochter 4, zoon 2 02-05 - Rieanne - 33jaar - ronde 4 - 2e kindje 12-05 - Femmelepem - 31 jaar - ronde 11 - eerste kindje 16-05 - Sprokkel - 34 jaar - ronde 2 - 1e kleintje 22-05 - Kristel79 - 31 jaar - ronde 20, 2de kindje 27-05 - CM1978 -32 jaar - ronde 3 - 1e kindje 13-06 - Jel1978 - 32 jaar - ronde 28 - eerste kindje 23-08 - Natas79 - 31 jaar - ronde 8 - eerste kindje 28-08 - Mvl- 36 jaar - 4e kindje- 3 MA nov09/ mei10/ okt10 04-09 - Twijfel - 36 jaar - 4e kindje
Klagen of er ook bij horen???? Nou als iemand zo denkt over een ander kippetje is die het hok niet waardig....... Meis kijk uit voor jezelf he!!
Ach, de ene dag wel en de andere niet. Heb het zwanger worden even wat van me af gezet, kan nu toch even niet veel meer doen... @Saffron: wat leuk dat ook jij je koppie weer eens om de hoek steekt! Welkom terug hoor (ook ik ben een soort van "terug van weg geweest"). En niet zo vaak is ook oke hoor!!! @Hex: he jij ook weer eens "in town"? Gezelli! En ik schrijf me vast in voor het feestje van MVL!!!! @Mykelti: ook hier een knuffel!!
Kom straks verder reageren maar eerst ff knuffel voor Mykelti..........getver meis, dit is mooi k******!!!! Hele dikke knuffel. @Femme floradix, is direct een multivitamine voor zwangeren ook, kan je in drank vorm krijgen of in pilletjes, op kruiden extract gebasseerd, is echt super en bij mij door VK voorgeschreven.
He lieve Knuffel, niet te voorbarig zijn hoor, samen met Hex.... Eerst nog een weekje afwachten, als volgende week dinsdag de echo goed is, mag de vlag uit.... Mykelti, wat een K-nieuws....Echt balen, en das een gigantisch understatement... Dikke knuffel voor jou en je mannetje...
Lieve kippies... Wat is er weer een hoop gebeurd!!! @ Mykelti: Wat enorm balen meissie.. Gadverderrie...... (En dat is nog zachtjes uitgedrukt!!) @ Saffron, Hex, Leo: Fijn weer wat van jullie te lezen!! @ Sanne: Das niet zo best... Rustig aan doen! @ Goof: Moederinstinct... Superding he?!?! KDV... Tja... Ook moederinstinct volgen?!?! @ Femme: Niet zo raar doen!! Jij mag dat ook posten!! @ Lente: Hoe is de MRI gegaan?? En wanneer krijg je de uitslagen?? @ MVL: Ik wil ook wel meedoen met je online-feestje @ Knuffel: Dag op en dag af... Hmmm.. Als je maar op jezelf let @ Marjo: Fijn dat je in ieder geval geen suiker hebt!!!! Hier alles oke.. Geen nieuws eigenlijk
Uhh, even een vraagje voor de dames die ook een vmk gehad hebben: hoe heftig was jullie menstruatie? Die van Jolan laatst was mega hevig en het heeft bij mij nog niet helemaal doorgezet, maar ben een beetje bang dat het, gezien de krampen die ik nu heb, erg heftig gaat worden. Zie het al helemaal voor me dat ik morgen de hele dag als een zombi rondloop of, erger nog, de aandacht naar mij toetrek op de een of andere manier...brrrrr
Eerlijk..? Met mijn vmk met 5+ wkn viel het bloeden wel mee, de buikpijn niet... Dus hou de Aleve goed binnen handbereik..
bij mij waren de krampen wel heftiger dan "normaal". Het vloeien duurde bij mij vooral langer, en was wel (1 of 2 dagen) wat erger dan normaal. Ik ben bang dat er niets over te zeggen valt, het is bij iedereen zo verschillend. Zorg vooral dat je genoeg "spullen" bij je hebt, maar zou me er vooraf niet al te veel zorgen om maken hoor, voor hetzelfde geld valt het allemaal reuze mee (en dan heb ik hhet dus over de ongi zelf!!!, niet over je koppie).. Ik hoop dat je toch nog een leuke dag ult hebben!!!
Thanx ladies... Ik probeer rustig te blijven, maar merk wel dat ik mega dorst heb en een beetje slap/duizelig ben. Dat zegt meestal veel bloed...maar wie weet valt het mee. Daar gaan we dan maar voor! En idd de Aleve heb ik bij de hand!
Kan, bij mij kwam het pas later dat ik opgeschoond werd door mijn lichaam, incl stolseltjes, helemaal doorgelekt. Maar zo hevig als Jolan het heeft gehad had ik ook nog nooit gehoord. Hoop dat het morgen wat rustig komt (is morgen die dag van hubbie???) en anders paracetemol op zak meis. @Knuffel, fijn dat je weer wat betere dagen hebt. Enne, kan nu toch niet zoveel doen??? Heb ik wat gemist?
We hebben de 28ste weer afspraak bij de gyn.. dus tot die tijd wacht ik rustig af! Vandaar, weinig doen..
Mykelti, ik zou ook zeggen hou je pijnstillers maar bij de hand... Ik heb vaker hevige buikpijn bij oma en slik dan ook alvast een pil als ik beginnende buikpijn heb. Mijn advies, niet te lang wachten, als je eenmaal echt buikpijn hebt duurt het een tijdje voor het helpt. Wat betreft bloedverlies. Ik heb 2x een vmk gehad (nog voor 5 weken) en heb dan wel meer bloedverlies dan normaal gehad. Ook met stolsels(tjes). Naast je pillen ook voldoende maandverband bij de hand houden! Dikke kus en heel veel sterkte!!