Hét 30+ kippenhok! Nu met stokverwarming!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Alexandra2008, 26 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eternity

eternity Niet meer actief

awwww, dat is lief van je meid!
    Dank je wel!!
    Ik wil het gewoon nog niet opgeven!

2. eternity

@kristel: awww, wat zielig voor Jamie! Veel beterschap voor hem!

3. C78

C78 Niet meer actief

Eternity, heb je al een intake voor de IVF gehad? Is al goed doorgesproken hoe de behandeling zal gaan en waar ze jullie kansen op schatten?
    Echt weer een hele nieuwe spannende weg voor jullie... Succes!

4. C78

C78 Niet meer actief

Femke, hebben jullie net zo lang (kort) verlof als wij?
    Ik vind het ook zo jammer... net als je je draai een beetje vind en het echt soepeler gaat lopen in huis dan is het al weer tijd om te gaan werken...

Geniet er nog even flink van voor je weer aan de slag moet!!

5. Alexandra2008

Alexandra2008 Fanatiek lid

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    Lieve Eternity, inderdaad, het alternatief is nog erger. Ik ga je niet zeggen dat het wel meevalt, maar het is ook weer niet continue heel zwaar. Ik weet zeker dat jij je er ook doorheen slaat. De onzekerheid is vreselijk en jij weet al hoe dat voelt. Wat dat betreft verschilt het niet van IUI. Wat ik het allerergste vond (lichamelijk dan) was de punctie maar dat bleek dan weer een uitzondering te zijn. (Net als jij met je horror IUI toen. ;))
    Uiteindelijk is het aller- allerzwaarste om het allemaal vol te houden en niet de hoop in de schoenen te laten zakken. Verstand op nul, blik op oneindig, zo probeer ik het. Jij slaat je er wellicht weer op een andere manier doorheen, maar het gaat gewoon een keer lukken! Ook al lukt het niet meteen, jij gaat het winnen van de subfertiliteit! En ik ook!
    *dikke knuffel*

6. rieanne

rieanne Fanatiek lid

3 nov 2008
    1.138
    0
    0
    deventer

Heerlijk om te lezen dat jij je strijdlust nog niet bent verloren Alex!! en wauw wat een mooi filmpje op je blog.
    @Eternity, ik sluit me aan bij Alex, je komt er wel hoe zwaar het ook zal zijn!!
    @Kristel, jeetje meis wat heftig, bij ons werkte het met de puffers als Tom zelf het idee had *hoe klein hij ook was* dat hij een beetje controle had, dus zelf de voorzetkamer vasthouden, heb je een aerochamber?? die met de beertjes erop?
    Toen hij wat groter werd mocht hij zelf de puffer indrukken en de vingers wegduwen voor het tellen van de seconden dat dat akelige ding op zn mond en neus stond.
    Succes, weet uit ervaring dat het niet meevalt.
    @Femke, wat klinkt het heerlijk bij jou thuis, je ritme erin, twee meiden die je leven verrijken... lekker hoor!
    ach en die hersencellen tja.... die zijn hier met de jouwe meegegaan op vakantie :D
    @Nanette, al weer wat herkend aan je eigen vent??
    @Leo, goed zo meis, jij laat je niet ondersneeuwene n terrecht!! ik hoop dat je de achtiende duidelijkheid krijgt en dat het dan ook nieuws is waar je wat mee kan!
    @Marjolijn, hier voor jou ook een knuffel!!!
    @Mykelti, hoe is het nu meis?? je hebt je drukke daagjes gehad maar hoe is het nu met jou?
    @Sanne, had jij vandaag niet een pretecho?? have fun!
    @Cm, hoe is het met je vriendin??
    @all die ik echt zonder opzet vergeet, snorry!!
    ik ga hier snel ontbijtje maken en aankleden want mijn paps kan elk moment voor de deur staan... we gaan met een beetje geluk vandaag beginnen met behangen... gister met zn 3en hubbie, Tom en ik behang staan afstomen haha was best gezellie.

tot later lieve kippies
    dikke smak

7. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    goedemorgen goedemorgen!
    (zo begint de tekenfilm het dappere broodroostertje.. dus dat gillen drama queen en ik altijd hysterisch naar elkaar.. vinden we zelf bijzonder grappig..)

Dit weekend komt mijn schoonzusje.. heeft even zware tijden in het huwelijk.. dus komt zich heerlijk laten verwennen...
    Manlief gaat vanavond met haar uit eten.. Dus heb ik heerlijk het rijk alleen 's avonds even...
    Straks eerst even met mijn eigen zusje het centrum in duiken..
    Dus al met al een heerlijk dagje voor de boeg..

Hoe is het met de bloeddruk van alle kippetjes?
    De zoute drop en chippies weer op de goede plaats?
    (zucht.. nee rieanne.. jij niet:p)

En kristel hoe is het met jamie?

Verder weet ik even helemaal niks:D:D

8. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    Tom nog.. hoe is het met ons tommetje?

9. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    @Femke: :D ach doen heren uit Antwerpen dat niet in A'dam? Verandering van stad doet meer drinken? Even een spreekwoord toepasselijk gemaakt... ;):p

@Kristel: beterschap met Jamie!

@Rieanne: het gaat hier goed. Merk wel dat mijn hormoonspiegels aan het plagen zijn, beetje depri gevoelens, maar die kan ik goed wegdenken. Lichamelijk valt het alleszins mee. Heb nu gevraagd aan mijn diëtiste of ik tarwekiemolie mag slikken. Schijnt goed te zijn voor de innesteling en daar lijkt het bij mij toch iedere keer mis te gaan.

Gaan vanmiddag naar vrienden in Arnhem, dus ben vanaaf niet online. Pffff, vannacht wel goed geslapen, maar de afgelopen weken hebben er wel ingehakt zeg! :):cool:

10. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    hoe is het nu met onze marjo?

Lieve mykelti.. volgens mij hebben jullie echt een leuk leven saampies.. Lees zo vaak in jou post dat jullie een dagje weg gaan!
    heerlijk lijkt me dat!

11. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    dat hebben we ook! Maar veel van die tripjes komen omdat we alle vrienden en familie, behalve mijn familie, door het hele land hebben zitten... ;):D

12. Hier gaat t effe helemaal niet zo lekker. Gisteravond weer de hele avond lopen malen. Ik ben zo bang dat t echt niet goed is en mij wat overkomt, dat ons meisje dan zonder mama moet opgroeien. Kan t niet uit mn hoofd zetten. Gek word ik ervan...

13. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    dat helpt inderdaad wel mykelti;) maar blijf erbij dat jullie heerlijk veel ondernemen..

@marjo.. elders al reactie geplaatst meis

14. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Kan me voorstellen dat het moeilijk is, herken e.e.a. wel. Maar zou je baat hebben bij een gesprek met een psych? Gewoon om even je angsten en gedachtes van je af te praten? Sterkte meis!

15. Mykelti ik weet niet of dat zal helpen, misscien wel. T probleem is alleen dat ik constant pech heb met psychologen en dus niet zomaar even een gesprekje kan hebben. Ik wil gewoon antwoord op mn vragen en geruststelling hebben. Denk dat ik dan pas echt kan berusten. Maar ik ga t maar weer proberen uit mn hoofd te zetten, struisvogel stijl

16. leonieke

leonieke Niet meer actief

Marjolein, Heb net ook even bij mk's gereageerd.. dikke knuffel voor jou meis!
    Psych is wellicht goed idee voor een manier van omgang met dehele situatie.. maar voor nu -en de actuele medische situatie- is duidelijkheid de eerste en belangrijkste stap.. dat je je nu ongerust en k*t voelt is logisch...
    Het komt allemaal goed. Je bent nu gediagnostiseerd en je kunt er niet meer door overvallen worden.. dat is een veilig gevoel, ook voor Mayra.. Maar kl*te... ja dat is het zeker!!! x

17. eternity

@mamavandewi: we hebben 28 februari de intake voor de IVF.
    Maar ik heb een folder meegekregen van de gyn hier, waar alles duidelijk wordt uitgelegd.
    Het is idd een hele nieuwe weg, en hopelijk een weg wat leidt naar meer geluk.

@alexandra: het is idd voor iedereen weer anders, maar ik zie ook op tegen WEER die hormonen
    spuiten, en idd tegen de punctie. Schijnt toch sowieso wel pijnlijk te zijn hoor.
    En ik weet wat je bedoeld hoor. Het is echt rete-zwaar om bij al die tegenslagen toch weer
    de moed te vinden om door te gaan.
    En toch vind ik steun in jouw woorden hoor! Omdat jij ook in dat traject zit.
    Je weet hoe het is, hoe ik me voel.
    En uiteindelijk zullen we winnen van de subfertiliteit ja!! We blijven vechten!!
    Je bent een lieverd!! Dikke knuf!!

@marjolein: het lijkt mij ook slim dat je er met een psych over gaat praten.
    Het is toch niet levensbedreigend, die "aandoening" die je hebt??
    En het klinkt lullig, maar je kan morgen ook onder een bus lopen, en dan is het ook afgelopen. Maar zulke gedachten moet je niet hebben. Dat is niet goed. Voor jou niet, voor je dochtertje ook niet.
    Maar ik begrijp je ergens wel, want ik heb die angsten ook heel erg, maar dan richting mijn man. Ik ben zo super bang dat er iets met hem gebeurd! Ik laat hem ook altijd bellen als hij op z'n werk is,
    of als hij ergens heen gaat.
    Misschien ook slim voor mij dat ik eens met een psych ofzo daarover ga praten! ;)

18. femke32

femke32 Fanatiek lid

23 jan 2008
    1.773
    0
    0
    belgie
    lieve marjolein
    wat een knut gevoelens he. bah....het is me nogal een diagnose ook. amai meiske toch. ik wou dat het leven wat simpeler werd voor jou.
    er met iemand over praten? altijd goed. maar idd.. vind maar iemand bij wie het klikt. ik snap je angstgevoelens wel. en dat malen. kon je het maar uitzetten he.
    misschien moet ik toch eens een afstandsbediening uitvinden die gedachten kan uitzetten :D amai...word ik ook nog eens miljonair!

lieve marjolein. hou vol. je kan het. ook met die gedachtes. ik denk aan je en vergeet niet wat voor een mooi gezin je al hebt. zo te horen een hele lieve man, twee mooie dochters ( luna*) en met jou komt het sowiewso goed.

dikke zoen lieve meid. ik weet dat je het kan!

19. femke32

femke32 Fanatiek lid

23 jan 2008
    1.773
    0
    0
    belgie
    eternity

ja bah..pijnlijk zal het sowieso wel zijn. rrrrrr ...krijg er gewoon de rillingen van. maar een sterke madam zoals jij gaat daar gewoon doorheen.
    Ik weet wat pijn is echt geloof mij. zowel emotionele als fysieke pijn en daarom weet ik ook dat jij dat kan. wij vrouwen he meiske...wij zijn zo sterk. Steun kan ik je zeker geven. Begrip ook maar zoals je zelf zegt ik kan niet in je schoenen gaan staan want dat heb ik nooit meegemaakt.
    Met alex kan je dat wel. En zij is op dat vlak het beste maatje denk ik wat je kan hebben.

jullie twee he...jullie zullen inderdaad vechten en winnen!!

20. mammavan2snoetjes

mammavan2snoetjes Fanatiek lid

25 okt 2009
    1.882
    0
    0
    Tandartsassistente
    Leiden
    Jamie heeft zowaar vannacht doorgeslapen tot 8.30 uur. ik heb steeds even gekeken om t hoekje of hij wel ademde.....pfff vind t niks als je kleintje zo benauwd is, en eigenlijk niet meer kan doen dan toekijken.
    Vanmorgen zowaar geen koorts maar nog wel benauwd... erg hangerig...

Deel Deze Pagina