goedemorgen lieve iedereen.. Schoonzusje is even wandelen met dochterlief.. Dus zo ineens even stil in huis.. Ook wel lekker hoor Fijn dat mensen het nog leuk vinden als ik mijn neusje ook op de meeting laat zien.. Doet een hartje goed Leuk dat boontje in 3d een hit was Sanne En leo lieve knuf voor jou.. en je mannetje was prachtig meis.. maar natuurlijk doet het zeer.. zeer.. zeer!
Zal ik eerlijk zijn? Het feit dat ik nog steeds loop te klooien met mijn lijf en dat ik niet weet of het weer goed is nu doet vele malen zeerder dan het feit dat Pim* er niet meer is.. Ik kan vrede hebben met het gegeven dat het niet zo heeft mogen zijn.. maar dat gelul er omheen... gek wordt ik ervan! Tuurlijk had ik het liever anders gezien.. (vandaar dat kloppende hartje..) en dat is verdrietig..! Maar zeker als ik hier ben (kippenhok) dan besef ik me maar al te goed hoeveel geluk ik heb dat ik al 2x zwanger heb mogen worden in 10 maanden en dat dat ook in de toekomst het punt niet zal zijn waarschijnlijk.. En ik ga onder strikte controle in het zkh, dus ik heb het vertrouwen dat dat zo gewenste kindje er heus gaat komen, ooit... En dat is niet ter vervangning, maar het scheelt zo veel... Het is meer dat ik woest wordt van die wachtbank.. ik wil ook een kindje... nu! :x
@uitje... femmelepem kwam met deze suggestie http://www.theehuisrhijnauwen.nl/home.html Lijkt mij echt helemaal top... leuke omgeving en t is een keer iets anders... wat vinden jullie hiervan? reserveren?
maar toch he... doet zeer... die klote wachtbank.. Jij krijgt je kindje... nu weet ik niet... maar t komt...echt! *knuf*
Hoi Meiden! Ik heb 50 pagina's terug gelezen en het duizelt me... Pfoe, wat gebeurt er toch veel met de kippies. Ik heb er voor gekozen om deze keer niet alles te kopieren en op ieders verhaal te reageren, er was zoveel dat ik wilde zeggen tegen iedereen, maar dan had ik 20 pagina's nodig. Maar weet wel dat ik met iedereen ontzettend meeleef!!! KNUUUUUFFFFELS!!!!!! En ik zal weer proberen het beter bij te gaan houden Voor de balans in het hok, ...hier gaat alles goed! Ik voel me goed, en kleintje is flink beweeglijk. Om me heen is het de laatste tijd wat emotioneler geweest met mensen die niet goed in hun vel zitten, maar ondanks de 'occasional' hormonale huilbui, houd ik me goed staande Ik ben nu ook echt blij met mijn buikie en de roze wolk komt steeds meer in zicht. Een gevoel die ik iedereen hier ontzettend graag zou willen schenken, had ik maar superpowers.... 19 maart kan ik en Utrecht is leuk!
Zo goed als, gordijntje nog ophangen en wat decoratie op de muren. Ben al echt aan het nestelen, haha.
Leo, en jij in ieder geval weer ovulatie gespot...dat is fantastisch nieuws!!! Volgende maand dus weer kansen?
Hope so... hangt even af van wat de gyn nog met me van plan is.... maar ik ben er weer klaar voor iig! Leuk dat jij ook kunt de 19e!
@Sprokkel Fijn te horen dat het over het algemeen allemaal lekker gaat bij jou. Klim lekker op die roze wolk en geniet! Je kan het niet meer inhalen.
Hoi dames, ben ook weer eens "in het land"... Heb mezelf inmiddels ook opgegeven voor het uitje, ondanks wederom mijn jankangst...die de vorige keer wel mee bleek te vallen. Ik moet mijn "dikkebuiken-syndroom" gewoon lekker aan de kant schoppen en er een gezellige middag van maken, net als de vorige keer!
OK! Ik hou wel een slag om de arm, maar ik denk niet dat ze gelijk grote stappen gaan ondernemen bij de gyn...