Ik las net een topic en ineens schoot me een oud topic te binnen. Over een jonge vrouw die zwanger was. Ze was nog met haar vriend samen, maar dat liep helemaal niet lekker. Ondertussen had ze (via internet geloof ik) een Amerikaanse vriend gekregen en ze zou daarheen emigreren. Ze zou meteen met hem gaan trouwen, want ze wilden zijn familie doen denken, dat het zijn kind was. Dan zou die man dus ook gelijk officieel de vader van het kind zijn. En de échte vader, die zou dan ook geen rechten meer hebben. Was geen slechte vent of zo, maar TS wilde niet meer met hem... Kan iemand zich dit topic herinneren? Weet iemand hoe dit is afgelopen? En of het überhaupt wel waar was, want ik vond het klinken als een verzonnen verhaal. Moest er ineens aan denken. Iemand?
Ik weet nog wel dat ze een beetje bij zinnen is gekomen, was psychisch wel wat mis. Maartikel precies weet ik niet meer
Kan ik me nog wel herinneren, stond zij niet op het punt te gaan trouwen? Volgens mij heeft zij toen wel hulp gezocht.
Ik kan me nog ergens zoiets herinneren maar daar ging het niet over TS zelf. Was een dame dan die voor haar werk vaak naar US ging en daar die man had leren kennen. Huwelijk afgeblazen, dacht dat het om een psychose ging en dat ze uiteindelijk hulp had en toch in NL zou blijven?
Hoe het afgelopen is weet ik niet maar dit is de topic die je bedoelt: http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/506749-echt-niet-geloven.html
Ja dat herinner ik me nog, klonk zo bizar dat ik jet eigenlijk niet geloofde, maar je weet het nooit 😳 er lopen maffe mensen rond. Hoe zou dat afgelopen zijn?
Ja inderdaad! Dat van die psychose kan ik me nu ook herinneren. Jammer dat die Creamams niet meer online is. Misschien heeft ze een 2e account en zou ze iemand in een PB willen vertellen hoe het nu met dat meisje gaat?