Hét praatje, over the birds and the bees

Discussie in 'De lounge' gestart door Clivia, 24 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Magickwings

Magickwings Bekend lid

22 aug 2006
    714
    0
    0
    Om maar weer even on topic te gaan dan ;)
    Mijn dochter (7) wilde ook precies weten hoe het zat. Het eitje-zaadje verhaal kende ze, maar hoe oh hoe komt dat zaadje van papa nou in mama's buik. Kortom, ik moest eraan geloven toen we samen in bad zaten, hahaha!
    Dus ik het verhaal uitgelegd.
    'maar doen papa en jij dat dan nog steeds wel eens?'
    'Want mag ik dan een keertje kijken hoe jullie dat doen? Dan snap ik het helemaal! '
    :$ euh... Nee schat, dat gaat niet gebeuren :D

2. susy26

susy26 Niet meer actief

Whaaaa geweldig!

3. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.166
    2.282
    113
    Ik kreeg een derde toen de oudste twee 6 en bijna 4 waren. Ze waren ontzettend benieuwd hoe die baby uit mijn buik zou komen, maar hebben nooit gevraagd hoe hij er in was gekomen.
    Eruit was trouwens ook hilarisch volgens hen: een speciaal bábygaatje??????? Ze dachten dat ik knettergek was, haha. We hadden het erover toen ze in bad zaten en ze verdronken echt bijna van het lachen.

Ik heb toen nog een poging gedaan om uit te leggen hoe de baby erin gekomen was, maar dat kwam echt niet meer aan, ze waren helemaal melig van het idee van een babygaatje.

4. Leo85

Leo85 Niet meer actief

:D:D:D:D Heerlijk die kinderlijke onschuld!

5. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Mijn dochter van (toen) 4 vroeg ineens of ze later per se met een man moest trouwens. Dus ik zei dat ze helemaal niet hoeft te trouwen als ze dat niet wil, en áls ze dan trouwt dat het niet met een man hoeft.

Zij: "Maar als ik dan met een vrouw trouw, kan ik dan nog wel kinderen krijgen?"
    Ik: "Jawel, het wordt een beetje lastiger, maar het kan wel."
    Zij: "Hoe dan?"

Grmbl, ik wil best over de bloemetjes en de bijtjes praten, maar om nou een 4jarige over spermadonors te gaan vertellen...?
    Ik dacht blijkbaar iets te lang na over hoe ik het moest uitleggen, want ze vroeg:
    "Moet ik het nu eigenlijk al zeggen?"
    Ik: "Nee hoor, dat heeft geen haast!"
    Zij: "Gelukkig maar, want ik weet het nog niet!"

Deel Deze Pagina